Mme Zsazsa blogt nog wat

Kijk, het zit zo.
Ik zou nooit uit werken gaan, Mr Zsazsa moest dat deel van het huishouden maar voor zijn rekening nemen en ik deed het andere, de kinderen, de was en plas, het eten en de krant lezen en zo van die dingen.
Dat ging keigoed.

Toen begon ik een blog.

Voor ik het wist was ik daar toch wel wat uren mee bezig, uren waarin ik normaal de krant zou moeten lezen of desnoods met de kinderen zou moeten bezig zijn.

Dat leek gevaarlijk veel op een job, maar vind ik dan, als ik dan toch een job heb kan ik er ook maar beter iets mee verdienen, het zout op de patatten bv, vandaar en om een lang verhaal kort te maken gaat u hier vanaf juni af en toe reclame te zien krijgen, hier helemaal rechts bovenaan, allemaal sympathieke, toffe winkeltjes die u dan uiteraard een bezoekje moet brengen.

Het gaat er hier ook een beetje anders uitzien, om te beginnen moet ik deze button al zeker wegmoffelen en voor de rest wordt dat hier een beetje opgekuist, allee ge zult wel zien.

Voor info ivm adverteren, mail mij.