donderdag 30 oktober 2014

Die zwangere met haar hond

die zwangere en haar hond
Dag mag je dus nooit doen met een hond die kak eet.
Dat doet hij inderdaad nog steeds.
Poerten ook, maar ik ontdekte misschien wel waarom; het beest blijkt gaarne aardperen te eten en weet waar ze te vinden zijn.
Dus ik kan u allen melden: Het aardpeerseizoen is van start gegaan! En het zijn er schoontjes!

Maar alle andere irritante puppy-eigenschappen beginnen wat af te zwakken. Toen ik begin deze week uitsliep en het beest alleen beneden was had hij alleen maar op de vensterbank naar buiten zitten staren.
Daarbij had hij wel twee bloempotten uitgekieperd over de zetel, maar hey, ik kon terwijl wel uitslapen.

die zwangere en haar hond Ik heb er dus alle vertrouwen in dat het nog allemaal goed komt tegen dat ik moet bevallen.
Dat is toch nog een paar weken, moest u het zich afvragen.
Ondertussen wandelen we nog elke dag, werken we nog een beetje aan een moestuinspecial voor een magazine en een kalender voor een krant en kijken we uit naar de boekenbeurs.
Bevallen schiet er voor de moment nog over, daar denk ik nog niet aan.
De kinderen daarentegen, die zien het volledig zitten. Ze gaan erbij zijn zeggen ze en dan gaan ze zeker en vast zwijgen. En ze gaan zich ook gedragen, echt wel en als ze toch vervelend zouden zijn dan gaan ze zelf wel naar hun kamer.
Uhuh.

24 opmerkingen:

  1. wat is poerten ?
    En zo'n brave kinderen zeg, zo vol goede voornemens ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Poerten is Kempisch voor scheten laten!

      Verwijderen
  2. Wow, wat zal het een mooie ervaring zijn voor de jongens om een (natuurlijke? thuis?) geboorte mee te maken.
    Maar eerste de boekenbeurs. En de hond nog een minibeetje opvoeden. en hurken. En wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er toch nog eens goed over nadenken of ze er wel bij mogen zijn hoor. ;)

      Verwijderen
    2. Vlug bevallen terwijl ze op school zitten dan ;).

      Verwijderen
  3. Misschien ondertussen wat anti-conceptie info meegeven en die seksuele voorlichting, daar moet ge u al niet meer druk in maken voor de komende 20 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het heeft ook zijn voordelen!

      Verwijderen
    2. Tja, als het meisjes waren, zou dat zo helpen. Met jongens twijfel ik aan het effect.

      Verwijderen
  4. Haha, wat word ik toch altijd blij van je verhalen! En dan jullie hond... toen onze laatste hond nog pup was kwam hij een keer de kamer ingelopen met een draad in zijn bek. Wij hadden geen idee wat dit was totdat we de gang inliepen en zagen dat hij een loszittend draadje van de gestoffeerde trap in zijn bek had en deze zo al zigzaggend ontdaan had tot ongeveer de helft van de trap :-) Nu kunnen we er erg om lachen, maar toen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doet me denken aan de hond van mijn ouders. Die at (als 'volwassen' hond) wel eens kattenstront. Stinken! Mijn ma deed dan wat druppels Odol (mondwater) in zijn bek. Dat vond hij vreselijk, maar dan stonk het niet meer.

    Mag/kan je trouwens in België ook thuis bevallen? Ga je dat doen? Ik wil wel weer graag thuis bevallen. Ik moet het nog 3 weken volhouden, dan zit ik op 37 weken en mag ik thuis bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet dringend een bus mondwater in huis halen!

      Ik ben van plan om weer thuis te bevallen, ja!

      Verwijderen
  6. Over de pup en kak: maken dat je er eerst bij bent en een flinke streep mosterd erop smeren. Was de raad van mijn dierenarts toen mijn Bas een puppy was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm, wil ik echt met een pot mosterd achter een kakkende hond lopen.
      Eens denken :)

      Verwijderen
    2. Mosterd :-) zalig!
      Gaan we ook eens proberen met onze kleine fluffbal ( https://maryshoppings.wordpress.com/fluffyness/ )

      Verwijderen
  7. Ziet er uit als echte liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt uit als wederzijdse liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, poerten, zo grappig, ik had het woord nog nooit gehoord.
    Onze kat doet dat ook wel eens en dan kijkt hij zo van: wasn't me... uhu...
    En thuis bevallen, waauw, bewonderingswaardig, maar niks voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogen mijn mannen dan ook bij uw bevalling zijn, zo vanwege voorlichting en anticonceptie enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem1.11.14

    Mme Zsazsa, ik ben zwanger! wanneer gaat mijn haar nu beginnen groeien?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast veel succes met de bevalling!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och dat kak-eten, lekker goor!!!!! Beval jij maar lekker tussen je puppy en brave kindjes. Het zal nog hilarische blog-momenten opleveren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij heb ik je door de gangen zien gaan met je 2 zonen op de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen