donderdag 1 januari 2009

2008

2008
Een geweldig 2009 aan u allen, mijn liefste lezertjes.

Ik wil van de melige gelegenheid gebruik maken om u allen te bedanken voor jullie fantastische aanwezigheid in 2008.
Doe zo voort in 2009 want ik vind dat eigenlijk wel heel plezant.



1. Oorwormhuisjes, 2. Piep, 3. Luipaard, 4. bloemenbroches, 5. Worstelen in Bokrijk, 6. rokken, 7. Lunchen in de tent, 8. Nijntje, 9. Ratatouille, 10. Broekskens, 11. Limonade met koekjes, 12. Rode biet, 13. Eerste schooldag, 14. Jasje, 15. Frambozen, 16. Kerstkaarten

31 opmerkingen:

  1. een mooi creatief, vruchtbaar en verrassend 2009! laat je gerust nog een jaar goed gaan met je ideëen voor tuin, keuken en naaikamertjes! Wij vinden dat ook plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn reactieprimeur alhier: ik wens je een prachtig 2009. En doe vooral zelf ook zo voort want ik lees je graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy new year!!!!Keep on the good blog-work in 2009!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga vooral door met huisvrouwtje-kibbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De allerbeste wensen voor 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Warme wensen van hieruit, en vooral doorgaan...ik vind het tof hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook al het beste voor het nieuwe jaar!

    Ik blijf graag getuige van je mooie inspirerende indeetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik die fotocollage zie, dan is het precies altijd zomer bij jou!
    Ik wens je ook een heel leuk 2009 toe en veel inspiratie om ons te verblijden met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij vinden het ook plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jullie ook de beste wensen. En bedankt voor al die leuke ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. moedig ons nog wat aan, Ja! Straks zijn we hier niet meer weg te slaan! :-)

    Een schitterend nieuwjaar gewenst aan jou en de jouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tine4.1.09

    Nogmaals de beste wensen voor 2009!
    Ook ik blijf je volgen. Deze vakantie heb ik dus nog een koekjesrecept van je gemaakt en die waren na 5 minuten op!!!!!!!!!!
    Nadien nog een baksel met de kindjes gemaakt om als cadeautje te geven; waren ook erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wens je een fantastisch 2009 toe. Je inspireert me, kijk maar: http://meisjesmama.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel fijn, warm, gelukkig, gezond en liefdevol 2009 voor u en uw gezin!! Blijf zo schrijven.. Inderdaad wij vinden dat ook 'plezant'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik maak van deze gelegenheid al even melig gebruik om mijn wensen door te geven: Moge je in 2009 omringd zijn met liefdevolle mensen en kunnen genieten van uitkomende wensen!
    Heb eventjes bijgelezen. Die dinowanten zien er wel super eng uit met die tanden! Prachtig idee!
    Maar wat bedoel je met niet gesprongen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een fijn 2009,
    en dankjewel voor de inspiratie in 2008!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Madame,
    Voor jullie ook mijn liefste wensen voor jou en je dierbaren... en veel creatieve inspiratie. Fijn dat je zomer wat binnenbrengt met je foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik wens je een fijn, gelukkig, en heel creatief 2009.
    En ik hoop ook in 2009 weer veel van je berichtjes op je blog te mogen genieten.
    Ga alstjeblieft zo door;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via, via, via kom ik hier dan terecht en lees met verbazing je leuke blog! Prachtig, al die dingetjes die je zelf maakt en vooral de kinderkleding, heerlijk eigenwijs en kleurrijk.

    Groetjes,
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het nieuwe jaar met zoveel luiheid beginnen, dat gaat zomaar niet hè!
    We wachten. Taptaptap...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ne melige gelukkige van mij ook! En nog veel leuke dinges schrijven, dan kan ik ze komen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej mevrouwtje ik mis u!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, ik ben een beetje in slaap gevallen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. over dat in slaap vallen (en minder zin hebben in dingen)...is dat niet typisch voor de winter? Ik had dat de voorbije weken ook heel erg en sinds vandaag bruis ik weer van de energie. Het mag van mij snel lente worden; weer den hof in!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. *schudt raar met het hoofd*
    *stoot onherkenbare geluiden uit*
    *rilt*
    *staart wezenloos voor zich uit*
    *klopt met haar hoofd tegen de muur*

    Ik krijg afkickverschijnselen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En dan ben je maar eens die lezer die 2008 is doorgekomen met de geweldige pritt-applicatie-tip.
    En die nu met griep in bed ligt. Zou moeten liggen.
    Diezelfde lezer die de grieptijd nuttig wil spenderen en 300 labels in doopsuikerzakjes wil stikken.
    Iets wat niet wil lukken.
    En waarvoor elke tip welkom zou zijn.
    Het liefst nog een tip van de Koningin van het Handwerk voor de Ietwat Gemakzuchtige tot Luie Thuisblijvers.

    Blijkt die Koningin in slaap gevallen.

    Geen wonder dat ze het over de meest deprimerende tijd van het jaar hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Komaan Mme Zsazsa, doe U best, het lukt U wel. Eén blogpostje maar, ééntje, en we zijn weer content voor een week of vijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een mooie collage. En hoewel een beetje laat: voor u een creatief 2009!

    BeantwoordenVerwijderen