zondag 6 mei 2007

Kermis

Kermis

Ik haat, haat, haat kermis en dat is dan nog zwak uitgedrukt.
Maar wie kan er weigeren om mee te gaan als zoon en papa samen naar de kermis gaan voor een eerste rit op de paardenmolen?
Ik niet dus en gelukkig hebben ze frietjes en druiven in suikerglazuur op de kermis zodat mijn leed ietwat verzacht werd.
Maar goed, de eerste rit dus.
Jef deed en reed alsof hij een kermiskind was, hij pakte net de flosj niet, gaf met zekere cool zijn kaartje aan de paardenmolenman en was niet in een vrolijke bui toen hij er na vier beurten echt wel uit moest.
Maar ik heb het gehaald en ik leef nog.
Tot volgend jaar kermis, want dan kan hij er zelf al achter vragen vrees ik.

5 opmerkingen:

  1. Lien7.5.07

    ja, wreed hé die kermissen, de muziek is degoutant, en dan zit je daar op een stoeltje aan de rand te zwaaien iedere keer dat je jong passeert, en dan zit je daar als een oen nog foto's van te maken ook... I know the feeling, aaaaah...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de maffe7.5.07

    Mijn armhaar komt overeind als ik aan onze eerste en laatste uitstap naar de kermis denk. Op het moleke was alles nog plezant maar erna,... WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kermissen en pretparken, iets ergers bestaat er niet op de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha huisvrouw, blij dat er nog zo mensen zijn die er zo over denken, ik heb daar ook een absolute hekel aan, nog meer aan pretparken dan aan de kermis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ellen_co7.5.07

    Oh, ik haat dat ook, die kermissen. Dit jaar heb ik mijn man met de kinderen gestuurd. Ook geen al te best idee, want hij heeft niet op een (of beter 10) euro gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen