Die zwangere met haar hond

die zwangere en haar hond
Dag mag je dus nooit doen met een hond die kak eet.
Dat doet hij inderdaad nog steeds.
Poerten ook, maar ik ontdekte misschien wel waarom; het beest blijkt gaarne aardperen te eten en weet waar ze te vinden zijn.
Dus ik kan u allen melden: Het aardpeerseizoen is van start gegaan! En het zijn er schoontjes!

Maar alle andere irritante puppy-eigenschappen beginnen wat af te zwakken. Toen ik begin deze week uitsliep en het beest alleen beneden was had hij alleen maar op de vensterbank naar buiten zitten staren.
Daarbij had hij wel twee bloempotten uitgekieperd over de zetel, maar hey, ik kon terwijl wel uitslapen.

die zwangere en haar hond Ik heb er dus alle vertrouwen in dat het nog allemaal goed komt tegen dat ik moet bevallen.
Dat is toch nog een paar weken, moest u het zich afvragen.
Ondertussen wandelen we nog elke dag, werken we nog een beetje aan een moestuinspecial voor een magazine en een kalender voor een krant en kijken we uit naar de boekenbeurs.
Bevallen schiet er voor de moment nog over, daar denk ik nog niet aan.
De kinderen daarentegen, die zien het volledig zitten. Ze gaan erbij zijn zeggen ze en dan gaan ze zeker en vast zwijgen. En ze gaan zich ook gedragen, echt wel en als ze toch vervelend zouden zijn dan gaan ze zelf wel naar hun kamer.
Uhuh.