zondag 4 april 2010

De zonen

Abel
Jef

20 opmerkingen:

  1. Ja "want een tut is veel leuker dan een hangmat"

    De logica ontgaat me weliswaar.

    Hoort bij zijn babyverkleedoutfit maar ik denk dat hij er stiekem wel een hele dag mee wil rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ochot man, dat is een heel ander boeleke zonder mutske. Zo blond! Allez, ik moet mijn beeld helemaal bijstellen.
    Zeg, en hij is vermagerd, he. Geeft dat maar gauw groentenpap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het kind is bevrijd voorwaar!!
    Trouwens, het ging idd over Jezus, ook tuusen 10 en 11, maar vooral tussen 11 en 11.30. Ik zat in 't bad en heb het moeten aanhoren, want er was niemand thuis om de radio te verzetten. (ik durf wel eens de mis opzetten, ik vind dat relax, maar die gastprogramma's op feestdagen, daar pas ik voor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes. En wat een blauwe ogen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is inderdaad rijp voor een potsloos bestaan!
    En die van die hangmat is weer een prachtexemplaar voor de linkerkolom. Mijn bomma is honkvast wat betreft de Druivelaar, ik heb dat met die kolom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo een guitige mannekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh Abeltje! Wat een schatje zonder potske! Moete meer doen!
    En ineens zo jongensachtig! Hij wordt groot seg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lila4.4.10

    Mor seg mme zsazsa, Abeltje zijn haartjes zijn helemaal platgedrukt door al die posterigheid! Mag hij dan vanaf nu zijn blonde, weelderige manen laten groeien?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sarah5.4.10

    Nu vraag ik mij af, als Jef een babyverkleedset heeft, dat hij dan ook zo snoezig in een pamper rondloopt? Of hoorde die niet bij het verkleedsetje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welwel5.4.10

    Wat heerlijk ! Ik durf wedden dat Jef ook nog eens graag in de draagdoek zou liggen. En Abel : schoon, schoon, schoon. Zo'n heldere blik !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sarah, hij zou wel willen en ik ben er van overtuigd dat hij dan 'per ongeluk' in die pamper zou plassen, dus ik ga het zo laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem5.4.10

    wat een lieve blauwe oogjes hebben ze allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zulke blauwe kijkers! Wat een pateekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zat hier maar te zien: wie is nu dat manneke op de eerste foto? Het is Abel, begod! Ik had hem écht niet herkend... zo'n schoon en guitig manneke! En helemaal niet meer babyachtig, zonder zijn mutske.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar dat is een ander kind, zo zonder potske! En zo groot al!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow! schone kleinen! De andere ook, maar die zag ik al vaker..
    Allez, ze hebben van rol gewisseld.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moh allé zeg, ik heb ook een paar keer moeten kijken, de een leek opeens veel groter dan anders en de ander veel kleiner!

    O ja, en onlangs nog gehoord op de radio: "haar is geen gras", dat groeit dus blijkbaar ook als ge dat afdekt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super :-)

    (maar wat heeft iedereen tegen dat potske? tegen mij zei ooit ns iemand, nadat ik een kleurenfoto had gepost (maak meestal zwartwit fotootjes), "ah, nu zie ik hem nekeer eindelijk")

    BeantwoordenVerwijderen