dinsdag 24 februari 2009

Als dat maar goed komt

Haag voor
Vorig jaar plantte ik een haag, een babyhaagje, allemaal jonge plantjes. Dat kwam helemaal goed, de haag zelf was zeer enthousiast, ik snoeide de pannen van het dak, maar onderaan was het maar een triestige bedoening, een zielig stukje hout, met daarboven een hoop takken en bladeren, van al dat snoeien natuurlijk. Dus nam ik vandaag een moedige beslissing, ik snoeide zoals ik voorheen nooit snoeide en zie wat er nu nog staat...
Haag na
Als dat maar goed komt.

11 opmerkingen:

  1. zou ik durven met de passiflora? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En morgen een knutseldinkske gemaakt uit haagtakjes? Een vogelverschrikker voor mussen ofzo?

    @Annemie : als je dat vraagt aan iemand die er niet mee voor betaald heeft zegt ie altijd : ja hoor, doe maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat is durven, zelf het gras ziet er groter uit. Duimen voor de haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ba jaat, da komt in orde. maar je zal wel het gras en co een beetje in de gaten moeten houden, zodat de boel niet verstikt wordt. En bidden dat je geen haagwinde op bezoek krijgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knofje25.2.09

    Ik help je hopen..
    Beukenhaag kan best veel hebben, maar al ziet het er pielig uit, groeit vaak toch weer erg snel aan. Dus als hier nu toch weer kleine sprietjes uitkomen, lekker laten staan en geduld betrachten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat komt heus weer goed, en meer dan dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. chelone25.2.09

    Jij gaat wel erg rigoureus te werk met die beukenhaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ntIk zou gelijk toch een tentzeil voorzien voor deze zomer, als je zo wat afgezonderd wil zitten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beetje vertrouwen in de natuur hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook altijd angst als mijn vriend maar blijft doorsnoeien. Ik ben eerder een voorzichtige snoeier. Maar ik geef toe zijn creaties staan na al dat gehak weer in vol ornaat te pronken eens de zon in het land is. ( op een eenzame uitzondering van de cassis na) Dus dat zal wel goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van ons zag er vorig jaar zo uit, en het is goed gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen