dinsdag 3 juli 2012

Dag 4

Dag 4
Dag 4 waarop Jef ineens wou gaan vilten, dat is nu iets wat ik nog nooit gedaan heb, ook geen idee waar hij dat gehoord heeft trouwens. Zou hij stiekem omgaan met kinderen van de Steinerschool?

Dag 4
In ieder geval meende hij het en had hij al gearrangeerd dat Abel hetzelfde wou en dus waren ze met twee. Waar er eentje wreed van kan zagen.
Maar ... ik moest niks doen, gewoon een borstel geven zodat de leider van de viltbende een gewillig schaap kon kammen.
Een schaap genaamd Bob. Want "As Bob dood is, dan hebben we toch nog ballekes om aan hem te denken."

Bob
Wat het arme schaap er zelf van denkt zal ons voorlopig een raadsel blijven.

20 opmerkingen:

  1. ah kijk, ik dacht dat ze zich aant wassen waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog zie je wat je met een zwart vilten balletje kunt maken. (Huisliefhuis.blogspot.com)
    Dat zal Jef vast leuk vinden...
    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof! Maar ik denk niet dat hij weet hoe hij van een bolleke naar een spin geraakt. :)

      Verwijderen
  3. Kijk, Mme Zsazsa, ik denk dat ge uw kinderen best nog wat meer laat omgaan met Steinerschoolkinderen, want ze hebben toch nog wat te leren, me dunkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schapeballekes, hihihi!
    Binnenkort een 'allemaal ballekes' boek van de kinnekes Zsazsa!
    Nog een fijne vakantie voor jullie allemaal, ook voor Bob 'het schaap'
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bob' het schaap', zat erbij en keek er naar.Zie toch hoe braaf de 'kinderkens' spelen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik eraan terugdenk, als steinerkind, dan ruik ik de wol en zeep nog steeds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. arm schaap :o)
    hoe is het trouwens afgelopen? hebben ze een vilten Bob gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet om te zeveren: ik ben dus ooit een dame tegengekomen die op deze manier juwelen maakte. Vaak van overleden huisdieren zodat de eigenaar nog een aandenken had achteraf. En daar was blijkbaar veel vraag naar. Volgens mij heeft Jef geroken dat dat Big Business is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat kan dus ook, hondeharen vilten???
    Hebben hier een SCHAPENdoes en dus veel haar!!!
    Mooie zwart wit bollekes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar haha, dat doet me denken aan die mensen die truien breien van hun favoriete huisdiers' pels. Misschien een ideetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En lukt dat dan met de haren van uw schaap ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe dom ben ik als ik zeg dat dit de eerste keer is dat ik van vilten/haar van dieren gebruiken om te knutselen hoor? (vast echt dom)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wij hebben vroeger ooit zo eens wafelkes gebakken van modder, en echt willen bakken in ons moeder haar echt wafelijzer dat stond af te koelen...slik...wafelijzer om zeep....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh, maar dat vind ik een super-idee van Jef!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha, geweldig van Jef! In de loop van de vakantie wordt het moeilijker om hen bezig te houden en we zijn nog maar net begonnen! Veel succes voor de komende twee maanden!

    BeantwoordenVerwijderen