maandag 7 april 2008

Aardbeienlimonade

Ik hou van aardbeien, gewoon zo, met suiker, als een ijsje, als konfituur, in een smoothie en zoals hier als limonade, heel makkelijk en goed wanneer je Spaanse aardbeien hebt gekocht die toch niet je dat van smaak zijn.
Nodig:
-Een groot glas
-5 à 6 aardbeien
-2 à 3 ijsblokjes
-Een halve limoen of een kwart citroen
-1 el suikerstroop
-Water

-Was en snij de aardbeien in stukjes doe ze in het glas
-Doe het limoensap, de ijsblokjes en de suikerstroop erbij
-Vul aan met water
-Kap in de blender en mix
-Giet weer in het glas en slurp!

* Ik gebruik agavesiroop, als je geen suikersiroop in huis hebt neem dan gewoon suiker.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit! Dit ga ik zeker eens uitproberen! Santé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo geweldig smakelijk uit hè! Schoon, appetijtelijk fotooke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij dat ik dit schitterende creatieve blog toevallig heb ontdekt.Een vrouw en een mamma en een creabea naar mijn hart.Ik zie hier zovee leuke dingen en.....eindelijk eens een Vlaamse vrouw.Alles wat ik tot nu toe tegengekomen ben in de blogwereld is Nederlandse dames!! Ben wel geen jonge mama meer,zou eerder bomma moeten zijn maar alles wat ik hier aan creatieve dingen zie spreekt me enorm aan.Ik ga hier nog vaak op bezoek komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Nicky, bedankt voor het compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm... Ziet er lekker en fris uit!! =D
    Kan dit ook met ander fruit?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou dat niet met alle zacht fruit gaan, frambozen, meloen, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, wie weet; of met meer dan één soort fruit tegelijkertijd! ^^
    Valt te proberen!! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Manlief vroeg, hoe moet dat nu weer die aardbei limo, en in een wip en een knip had ik het receptje hier gevonden.Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen