maandag 13 april 2009

Zsazsa, the comeback

Kijk, dit deed ik eigenlijk.
Draagdoeken maken.
Een hele hoop.

Fel of zacht
Met felle kleurtjes, of iets sobers.

meisje of jongen
Alleen voor meisjes of ook voor jongens.

biesje of band
Effen, met een biesje of een band.

En toen was ik het beu.

Maar een tijdje geleden begon het weer te kriebelen, want wat een zonde dat zo'n mooie, leuke draagdoek niet meer gemaakt werd.
Maar ze zelf maken zag ik niet meer zitten, dus werd het iets anders.

Tadaaa, het zsazsapakket, maak vanaf nu uw zsazsa gewoon zelf!
Deze week nog te koop bij uw Mme Zsazsa.
Morgen meer informatie.

18 opmerkingen:

  1. caroline15.4.09

    Zo'n toeval!

    Ik had vandaag nog je foto's zitten bewonderen van je mooie draagdoeken en mij zitten afvragen hoe ik die in godsnaam in mekaar zou knutselen!
    Ik schaf me zeker zo een pakketje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aha, de langverwachte... zeg , maar zou het kunnen dat je klok op blogger wat verkeerd staat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie draagdoek die ik nog niet heb! Zonde! Maar zelf maken euh ik heb geen naaimachine en ik kan dat ook helemaal niet. Als iemand het ziet zitten om er voor mij eentje te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yes! Nu ik dankzij Vermiljoen helemaal zot ben van torso-dragen was ik zinnens er zelf een te maken (want laat ons eerlijk zijn, die kubeba's zijn spuuglelijk)...Als ik weer eens worstel met de logica van het naaien weet ik dat er vanaf nu ook een handleiding bestaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awel meisjesmama, 't is proper, ge moogt nog iets lenen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig...zit er ook een handleiding voor absolute klunzen bij?
    Het kind zit nu nog veilig in mijn buik, maar met mijn minieme naaitalent zie ik zo'n draagdoek-avontuur niet goed aflopen...misschien toch beter een kant-en-klaar exemplaar aanschaffen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen al om zo'n draagdoek te kunnen dragen, zou een mens zijn 'kweek'-proces wat vroeger in gang zetten :) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een timing! Ik was nog op zoek naar een uniek geschenk voor mijn metekindje. Ik wacht geduldig af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh, maar dat is heerlijk! Een wreed goed gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem21.4.09

    wat een mooi idee zo'n draagdoek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem21.4.09

    lijkt me erg handig
    wat een goed idee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er echt mooi uit! Zal het doe het zelf pakket over enkele weken nog beschikbaar zijn? Dan wil ik me er ook wel aan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jasmien, hoewel het nu heel erg druk is in mijn mailbus denk ik wel dat het straks wat stilvalt, dus hoogst waarschijnlijk zullen er binnenkort nog wel pakketten zijn.
    Ik zal het hier wel laten weten als de laatste buiten vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig idee of ik ergens heel snel een tweedehands zsazsa op de kop zou kunnen tikken? Indien niet... zijn er nog pakketten?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is te koop
    http://farm4.static.flickr.com/3648/3653314095_7a810bbd43_b.jpg
    bij haar:
    http://family-of-fools.skynetblogs.be/

    Mss een reactie achterlaten op haar blog?

    En anders zijn er idd nog paketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had graag een Zsazsapatroon besteld - voor mijn zus die hoogzwanger is. Het lijkt me een tof idee voor de draagdoekmama die ze is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vivache, wil je me mailen op MmeZsazsa@gmail.com aub?

    BeantwoordenVerwijderen