donderdag 28 mei 2009

Met belgerinkel naar de post

Met belgerinkel
Ik heb mijn fietsmand volgeladen vol met zsazsapakketjes....

Héhé eindelijk, mijn administratie is al eerder een ramp gebleken en toen ik anderhalve maand plots zonder gespen bleek te zitten en de groothandel ook al eeuwen op een levering zat te wachten kreeg ik het toch wel even benauwd, om nog maar te zwijgen van de weken die volgden waar ik amper mijn mail durfde te openen uit schrik voor kwade mails, want het was ook niet om te lachen, meerdere baby's werden geboren tijdens het gezamenlijk wachten op De Gesp. Maar iedereen had begrip (of deed heel goed alsof) merci menschen!

Dus iedereen die een pakket besteld en betaald heeft en morgen niks in de bus krijgt is de klos, want die ben ik vergeten, want ik zei het u al, mijn administratie ...
Spannend hé.

(De fiets is maar voor de show, want het regende wel hé en ik kreeg met de beste wil van de wereld al die pakketten niet in dat mandje, maar zo hebt u hem ook eens gezien, de vorige fiets staat te koop, mail mij als u geïnteresseerd bent én over sterke beenspieren beschikt.)

9 opmerkingen:

  1. les quatre mères29.5.09

    Mijn volgende pakske is ook (eindelijk) klaar en kan dit weekend op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad spannende tijden...hier ook...misschien kun je me helpen...Ik ben aan mijn speelgoedblog bezig (ik verkoop dit op beurzen) en ik zit in de knoop met mijn labels...ik kan het niet uitlegeen dus kijk gewoon eens even als je tijd en goesting hebt... pimpompimpernel.blogspot.com

    heb je het lasagnerecept gevonden op m'n ander blogje?Groetjes Tine

    En hoe gaat het verder met jou en de baby? Lukt al het tuinwerk nog goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LQM, ik ga dit weekend alles samenzoeken, dus volgende week zal je het ontvangen.

    Ik ben benieuwd!!

    Tine, ik ben eens gaan kijken, maar ik weet het ook niet, mss moet je eens proberen met een ander thema?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik niets besteld heb, een pakketje zou morgen heel welkom zijn en vandaag en maandag en gisteren en dinsdag en woensdag, ja eigenlijk altijd wel. Ik ga eens kijken wat ik bij je kan bestellen, je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt met die fijne mand vol verrassingen.

    Via via via kwam ik op je blog, wat een leukerd is het...blijf lekker even hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pakske in de bus gekregen! Merci!
    Binnenkort heb ik ne mooie paars met lila zsazsa...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb mijn pakske ook goed ontvangen. Mijn lief was curieuzer als ik en was nogal teleurgesteld dat het maar gewone gespen waren...ik weet niet wat hij zich voor spannends had voorgesteld eigenlijk ;-)
    Ik moet nog eens rommelen tussen mijn stoffen om te zien of ik genoeg heb, anders moet ik ocharme weeral stofjes gaan kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is goed aangekomen; wat een mooi pakket om in de bus te vinden!
    Nu op zoek naar leuke stof, en dan op zoek naar mijn naaitalent of iets dat erop lijkt, ahum...
    To be continued!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan ik er eigenlijk nog steeds een bestellen?
    Leuk, die bellekes aan dat mandeke. Het zou wat geven in Gent, met al die kasseien. Mijn lief kijkt al beschaamd als mijn voorlicht rammelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja er zijn nog steeds pakketjes over.
    Je hebt nog tijd.

    BeantwoordenVerwijderen