woensdag 18 juli 2012

Dag 19

Dag 19
Op dag 19 werd ik weer wat ouder.

Dag 19

13 opmerkingen:

  1. t zal nie de leste zijn, houdt u mor vast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja da houde niet tegen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Ne late!" was mijn eerste gedacht. Maar eigenlijk is hij maar gewoon 3 maand ouder dan Fien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da noemen ze schoon ouder worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet niet dat de tandenfee komt hé deze nacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verzamelen van tandjes is begonnen!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hier niet zo lang geleden 't zelfde voor...
    http://mamakers.blogspot.be/2012/06/tandenfee.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, die tandjes. Dan worden ze ineens echt een kind, in plaats van een kleutertje, he? Schijnt daar trouwens zo'n lekker zonnetje bij jullie? Oh.. wat een zaligheid. (Ja, dat klonk een beetje jaloers. Ik kan het niet helpen. Sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh brrr, nachtmerries en trauma's liep ik op dankzij die tandenwissel, nog steeds gruwel ik als een kind heel fier komt laten zien hoe los dat tandje staat. *eek* Hopelijk verloopt het daar wat vlotter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en azue worden kleine mannekes groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij ons staan er 2 tandjes heel erg te wiebelen en ze willen maar niet uitvallen!
    Dan is Jef ook bij de late, want mijn zoontje is de laatste van zijn klas. Zijn vriendje begon al in het 2de kleuterklasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh heerlijk! Ben altijd heel blij met wiebelende tandjes bij de kindertjes hier...niets fijner dan trekken, met een zakdoekje en de kinders vinden dat dik in orde.
    Kwam er een tandenfee langs?

    BeantwoordenVerwijderen