donderdag 10 januari 2013

Door het sleutelgat

sneak previewkopie

Terwijl ik dartel door winkelcentra huppel en Naais zich afvraagt hoe ze de wereld vandaag weer een klein beetje kan redden zit Elza op dezelfde plaats als vorig jaar, achter haar computer, keihard te werken. Compleet met vettig haar, wallen en hongerige kinderen.

Als dat maar geen jaarlijkse gewoonte wordt!
Ah ja wacht, dat zou kunnen, want u heeft dat in de hand!
Ik zal alvast mijn vruchtbare dagen op de kalender noteren voor het geval dat het volgende boek 'Zwangerschapsmode voor de Volslanke Vrouw' zou worden.

4 opmerkingen:

  1. Eergisteren mijn eerste stapjes gezet in Transitieland (afd. Mortsel heeft een boost gekregen! Daar gaat ge nog van horen.), dus kom op Els, doorwerken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is duidelijk geen koppel militairen aan jullie verloren gegaan. Noch een koppel serieuze mensen. Hoera zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ocharme Elza! Mme ge zijt ne slavendrijver! (maar doe maar voorts want kzen curieus! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik verheug me al op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen