Voor een elfje

Spaanse tas met elfje

Ergens op het wereldwijde web hok ik samen met 66 vriendinnen, in tegenstelling tot wat u zou verwachten gaat dat heel goed, al ruim zes jaar. Maar soms loopt het fout, heel fout en dan schieten de vriendinnen in actie. Op twee weken tijd wordt er een tafel vol steun gehaakt, gekocht, boekgebonden, gebreid, gebakken en genaaid, van Groot-Britanië tot Zwitserland. En dan komt de dag dat het afgeleverd moet worden. Omdat iedereen al zat te snotteren bij het virtueel beleven van zoveel emotie zonden ze de twee stoerste vriendinnen allertijden uit, ik was daar -wat had u nu gedacht- de helft van.

Binnenkant

Naast vier grote zakken vol van andermansgoed nam ik deze sjakosh mee, een Spaanse tas -waar deze week nog een handleiding van volgt- uit een kvlv-stofke, toen ik dat stofke terugzag kon ik me niet echt indenken dat ik dat zelf gekozen had -roze begot!- maar gaandeweg vond ik het weer geweldig, en toen het af was wou ik het houden, en dan zit het goed.

Onze leuze