zondag 7 januari 2007

Mijn draakje

draakje
Geïnspireerd op de drakenmuts van MisterMirko

16 opmerkingen:

  1. De Huisvrouw7.1.07

    Absoluut, niet inpakken, ik eet hem hier wel op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7.1.07

    Schoon draakje, die kan zo meespelen in sesamstraat of zoiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8.1.07

    Mmm, ziet er lekkerder uit dan de abrikozen ;o)
    Lunatic

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem8.1.07

    Schoon, echt schoon.Maar ik denk dat als je Jef een patattenzak aandoet dat hij dan nog een heel schoon ventje is.Een model in spé.

    Groetjes
    Muis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sigrid12.1.07

    supermooi jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gonny22.2.08

    wow,
    mooi truitje, nog mooier manneke :)
    voor het truitje heb je zeker geen patroon voor me hè :( Wil ik ook wel eentje voor mijn mini-manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem4.9.09

    Dag Zsazsa,
    Ik kwam toevallig op je site terecht en ben volledig weg van je drakentrui. Ik wil er graag 1'tje maken voor mijn petekind van 3...
    Kan je mij je geheimen prijsgeven?

    Lady Boo x

    Ik kan je emailadres nergens vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen geheim hoor, het is een gewoon patroon van een truitje met kap en de volledige rug is opengeknipt en daar zit de "kam" tussen.

    Eventueel koop je een truitje met kap en zet je er de kam tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice work! Great idea! You should put Google translator tool in your blog, so that english and other speaking people (like me, for example:))) ) could admire your work and fantastic ideas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook zo'n dinotrui aan 't maken,(wel knalrood bij gebrek aan andere stof) maar toch nog een vraagje; als je de capuchon en rugpand doorknipt, moeten er dan nog naden bij? En heb je de dinokam gewoon recht gemaakt of met een bochtje voor de capuchon?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kam is met een bochtje, de vorm van de capuchon en er moet idd nog naad bij, als je van een patroon vertrekt, als je een bestaande trui openknipt lukt dat niet natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het draakjesvest is af. Je kan 'm zien op m'n blog.
    De capuchon afwerken wilde nog niet helemaal lukken zoals ik het in m'n hoofd heb maar gelukkig zie je dat niet zo goed omdat er geen rits inzit. Nog bedankt voor de tips over de kam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och, dit is ook echt geweldig. Ga ik zeker eens proberen voor ons meisje. Tegen aan de winter zal ze dik anderhalf zijn en ik zie het zo al voor me met zo'n dinotrui... Bedankt voor de tip!
    Groetjes
    V.

    BeantwoordenVerwijderen