maandag 16 maart 2009

En toen ...

GroenPaarsRoodGing Mme Zsazsa naar de rommelmarkt.

21 opmerkingen:

  1. De twee rest boven met bloemetjes zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... en kon ze haar neus extra snuiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH MY GOD !

    welke zieke zieke geest ontwerpt iets dergelijks? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, ge moogt wel gerust zijn dat gij zo geen hemdje aan moet, Mr Zsazsa keek maar bedenkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja welke rommelmarkt? waarom overkomt mij dat nooit?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja welke rommelmarkt? waarom overkomt mij dat nooit?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, benieuwd wat je er van gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes. Mme Zsazsa, indien het via deze site was dat ik het vluchtig zag, kan je me aan de link helpen die uitlegt hoe je stoeltjes en tafeltjes maakt van champagnekurken en hun ijzer? Dank alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Labelga dat was niet hier.

    De rommelmarkt in Geel, een bron van ellende voor Mr Zsazsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de rommelmarkt in Geel, daar moet ik het halve land door voor rijden, maar verdorie, dat lijkt de moeite. Allemaal katoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, die 2 rechtsboven zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nimsa, ja dat is echt de moeite hoor, leuke rommelmarkt, elke zaterdagvoormiddag.
    De twee linksonder zijn iets syntetisch, linksboven en rechtsonder zijn nieuw van de rol, maar van een rol van 25 jaar geleden en de rest zijn lakens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waarom vind jij op die rommelmarkten altijd de leukste stofjes enik niet? die met de streepjes en schipwielen vind ik ggeweldig!! das echt iets voor een kapitein winokiofan gelijk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. de maffe20.3.09

    Schoon marchandies!
    Na het kinderrokske kunt ge nu misschien eens een schoon A-model mamarokske maken met bijvoorbeeld die paarse bloemekesstof? En dan met ons delen hoe ge dat nu precies maakte? hinterdehint zo tussen pot en pint? :-)

    BeantwoordenVerwijderen