donderdag 17 juni 2010

Proberen gaat mee

Receptenboekske Octavie
Een paar weken geleden deed ik bij Octavie mee aan een wedstrijd die ik per se wou winnen en ik won!
Ha!
The secret!


Brouwsel Kerygma
Tegelijk stuurde Kerygma een uitgeleend boek terug met als extra een pot konfituur want slechte moeders geven hun kinderen keihard konfituur!
Hier het recept.

Zakske Eloleo

Vervolgens slijmde ik wat bij Eloleo en kreeg daar een zakske los, deze week zat het in de bus.
Weeral keischattig, goed gevonden en tot in de puntjes afgewerkt zoals we dat gewoon zijn van haar.
't Is een gerief ons Eloleo.

Ik wou dit gisteren allemaal al laten zien, maar gelukkig had ik geen tijd want vanmorgend zat dit in de bus, ook losgekregen met wat geslijm, goed bedoeld geslijm dat wel.

Aviatrix muts
Een vliegenierspots voor Abel en voor Jef had Morgan ook een zakje voorzien, met héél belangrijk een cowboyhoed op het label getekend. Diep onder de indruk vroeg hij hoe mensen wisten dat hij een cowboy was.

Kadookes Morgan

Wat zou er morgen in mijn bus zitten?
Laten we hier een wekelijke rubriek van maken.
Goed idee!

18 opmerkingen:

  1. Wauw, doe mij zo'n brievenbus! Wat een leuke spullen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke spulletjes heb je gekregen in je bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat mutsje is lief en stoer tegelijkertijd. En natuurlijk zijn ook de andere kado'tjes top! Ik kan niet wachten tot het ogenblik dat er ook in mijn brievenbus zo'n leuke pakjes vallen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel wat naar je toesturen, maar ik moet zeggen dat ik eigelijk meer voor meisjes maak, lekker roze enzo, ik denk niet dat jouw cowboy daar mee gaat lopen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik maar denken: jajaja, 't was gisteren woensdag. Ik kan beginnen aan de zomerkleedjes.
    Dat vliegeniersmutske: wauw! Echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de wonderen van het internet, die cowboyhoed - nu nog een patroon vinden om er eentje te breien/haken, dan was het meer 'af' geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben zeer benieuwd wat de brievenbus volgende week in petto heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, die confituur van Kerygma is zalig! Mijn pot is bijna leeg. Ik wil nief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De post doet precies gouden zaakjes. ;)

    Die muts voor Abel is echt schitterend. Lief en stoer tegelijk zoals iemand al schreef. En naar dat kookboek ben ik ook wel nieuwsgierig. Er is namelijk niets lekkerder dan een Limburgse vlaai. Hmm... Limburgse vlaai.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O waw, da mutsje is zo schattig! En zo'n mooi kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg, hoe doet gij dat? "sjansaard"... maar het mag wel hoor want wij krijgen ook vanalles van jou! Mercikes voor alle patroontjes en receptjes! Hier worden ze nuttig gebruikt (foto's met model krijg ik wel niet op mijn blog gezien mijn computer het langzaam aan het opgeven is en mijn ventje de computer die klaar staat na 1,5 jaar nog steeds niet geïnstalleerd heeft wegens "geen tijd"?!? Hij speelt liever met de kindjes, mag ik hem dat kwalijk nemen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cava, maar alleen als ge post terug stuurt hé, ah ja! Nog een pixie hat nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooooh, die pots! Amai!
    Jammergenoeg staat breien niet op mijn talentenlijstje. Slijmen spijtig genoeg ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. potskes !! uw specialiteit !!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik wil ook eens iets leuks winnen van u. en ik ben dol op post!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah ja, die kleedjes van een tijdje geleden. Spannend!!
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat mutsje en dan in het hardroze, dat zou echt heel erg tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk cadeautjes krijgen! Dat mutsje vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen