Ondertussen

in de schminkkamer
-Zat ik in de schminkkamer van de VTM, voor een testprogramma.
-Zei ik alle andere programma's af wegens: We moeten nu ook niet gaan overdrijven, ik denk dat de mensen het nu al wel weten.
-Ben ik anders zelf wel het verhaal beu gehoord.
-Zijn er blijkbaar mensen die content zijn dat het geen luisterboek geworden is.
-Kan ik dat eigelijk alleen maar beamen.

Geheim gezelschap
-Zat ik in de bar met een bekende achterkant en de helft van hét -nu nog onbekende- duo van het jaar.
-Vertoon ik grellig mailuitstelgedrag, maar krijgt u ten laatste woensdag een mail of boek in de bus.
-Kijk ik uit naar -binnen een week of twee- wanneer alles weer normaal is.
-Maar heb ik wel geweldig genoten van alles wat gepasseerd is.

Het leven is schoon vrienden, of ge nu met een belachelijk kapsel op de VTM of in uwe zetel zit.