maandag 2 maart 2009

Het is waar wat ze zeggen...

Krokussen
Je ziet de krokussen groeien.

6 opmerkingen:

  1. geweldig he! bij mij zijn het dan wel krokussen in een potje, maar het effect op mijn gemoed is bijna hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad! En de sneeuwklokjes ook. Zalig, die eerste lente-tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig...en nu nog het zonneke (zoals tijdens het weekend)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krokussen zijn inderdaad ongelooflijk snelle rakkers.
    Twee weken geleden liep ik op een zaterdagochtend door de tuin, en toen heb ik heel intensief het grasveldje nagespeurd, op zoek naar krokus-knoppen. Ik vond één geel dichtgesloten knopje.
    Twee uur later liep ik langs dezelfde plek, en daar stond een paarse krokus helemaal open parmantig te bloeien op een kleine halve meter van die gele knop. Eerder was daar dus echt niks van te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch, he, die eerste lentebloeiers. Ze maken mijn dag goed.

    BeantwoordenVerwijderen