donderdag 25 augustus 2011

DU #5

Overleg
Vandaag pleegde ik overleg met de rechterhand.

Smile
Dat was echt grappig met momenten.

Abel
Vooral wanneer Abel zich kwam moeien.

Abel
Dus hebben we hem verstopt.



DU is een tijdelijk iets, stop met u te ergeren aan mijn foto's, ik heb namelijk geen tijd om mijn echte camera* boven te halen, dus het is dit of wegblijven tot begin september.
Ik wil wel mijn excuses aanbieden indien u nu gechoqueerd bent.

Sorry
xxx


* De camera op foto 3 is niet de mijne, betweters!

19 opmerkingen:

  1. Precies nog altijd op verplaatsing??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik die camera daar niet liggen dan? Maar ik vind je foto's zo ook mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh controle!!!

    Maar het is de camera van Elza d.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lol, en dan ligt daar en camera op tafel! Ze worden wel klaarder met den dag, die foto's, misschien omdat het deze keer dag was?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt dat daar toch allemaal ??? Je maakt ons wel extra nieuwsgierig op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar wie verstopt zich daar achter de verstopte? Hilarische foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol, ja die laatste foto is hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze foto's net tof. Voila!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die anders wel mooi hoor, lekker retro! Met welken appareil is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. drukdrukdruk en dan met de kleine de grote verdwijntruc! ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello!
    I send greetings from Latvia. For the third day I can not flinch from your blog:) Fantastic!! Thank you! I don't know your language, but thank God we have the google translator:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha ik vond de verstoptruk geweldig! Ik mis je posts maar t is dat je hard werkt en dat het u nu al vergeven is...
    courage!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd! Lijkt wel de start van een nieuw zsazsaseizoen, samen met een nieuw radio- en televisieseizoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waar staat die "DU" toch voor???
    Of heb ik iets gemist????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het anders prachtige foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ook problemen met fotograferen.Ben soms echt jaloers als iko sommige foto's zie.Maar dan als ik jou kindje zie denk ik ook niet belangrijk hoe de foto is maar wat of wie is daarop;) Wat een rust waar hij slaapt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben nieuwsgierig naar wat er morgen komen gaat! ik hou je in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, ik erger mij alles behalve, DU is leuk!
    Snel en tof, meer moet dat niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je maakt ons wel extra nieuwsgierig op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen