woensdag 30 oktober 2013

De Moestuin van Mme Zsazsa

cover Eindelijk hebben we de titel, een dag na de titeldeadline, zo gaat dat.
Nu nog de cover, daar hebben we nog voor tot vrijdag en …
jullie mogen kiezen!
Ha, die hadden jullie niet voelen aankomen, hé!
Duid linksboven aan of jullie voor de broekkousencover dan wel voor de wortelcover* zouden gaan en we kunnen weer iets afvinken van ons lijstje.

Grooten dank,
Het team
Dorien, Elza & Zsazsa

*Wij bieden voorlopig geen kleurengarantie.

Oh ja, voor degene die nog niet helemaal mee zijn, ik ben samen met Dorien een moestuinboek en geen moppenboek aan het schrijven.
Wij hadden nl. een afspraak vorig jaar en die werd niet volbracht.
Hier uw herkansing!

Zoom in
De broekkousencover
De wortelcover

Het begon met een stuk grond, waar Mme Zsazsa een woonwagen zette en een moestuin aanlegde. Terwijl ze zaaigoed bestelde – krulkolen, kerstomaten, flespompoenen – moest ze aan iemand denken. Iemand die zou koken met de oogst. Dorien Knockaert. Elke week die volgde, kwamen Kim, Dorien en fotografe Els samen in de tuin. Om te wroeten en te koken, te kijken en te proeven. Al wat hen beviel, vond zijn weg naar dit boek. Een moestuinhandboek, een kookboek, een boek voor mensen die van groenten houden, of die dat graag wat meer zouden doen.

De Moestuin van Mme Zsazsa
Een jaar zaaien, koken en proeven
Recepten: Dorien Knockaert
Tuin: Kim Leysen
Foto's: Els Menten
21/3 in de winkel
300 en pagina's
20 en euro's

192 opmerkingen:

  1. kousenbroek!
    de andere vind ik wat te weinig contrast hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jihaaa, de wortels zijn aan het winnen :)
    ik moet dus zeeeker boekenbonnen vragen aan de Sint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De wortels! Omdat ik daar niet tegen kan dat er een cm van het bord ontbreekt. Dat is misschien zo bedoeld en hoogstwaarschijnlijk ken ik er niets van maar ik kan er niet tegen. En ik vind de wortels in zijn geheel ook schoner. Al vallen ze inderdaad minder op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan wel gearrangeerd worden zulle.

      Verwijderen
    2. Gij zijt toch een gemakkelijke hé!

      Verwijderen
    3. Hier hetzelfde: de kleuren van de kousenbroekfoto zijn mooier, het onderwerp is wat anders (misschien wel iets te kook-gericht?), maar het afgesneden bord leidt de aandacht precies wég van het boek ;-)

      Verwijderen
  4. De kousenbroek!
    Wanneer ligt t in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt weer een schoon boekske, ik ruik het weer al!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de wortels! mooist van kleur, bij de kousenbroek is er te veel te zien en het is leuk dat de wortels op de cover nog niet verwerkt zijn in tegenstelling tot de kousenbroek.
    Zeer benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kousenbroek, vind ik 'rustiger' ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De wortels, de andere vind ik ook erg leuk, maar vooral in de herfst.
    Succes! Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Broekkousen! Die ander heeft iets schunnigs met die wortels bij uw decolleté :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem30.10.13

    Ook de wortels, de kousenbroek is zoveeeel kous en zo weinig moestuin...
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stepke30.10.13

    Moeilijke keuze... de broekkous is zo kleurig en springt meer in het oog, maar de wortels zijn moestuineriger en een leuk bosje!
    ...
    Ik zou toch voor de wortels gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Caroline30.10.13

    Kousenbroek!

    (de wortels zijn het leukst, maar de kleurtjes bij de kousenbroekcover zijn veel mooier!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. me want! komt dat nog uit voor kerst? dan kan 'em op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem30.10.13

    Kousenbroek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moeilijke keuze, maar ik kies voor de wortels?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem30.10.13

    wortelen, absoluut de wortelen (het is toch geen kookboek)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eeuh jawel want er staan recepten in. :)

      Verwijderen
  17. Anoniem30.10.13

    de broekkousen ! de tweede cover is te vaal, kijk je zo over in een rek

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wortels. De titel komt hier het best uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tineke30.10.13

    Zeker die met de oranje broekkousen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kousenbroek omwille van de moestuinhanden met aarde eraan! De wortelen vormen een prachtig boeket, maar ik moet zo aan Jeroen M denken bij een bussel wortelen-al waren die van hem wel allemaal oranje.
    Enne...wat een prachtige dag om het boek in de winkel te verkopen, 21 maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tineke30.10.13

    Maar vind de titel in het wijnrode kadertje wel leuker...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oranje kousen!! vrolijk en opvallend, past beter bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De wortels recht uit de moestuin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem30.10.13

    de kousen, omdat t ook een receptenboek is.

    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. de kousen-cover ... omdat ik met mijn vork in het kommetje groentjes wil meeprikken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem30.10.13

    de wortels. eerlijk vind ik de andere foto kleurrijker, maar het gaat over de moestuin en niet zomaar in de eerste plaats een kookboek (dan zou kousenbroek zeer mooie cover zijn) ... dus toon de producten uit dat super tuintje van je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het aandeel koken-tuinieren is ongeveer even groot!

      Verwijderen
  27. Anoniem30.10.13

    de foto met de wortels zijn mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De kousen! Lekker vrolijk en retro en stoer. Maar mocht u voor die met de wortels gaan, zal ik zeker ook t boek kopen! Beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hanneke30.10.13

    De kousen. Zonder twijfel.
    Hierbij zie ik de relatie moestuin (de laarzen, hoe cool???!) en het eten (dat prachtig ogende bord). Wel jammer dat het stukje bord mist zoals iemand eerder ook al opmerkte. Dat stoort me wel een beetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik ga voor de wortelen heel leuk
    ik moestuinier ook maar kan altijd iets bijleren van een ervaren madamme...een goed idee voor onder de kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Anoniem30.10.13

    kousenbroek !
    en waar kan ik het boek alvast bestellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Anoniem30.10.13

    dat met de worteltjes maar dan met een iets feller gekleurd tekstveldje...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. de wortels; die andere cover is perfect voor je kookboek

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Broekkousen want dat vind ik meer Mme Zsazsa. Doet mij denken aan Mme op de scoutsplee (hoe heet dat ook weer ;-) ? ) dat was ook zo een leuke foto van Els. Ook omwille van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat boek wil ik. En als 't van mij afhangt... met wortels op de cover !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Moeilijk, moeilijk ... De wortelen zijn schoon in evenwicht qua compositie en kleur (niet moeilijk met Mme Elza achter de lens), maar een beetje braaf. De broekkousencover doet me meer aan Mme Zsazsa denken en geeft (denk ik toch) weer waar het om gaat: van den hof -hop- in het bord (zelfs geen tijd om de vuile pollekes deftig te wassen). En dat bord met een stukje af ... Ach van wie van ons is er geen hoekje af? ;o) Een wijze vrouw zei een tijd geleden nog dat je op een foto niet altijd alles in z'n geheel moet laten zien. Je weet immers wat er daar ligt. So ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar staat mij ook nog iets van bij, van die wijze woorden. ;-) De broekkousen dus. De wortels zijn veel te Meus-achtig!

      Verwijderen
    2. awel hetgeen ik ook dacht! Het is ne kookboek, dus een lekker talloorke eten om u goesting te doen krijgen en tegelijk de vuile pollen en de botten (te lekker eten om koud te laten worden) om te laten zien dat het om zelfkweek gaat. Schone kleurencombinatie ook, al kan het wel zijn dat mijn hersenen in herfstmodus zitten, want normaal gezien val ik niet zo op oranje.

      Verwijderen
  37. WORTELS !!!!!!
    gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag de wortels...die pietenkousen (zo noemen we die broekkousen
    hier) vind ik nogal overheersend!
    liefs en veel succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De wortels, want daar heb je echt het moestuingevoel bij. Die andere geeft niet echt weer dat het om een zelfgeteeld slaatje gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. kousenbroek !!! ik deel de mening van juffertje in het groen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gestemd voor de wortels! Vind ik meer passend en zou ik sneller kopen in de winkel. Die kousen trekken teveel de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Anoniem30.10.13

    De wortelen natuurlijk! Alleen al omdat de kousen te schoon zijn voor een moestuin-meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Anoniem30.10.13

    De wortels! Schitterend beeld....zegt alles over een moestuin en lekker eten

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het wortelboeket. Maar ik zou het kleurframe rond de titel dan wel in wat meer flitsende kleuren doen. Voor contrast en frisheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Anoniem30.10.13

    kousenvoeten! Veel kleurrijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Anoniem30.10.13

    Die linker moet zakken. Bord iets naar beneden en niet aangesneden aan de bovenkant. Nr 2 vind ik mooier trouwens maar wel een beetje suggestief. Of is dat mijn dirty mind?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Aha, ik krijg al honger! Voor mij de wortelen, want ik kan ook niet goed tegen dat afgesneden bord.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Sybille30.10.13

    De kousen. Niet voor de kousen maar wel voor de moestuinhanden die er op staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Sybille30.10.13

    ...vuile moest er nog bij. Vuile moestuinhanden!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Sybille30.10.13

    Maar... mochten de vuile handen zichtbaar zijn met de wortels zou ik voor die stemmen....

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De kousen. De andere is ook mooi, maar lijkt meer op andere kookboekcovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. griet prims30.10.13

    De wortels! Ik hou van veelkleurige wortels!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. De wortels! Anders lijkt het net alsof je uit de tuin alleen maar salade kunt eten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem31.10.13

      ja, dat vind ik ook!

      Verwijderen
  54. Anoniem30.10.13

    Wortels! Ik vind eten met vuile handen kei-vies (cfr kousenbroek-handen)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. kousenbroek, dat springt in het oog, de andere is mooi maar te gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Links vind ik de kousen de aandacht afleiden van de titel. Net of de verdeling van de titel, de benen en het bord niet klopt. En het oranje randje om de titel valt weg tegen de kousen.
    Rechts: de wortels zijn prachtig, maar wat flets qua kleurencombinatie met het jurkje. Toch ga ik voor de wortels!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wortel voorkant vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ga na lang twijfelen voor de kousenbroek. Vooral het detail van de vuile moestuinhanden doet het hem voor mij. Zowel de link naar het koken als naar het tuinieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. De wortels met iets meer contrast + iets lichter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Kousenbroek, in de eerste plaats omwille van de grondvingers. De wortels zijn wat braaf en properkens, teveel laura ashley ook misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ga voor de wortels! Als de kleirtjes daar nog iets feller in zouden kunnen, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. de kousenbroek! vrolijker en vlotter

    BeantwoordenVerwijderen
  63. De wortels...heeft een vrouwelijk Jeroen Meus gehalte. Maar dankzij het zand met verwijzing naar de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. De kousen met dat lekker vers bordje sla daarom zou je toch aan een moestuin beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. De wortels vind ik het meest natuurlijk en past het meest naar mijn gevoel bij de titel

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ieneke31.10.13

    Die met de kousenbroek! Covert het meeste van de binnenkant, lijkt me. Spreekt me ook het meeste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. kousenbroek. 'Eyecatcher' zonder meer. Die wortels heb ik al (te)veel gezien, een guitig kousenbroekje daarentegen... heeft een pipi-langkous gehalte: net dat pittige wat groenten nodig hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. de wortels zijn tijdlozer. Die overleven de mode.
    De kousenbroek zal altijd wel mooi blijven, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  69. De wortels in alle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Die kousenbroek. Ik vind die smerige handen en dat heerlijke bord eten geweldig. Past beter bij de mme zsazsa die ik zo graag lees......

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik zeg kousenbroek, vanwege het bord vol lekkers waaraan je zo mee zou willen delen, geweldige zwarte moestuin vingers en absoluut een cover wie de aandacht trekt wanneer het tussen andere boeken staat in het schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. de linker vanwege de kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wortels! Bij de maillot denk ik: die eet op de plee.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Anoniem31.10.13

    DE kousenbroek ! DE kleuren, de vrolijke speelsheid, dat sprak me bij de eerste flits al aan. DE wortelen zijn voor mij te neutraal en te flets ! Voila, dit was mijn gedacht !

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oh wat zijn ze leuk maar vooral de wortelcover is super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Anoniem31.10.13

    de kousenbroek - vuile handen zijn veel beter zichtbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  77. kousenbroek. Moestuin in de titel zegt al dat het over groentjes gaat. Het beeld van een bord vol lekkers zegt in 1 oogopslag dat er ook recepten aan te pas komen. En ik vind de kleurtjes ook leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Anoniem31.10.13

    Omdat er ook recepten in staan die met het bord op schoot. De wortels duiden meer op tuinieren alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik vind de wortels omdat de foto veel meer zegt over het boek, dan de andere foto. De foto van de kousenbroek zou ook op een kookboek kunnen, de wortels stralen veel meer een moestuinboek uit. Bij de kousenbroek zie ik ook eerst de foto en dan pas de titel, bij de wortels zie ik meer het gehele plaatje; titel en foto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het hier absoluut mee eens! :-) Wortels it are!

      Verwijderen
  80. Als ik echt eerlijk ben vind ik allebei niet zó geweldig. Vooral de kleuren van het kadertje met de titel vind ik niet zo fris, doet mij beetje denken aan de jaren '90. Wel mooie foto's natuurlijk, die met de wortels spreekt mij meer aan. Op de andere staat zoveel been :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ben voor de `broekkousen`! Die vind ik net een wat frissere uitstraling hebben dan de wortelvoorkant. Wat overigens niet door de wortels komt maar door de kleur van het kader volgens mij, dat maakt het een beetje minder Pippi. En ik houd van Pippi...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik moet ook te veel aan Jeroen Meus denken!
    De kousenbroekcover vat het geheel mooi samen: moestuinieren met de botten en de vuile handen, en een lekker en mooi gerechtje voor het kookgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Aaaaah, Jeroen Meus... ik was mijn brein al aan het pijnigen over waarom de wortelcover mij zo bekend voorkwam. Ik ben een lastige: de wortels vind ik te cliche, de kousenbroek vind ik mooi maar dat zegt dan weer zo weinig over het moestuin-aspect van het boek. Geen foto waarop je een slaatje eten tussen de prei en de bietjes :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Natuurlijk(e) wortels, gekleurde broekkousen zijn bijna passé.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. whatever, ik koop het sowieso!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. De wortels. Is gewoon een veel mooiere foto. En past er het best bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. wortels , past meer bij het boek vind ik persoonlijk .

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik ben helemaal voor de wortel-cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Absoluut de kousen! Vuile handen, verse groenten en mooie benen - als de vrouw het niet koopt, dan zullen de mannen het kopen om aan de vrouwen cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De kousenbroek! :-D Kleurencombinaties zijn super!
    De wortels vind ik tof omdat ze allemaal een ander kleurtje hebben, maar het doet inderdaad denken aan de boeken van Jeroen Meus.
    Bij mme ZsaZsa is er altijd wel iets waarvan je zegt 'ah typisch ZsaZsa!' dus ik kies voor de broekkousencover! :D Wanneer komt dat boek uit? Ik wil het nu al! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Anoniem31.10.13

    Kousenbroek! Lekker kleurrijk slaatje, nonchalant, recht-uit-de-tuin-op-je-bord. De wortels zijn te afgelikt, te wortel, te veel 'kijk, ik maak een kookboek'. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  92. De wortels!!!
    De kousen, of beter gezegd het bord zegt voor mij: kookboek

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Jantien31.10.13

    De kousenbroek. Is wat origineler en 'gezelliger' (zegt de Nederlander). Succes met de laatste fase, ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. De kousenbroek, die vuile handen daar vind ik ook zo echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Kousenbroek! (mooiere kleuren)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. De wortels vind ik een meer evenwichtige foto. In de kousenfoto zit iets teveel informatie op een te krappe plaats waardoor de zaken waar het om gaat de moestuin (bottekes) en het koken (het bord) van de foto dreigen te vallen en de kousen met de aandacht gaan lopen. De wortels vertellen het verhaal subtieler. Ik kies de wortels al is dat de minst kleurrijke foto. I

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Anoniem31.10.13

    De verdeling moestuin - recepten was gelijk zei u hé? Dan zou ik voor de ene kaft (waar het moestuindeel begint) de wortelen nemen, en voor de andere kaft (de achterkant, waar het receptendeel begint - ofwel de voorkant, net hoe je het zien wilt) de kousenbroek. Maar dat is omdat ik nooit kan kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Anoniem31.10.13

    De kousen natuurlijk, het is Mme Zsazsa hè, en die draagt nou eenmaal rokjes. En die wast ook niet eerst haar handen in de haast de verse tomaatjes te proeven. Die wortels zijn zo braaf.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wortels! en een typgrafie waarvan ik geen bibberende ogen krijg alsof ik dubbel zie

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik vind de foto met de wortels de mooiste, maar denk dat de broekkousen 't beste thema verwoordt

    BeantwoordenVerwijderen
  101. de kousen vallen meer op! Spreekt mij positiever aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. allez, als ik het zo lees wordt het definitely gemakkelijker om te beslissen ....
    ik zou voor de wortels gaan: een zoveelste kookboek met een bord met eten op : daar zijn er al duizenden van. Met de wortels verras je de tuinmensen misschien "ah er staan leutige dingen in om er mee te doen"

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Heb voor de kousen gestemd... dat wordt nog wat, bijna fifty fifty... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. De wortels. De kousenbroek, daar zijn uw handen precies veel te groot en dik, alle, ik zeg maar wat ik er van vind he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Zeker de kousen!! Het slaatje op de cover ziet er enorm smakelijk uit en de kleurrijke kousen geven het een leuke twist! :)

    De wortels zijn inderdaad teveel Jeroen Meus. En zeg nu zelf, zo'n boek verdient toch wel een volledig eigen originele cover! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. de kousebroeken, want die bemodderde handen maken het moestuin-gevoel helemaal af...

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Anoniem1.11.13

    Ik heb het (zonder uitleg) aan man en 3-jarige dochter gevraagd en de beentjes (dus niet de peentjes) zijn door beiden gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. De wortels! Compositie is mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Man gaat voor de kousen.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ne moeilijke...
    K vind de kousen verfrissend en de katsjoe botten zorgen voor een link met de Transitië boek (weet niet of dat de bedoeling is). Maar de wortelen vind ik zó leuk. Wist niet dat er zoveel kleuren bestonden. Of zijn dat rijpe en minder rijpe?

    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ne moeilijke...
    K vind de kousen verfrissend en de katsjoe botten zorgen voor een link met de Transitië boek (weet niet of dat de bedoeling is). Maar de wortelen vind ik zó leuk. Wist niet dat er zoveel kleuren bestonden. Of zijn dat rijpe en minder rijpe?

    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Anoniem2.11.13

    Ik kies voor de bottekes ! Wat past er beter bij een tuin dan plastic botten ! Proficiat met jullie boek ! In de vriendenkring zullen er zeker gegadigden zijn, dat zijn dus al een paar hersenbrekers minder voor de kerstcadeautjes ! MERCI !

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Die met de botten en de kleurrijke kousenbroek! En die vuile handen...Symbool voor 'daarnet nog in de tuin, nu in mijn bord'. Niet twijfelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. De worteltjes in verschillende kleuren en die je niet in de winkel vindt. Je krijgt goesting om zelf te tuinieren en om er dan mee aan de slag te gaan in de keuken.
    Ik ben benieuwd wat het zal worden. Idd moeilijke keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Marjolein4.11.13

    de wortels zijn compositiegewijs idd mooier, maar ik zou eerder grijpen naar het kousenbroekenboek, het ziet er zo lekker uit. de groensels é :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. De wortels: de kleuren en sfeer... fantastisch. Ik zou bijna zelf een moestuin beginnen :)
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Als nu één van de covers héél lelijk was, dan was het makkelijk
    kiezen geweest...
    Maar dan kies ik toch voor de kousen! want dat doe je toch niet, in je
    kousen op een cover?
    Van het plaatje met de wortelen denk ik steeds dat ik het al bestaat.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. De wortels! Bij die kousen (die wel in het oog springen) weet ik niet goed waarover dat nu precies moet gaan. De kousen? De salade? Ah, neen, 't is over de moestuin. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Die met de kniëen…ahja…op alle andere staan ook benen … ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Anoniem5.11.13

    de worteltjes vind ik ook het leukst en het meest passen bij het moestuin concept

    BeantwoordenVerwijderen
  121. de wortels!! jammer genoeg heb ik wel geen tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Anoniem7.11.13

    of nee toch de bottekes, da's meer mme zsazsa, een beetje pipi-langkous-achtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Snottebellie8.11.13

    De wortels zijn superleuk! Zeker in die verschillende kleurekes. Straalt ook veel meer moestuin uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Nope, de panty, dat slaatje ziet er heerlijk uit en de cover is speels en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen