vrijdag 21 oktober 2011

Dat Abeltje...

Abel imiteert
...slaat wanneer hij kwaad is, zijn armpjes nors over elkaar en blijft zo staan.
...doet dierengeluiden, overwegend boerderijdieren.
...doet op bovenstaande foto 'de boze stier'

Abel slaapt
...steekt nog steeds zijn hoofd tussen mijn borsten indien aangesproken door onbekenden.
...is gek van koeien, tractors, vliegtuigen, fonteinen en chocolade.
...is zo ongecompliceerd als zijn moeder.
...slaapt zo snel als zijn vader.
... en eveneens in alle posities.

Abel slaapt
...slaapt nog elke middag, een uur of twee.
...noemt zichzelf Pabo.
...is niet droog.
...zegt ondertussen alles, helaas onverstaanbaar. Voor het moment is zjosj mijn absolute favoriet, maar hey, wie kan George wel fatsoenlijk uitspreken?
...mag na Pasen naar school.

Mm.


everybody loves Abel

19 opmerkingen:

  1. zalig ventje ... heerlijk zoals hij daar ligt te slapen ... groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een skattien!(Google translate: overijssels dialect voor: wat een schatje!).
    Groetjes,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na pasen al naar school? Tjee het gaat echt snel..

    Heerlijke mannetje, en toeval? Lijken onze Abeltjes op elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je hem al eens een chocoladefontein laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt helemaal niet op mijn Winand ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hanneke22.10.11

    Wat een prachtig eigenwijs manneke!

    (Ik ben een klein beetje jaloers - zoeen had ik erook graag gewild......)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al die van hierboven hebben dat ook opgemerkt, maar die hebben niks durven zeggen : is dat uw werkhonk anex rommelkot op de eerste achtergrond?

    De foto met de kont bijhouden voor op zijn trouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig, lief, echt om op te eten dat ventje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat dat praten betreft: maak u geen zorgen, mevrouw Zsazsa!!!!
    Kijk eens hier http://beppepeetje.blogspot.com/2011_08_01_archive.html

    Dat is het jongetje van mijn jongste dochter. Ik heb heel lang gedacht dat zij stiekum vree met iemand van een andere planeet...en dat daar dit knulletje van was gekomen. Zo'n bijzondere taal sprak dit ventje. Niemand verstond hem....
    Maar 3 maanden voor hij 4 werd en naar school mocht/moest,deed zich een wonder voor. Alsof hij het voelde aankomen...... Hij spreekt nu keurig, maar ik vond zijn eigen taal eerlijk gezegd aantrekkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bontepels22.10.11

    ze zijn zeker zalig zo....om in te knijpen , die billekes
    alleen, mijn kinderen die een aantal jaartjes maar ouder zijn, zouden me dat flink kwalijk nemen als ik ze zo posteer ! wacht maar, misschien duiken er van u binnenkort ook zo'n toffe foto's op!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk mannetje! Geniet er vooral veel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pabo, is dat niet dat 18+ postorderboekske?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zijn slaappositie is schitterend ! Maar tegelijk ook ... ocharme

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is hier helemaal vantzelfste, maar dan een maand jonger (10-10-2009). Pampers, weinig woorden,geluiden (vooral van boor- en zaagmachines, wij hebben zopas gebouwd, ziet u?), boos zijn, gekke snoeten, 2 uur (soms langer!)slapen, weliswaar niet in de posities waarin uw Abeltje dat kan... Ik verbaas me er altijd stilletjes over hoe uw Abeltje en mijn Wolfje wel wat op elkaar gelijken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk. Hier is Zjuzju onzen Emiel zijn favoriete woordje en ik vind het ook überschattig.

    Bij de wag, ik riskeer hem nog altijd af te pakken trouwens, uwen abel, die past zo goed bij mijn twee spruiten.It's meant to be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een skattien!(Google translate: overijssels dialect voor: wat een schatje!).Alsof hij het voelde aankomen...... Hij spreekt nu keurig, maar ik vond zijn eigen taal eerlijk gezegd aantrekkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen