donderdag 16 juli 2009

Hop paardje hop!

Er hangt een paard in de tuinKijk, dit wou ik nu al héél lang, allee, Jef bedoel ik natuurlijk, hij droomde hier al jaren van.
En nu hangt het er, een paard, gemaakt van een autoband en wat touw, een ontwerp van esschert design, in onze enige boom, een troost want ik wil ook al een eeuwigheid een hangmat, maar met één boom is dat niet zo evident en die hangmatten op een staander zijn ofwel lelijk plastiekerig ofwel pokkeduur, dan beter een boom met een paard er in.
Uuhuuu!


Stofjes
En dan kocht ik ook nog maar wat stof, nu ik toch geld aan het uitgeven was.

17 opmerkingen:

  1. Ik zou nu toch wel eens graag willen weten waar jij die schatten van stoffen vind!!! :) Ik heb zopas mijn stof van mijn tent gekocht (gelukkig een koopje 2,5€ en 3€ /m) en heb er lang moeten achter zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahja, de 'koei-met' zoals wij dat hier in Geel noemen...daar vind je inderdaad nog schatten. En je kan er ineens je fruit en groenten kopen aan miniprijsjes. Als dan de zon nog schijnt, hoef je nimmer op vakantie...je waant je op congéé.
    Liefs
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaa tof zijn ze he. wij hebben hem ook buiten hangen. en de kleinste ridder schommelt binnen.

    en zwanger zijn kost nu eenmaal een fortuin. geniet er nog een van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fam, "gewoon" bij stoffenkramen op de markt in Nederland, Eindhoven is hier favoriet, Maastricht is ook leuk (maar veel drukker heb ik de indruk)

    Anne, het metteke zeg ik ;-) ik probeer er zo weinig mogelijk te komen want ik kom elke keer met een wagen volgeladen weer naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, zo leuk dat paardje. De stoffen die je hebt gekocht zijn ook heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je ergens een handleiding voor het paard?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgan, om het op te hangen wel, maar daar stopt het want we hebben hem gewoon gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaahhh ik dacht dat je dat hele paard zelfgemaakt had :-)
    ik verschiet op dezen blog van niks, namelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh ja dat paard, ik heb daar in de speelgoedwinkel stiemem zelf al eens opgezeten. :-) Ik was het eigenlijk al vergeten en koos voor een hangmat.:~)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaha, die paarden zijn écht geweldig! die zou ik straks ook graag voor onze Ruub willen. Maar geeft dat niet af? vraag ik me dan altijd af...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn dat mijn gedachten of hebt u echt geen recepten meer gepost sinds er weer een kleine in uw buik groeit? Ge vergeet toch niet te eten hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jef heeft gelijk: wat een geweldig paard!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zalig zo een paard! weet ge dater ook hangmatten bestaan voor aan 1 punt op te hangen, een soort hangstoel zeg maar. Te vinden in de fairtrade winkel. Die liggen ook zalig zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb jij een mooi zoontje zeg! en ik heb hier zojuist luidop zitten lachen met sommige van zijn uitspraken, hilarisch gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen