zaterdag 14 mei 2011

Mr Zsazsa heeft tijd teveel

40 opmerkingen:

  1. Kristien van de iPhone ;)15.5.11

    amai Jef kan dat al beter dan ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, link ik toch nog op mijn blog zie, ook al moet ik dringend naar bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jef is ccol!!!

    (en zijn papa ook..)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral 'de race tegen de klok' (een doordenkertje) vond ik erg goed gevonden. Super productie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, laat hem maar tijd teveel hebben, is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die Spikkel een pracht beest! Leuke en professioneel uitziende produktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem15.5.11

    Geweldig!

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige trailer! De rest van de film wil ik ook zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, Jef is superstoer, en de papa gebruikt zijn tijd goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hilarisch! JEF ... en spikkel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan! die tijd heeft je
    ventje goed gebruikt :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mwahaha... Schitterend! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tijd te veel hebben is zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, geweldig gewoon!
    En 't smaakt naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moh geweldig! Er schuilt een echte stuntman in Jef, ik zie da zo. Eerst met zijn fietske over de beek geraken, nu een wild paard temmen,... Hij doet dat goed! En uwe man ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!
    Mr Zsazsa is een genie, zegt dat ik het gezegd heb! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en een echt gespikkeld cowboypaard :) hoe cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik had zo al gedacht dat mr zsazsa chance heeft met u, maar nu zie ik dat ook andersom geldt.
    Fantastisch !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend! Geniaal! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gedaan van Jef, Spikkel en Mr Zsazsa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alice15.5.11

    Geweldig! Met wat voor programma is dit gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kon het bijna niet uitkijken van de spanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt! En een goede muzieksmaak heeft die man van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is er eentje voor "de minuut van Canvas", geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen