dinsdag 6 februari 2007

Slofje


Slofje, originally uploaded by zsazsa.be.

Tijdens de middagdut van Jef voltrekken zich soms afgeronde projecten, zij het uitzonderlijk.
Meestal kom ik weer naar beneden, overschouw het rampgebied, ruim op, zet afwas weg, eet iets, surf wat, sla een boekje open, surf nog wat, denk eraan dat er nog was moet in de droogkast gestopt worden en tegen dat ik rond ben en begin na te denken wat ik zou kunnen doen, kraakt de babyfoon en is er iemand wakker.
Vandaag niet dus, tijd voor iets waar ik me nog nooit aan gewaagd heb, het slofje.

Wie weet zijn ze ooit met twee.

8 opmerkingen:

  1. Gij zijt toch een bezige bij hé, zo creatief, ik ben daar stiekem jaloers op, maar na een mislukte cursus naaien en een naaimachien die nog in haar doos staat te wachten op het eerste gebruik, ben ik nog niet veel verder gekomen.

    wie o wie heeft u dat toch allemaal geleerd? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lila6.2.07

    Lol, hier nog een stiekeme jaloerse. Na de eerste broek-fotootjes kreeg ik echt zin om het zelf ook eens te proberen, maar 'dankzij' de ondertussen hier gepubliceerde handleidingen van breitassen, luierzakjes en dies meer zijn de kriebels (gelukkig ?) weer helemaal verdwenen. Ik ben wel aan het breien geslagen, en zowaar, dat lukt ! Een breitas zou dus echt wel van pas komen... Laat me maar weten wanneer je die aan de lopende band begint te produceren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. slofjes zijn zalig om te maken he?
    Ik heb hier een paar kleuren nepleer liggen speciaal daarvoor.
    Troia is bijna uit haar maat gegroeid dus ik mag er stilaan weer een paar gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem9.2.07

    Ik kijk iedere dag even voor de werkbeschrijving... Helaas is het er nog niet, maar wat een lieve slofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem25.3.07

    Wat een leuke slofjes!
    Heb je hier ook een patroon van?

    Groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nadia28.5.08

    De handleiding voor deze schatige slofjes zijn precies niet online gekomen. Zonde! Ik vind ze echt super en zou er mij ook graag eens aan wagen. Is nog hoop mme Zsazsa of is dat al lang te geleden en kan ik dat patroon vergeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi!!

    komt de handleiding hiervan nog online?

    vindt ze hip!
    kim
    knuffie99@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Mme. Zo gaat de dut van ons dochtertje ook meestal. Maar een tijdje geleden heb ik ook zo'n slofjes gemaakt toen ze 's avonds al in haar bedje zat. De dag erna heb ik tijdens haar middagdutje een volledig paar gemaakt. Eigenlijk best makkelijk en eensje vertrokken bent, ga je door tot de schoenkast vol staat. :)

    BeantwoordenVerwijderen