zondag 28 december 2008

Terug!

Lac Sainte CroixDus niet gesprongen.


Foto's

11 opmerkingen:

  1. fijn dat je weer terug bent,
    Ik volg je blog altijd met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welcome back....kheb je blogjes gemist;-)
    welke streek zijn jullie geweest???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Verdon, denk ik? Heb namelijk net dezelfde foto. Wel met mij erop, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug.
    Op jouw aandringen ben ik ook terug. Een kleur dus, nu weet je ook welk. Een dezer begin ik weer te bloggen. Jij móet komen kijken, en alle anderen, immer welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de Verdon hé, mijn schoonzus woont in Aix-en-Provence, ook de moeite om te bezoeken.

    Vermiljoen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh aix-en-provence is tof! alleen de jeugdherberg niet zo: een jaar of zeven geleden mochten wij daar (mijn lief en ik) niet op dezelfde kamer slapen... slaapzalen mochten niet gemengd worden! een afscheidskus op de gang dan maar ;)

    Vasarely museum al gedaan? en kajakken in de gorges du verdon ook waarschijnlijk dan ;)

    good to have you back!

    ps: rogge is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus...je was te benijden en niet te beklagen!
    Hopelijk heb je veel vitamientjes kunnen opdoen!
    Welkom terug!

    En wat maakten we vandaag?....muffins van Mme zsazsa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sarah, uiteraard hebben we gekajakt, gedoken en in gewoon wat in de zon gelegen ook uiteraard. ;-)

    We hebben twee dagen superweer gehad 15°, maar dan mistral, waardoor we bijna wegwaaiden aan de kust.

    We hebben Vasarely niet geriskeerd vermits alles ALLES dicht was, maar we gaan zeker nog terug.

    Dita, smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't Zou niet veel geholpen hebben, ik bemerk daar zachte struiken een meter lager.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar het is de intentie die telt hé.

    BeantwoordenVerwijderen