maandag 31 mei 2010

Mme Zsazsa blogt nog wat

Kijk, het zit zo.
Ik zou nooit uit werken gaan, Mr Zsazsa moest dat deel van het huishouden maar voor zijn rekening nemen en ik deed het andere, de kinderen, de was en plas, het eten en de krant lezen en zo van die dingen.
Dat ging keigoed.

Toen begon ik een blog.

Voor ik het wist was ik daar toch wel wat uren mee bezig, uren waarin ik normaal de krant zou moeten lezen of desnoods met de kinderen zou moeten bezig zijn.

Dat leek gevaarlijk veel op een job, maar vind ik dan, als ik dan toch een job heb kan ik er ook maar beter iets mee verdienen, het zout op de patatten bv, vandaar en om een lang verhaal kort te maken gaat u hier vanaf juni af en toe reclame te zien krijgen, hier helemaal rechts bovenaan, allemaal sympathieke, toffe winkeltjes die u dan uiteraard een bezoekje moet brengen.

Het gaat er hier ook een beetje anders uitzien, om te beginnen moet ik deze button al zeker wegmoffelen en voor de rest wordt dat hier een beetje opgekuist, allee ge zult wel zien.

Voor info ivm adverteren, mail mij.

32 opmerkingen:

  1. ik versta het volledig, a girl's gotta do what a girl's gotta do

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik een winkel, ik tekende meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik mij maar schuldig voelen toen ik een gratis stofzuiger kreeg als ik er reclaam voor maakte. 'De echte lijk ZsaZsa die doen dat niet'.

    Volledig gegund. 't Is een vorm van iets verdienen met je talent gelijk een ander. En dan liever deze manier dan die van pakweg Laura Lynn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. groot gelijk zou ik zo zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. groot gelijk, en wordt het allemaal in eigen beheer of ga je in zee met enchanté?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles in eigen beheer, wow dat klinkt volwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schone nieuwe lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest toch wel lachen om je button die nu weg is.
    Wie weet kom ik een keer bij je adverteren.

    gr jacoline

    ps ik heb pas een blog gemaakt en jouw blog staat op mijn blog vermeld als 1 van mijn favorieten blogs zie http://madebijikkus.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je daardoor lekker thuis kan blijven... doen !!

    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem31.5.10

    ei ei, niet te veel opkuisen hé
    we (allé ik toch) lezen graag eens terug over hoe je je autootje in de prak reed of hoe je niet meer thuis raakte met je bakfiets of...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moh sèg, 't is hier schoon! Properkes ook (ik ben helemaal voor properkes, ;-)). Voor mijn part wordt ge der stinkend rijk van, als ge maar blijft doen wat ge doet, gelijk ge dus goed bezig zijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het mooi zo. Heel sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet ge nu eens wat weten? Ik kom zo graag naar uwe blog dat ik er vannacht zelfs over gedroomd heb! Het zal me dus worst wezen of er hier en daar een reclaamke tevoorschijn komt binnenkort. En als dat nog toffe reclaamkes zijn, dan gaan we daar met plezier ook eens naar kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoera! hoera! de broekskes zijn terug!!! Eindelijk weer stijlvol Mme!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat gij veel gelijk hebt jong ! Hoe dikwijls ik mij al niet afgevraagd heb hoe je dat allemaal klaarspeelt en hoe je naast al die schone en toffe dingen (die wij begot heelder dagen voor niets krijgen van u) nog tijd hebt voor uw huishouden en al, 't is tijd dat ge 't gewoon als uw job erkent !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. da's zeker datte! gij moet gij u niet verantwoorden zunne! go go go!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, een echte lenteschoonmaak. Fijn om zo alles eens te herontdekken nu het onder nieuwe labelkes staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow, dat zijn hier dadelijk grote veranderingen, maar jeeeeiuujjj, de broekjes zijn terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sjiek jong, pro-blogger ... ik herken het gevoel wel ;-) g(r)ow for it !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal ze allemaal eens flink aanklikken en zo uw inkomen verhogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou het ook doen... Heel tof de (bijna) nieuwe blog. Heel overzichtelijk. In september start ik (eindelijk) met naailes. En als ik er over nadenk komt mijn interesse voor het naaien doordat ik uw blog wellicht te veel lees :-)
    Ooit zag ik een werkbeschrijving voor een boodschappentas, die je dan ook kon opvouwen ín het kleine zakje aan dezelfde tas. Was dat niet op jouw blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je hebt groot gelijk!
    als er iemand een begrip is in blogland ben jij het wel en hopelijk word je er rijk van zodat je nog meer rommelmarkten kan afschuimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst, ik ga hier niet rijk van worden, ik hòòp het wel, maar ik vrees ervoor. ;)

    De adverteerders betalen een vast bedrag per maand, dus zes keer klikken of niet maakt niet uit.

    Ik kan er ook niet door thuisblijven, ik kan alleen maar thuisblijven omdat Mr Zsazsa nooit thuis is, maar altijd aan het werk.

    Voor de rest, merci voor de reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oeioei, nu zie kik nog meer toffe dingese dan ik ervoor al had gezien, TOOOOOOOOOOOOF!
    Ik peins dat ik voor alle lezers spreek als ik zeg dat wij dat ni erg vinden dat gij ni werkt, omdat wij dan nà het werk kunnen genieten van uwe 'vrijen tijd' mercie madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. woehoew voor de vernieuwde blog, ik vind het super met die klikbare dinges vanboven en broekjes-banner. en die advertenties... ik ben al blij dat het geen onnozele "google-ads" zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O juj...de broekses zijn terug. Veel beter dan die M&M's...maar da's mijn bescheiden mening.
    Mijn bescheiden mening vindt ook dat gij gelijk hebt om uw succes naar eurokes te vertalen. Benieuwd welke nieuwe winkeltjes ik hier allemaal ga ontdekken.

    Wat mij echter het meest bezighoudt: waar blijven die kleedskes toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  27. info@bambiblauw.be11.2.11

    Hallo,
    mailen via de link lukt ons niet.
    We zouden graag meer info vragen…
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Anoniem20.3.11

    kan je me even mailen, ik had graag wat adverteerinfo, ik kan via deze link lukt het met niet.
    info@beebeebazaar.be Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen