Kotfeest

kotfeest Wij blijven feesten! Elke woensdag is het van dat en dat nog een paar weken na elkaar.
Deze keer zaten we in Gent, op kot, iets wat ik nooit gedaan heb, dus nam ik een kleine voedselvergiftiging mee naar huis, ge kunt geen souveniers genoeg hebben.



We lagen in een deuk met onze zelfverzonnen biercoctail: de Originval (gelijke delen Orval, Tonic en een geut Gin), wat eigenlijk zonde van de Orval was.
Dorien maakte deze zalige quesadillas, we dronken bier dat koud werd gehouden in een bad vol ijsblokjes en we zaten op zelfgemaakte stoeltjes van bierbakken.
Ik had gelijk door dat er van studeren bij mij niet veel zou komen.

wat staat Dorien hier te vertellen

Volgende week laat ik u zien wat Dorien hier allemaal staat te vertellen.
Oh, en als je nog tijd en zonen hebt, zeker dit eens bekijken, we <3 Titus!