Dat zat er in de zak! + winnaars

Waar is Piet?Een Pietenpak voor kinderen van twee tot zo'n zes, twee stuks te winnen. Het andere pak is blauw met paars zoals te zien op de foto in het vorige blogpostje.

Wat moet je hiervoor doen?
1. Kleine kinderen hebben want we willen u echt niet tegenkomen in dit kostumeke.
2. Een Sinterklaas/Pietenrijmpje posten in de commentaren.

De Piet
Deze Piet trekt woensdagavond twee namen uit zijn Pietenzak zodat het vrijdagochtend al bij u in de bus zit.

Het aftellen naar de Sint kan nu echt beginnen,
en hier kan u weeral winnen!


En dan werd het woensdag:
Pietenpakwinnaars

De twee winnaars, na zeventien keer alles te hebben geteld want niet elk antwoord was een deelname en herteld en dan elke keer op een ander aantal uit te komen, dan toch maar opgeschreven om een papieren strootje te trekken om dan toch maar te besluiten om het via het www te doen omdat ik daar niet voor moest rechtstaan (en dan zwijg ik nog over mijn falende internet en het scherm dat nog steeds kadul is) zijn hier de winnaars.

tromgeroffel

N° 22 en dat is Anne van Feester
en
n° 54 en dat was nog net op het nippertje Sarah en daar weten we niks meer over

Mail mij jullie adres en ik verstuur morgen de pietenpakken.