maandag 23 april 2007

En de dagen glijden voorbij.


Ontbijten, originally uploaded by zsazsa.be.

Zo zien mijn ochtenden er al een paar weken uit, buiten ontbijten met een echte, zelfgemaakte cappuccino, een krant of magazine en versgebakken boterhammekes.

Na vandaag een tijdje in de krant gelezen te hebben viel mijn oog op de toch wel erg vuile tafel met bijhorende spinnewebben aan de onderkant.
Negeren ging niet langer.

Een tijdje geleden schreef vriendin A nogal smalend over haar Mili zijn Kärcheravonturen, wel beste vriendin A, ik kan u meedelen dat het allemaal waar is.
De wereld zou een schonere plaats zijn moest iedereen het genot kunnen ervaren van elke maand een middagje te kunnen Kärcheren.

VoorNa

3 opmerkingen:

  1. Vriendin A. die smalend doet over Kärcheren24.4.07

    Amaai, dat is zowaar ne nieuwe stoel begod. Straf, héél straf vind ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem24.4.07

    amai lukt dat zo goed met zo ne Karcher? Ik ga dat ook ne keer moeten proberen, of zou dat niet lukken met meubels waar nog de helft verf aan hangt??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem24.4.07

    De houtentuinmeubelwinkel is om de hoek zeker?

    BeantwoordenVerwijderen