donderdag 20 mei 2010

Was het weer woensdag?



kleedjegeelFoto: Elza D.



Morgen weer rokjes.

13 opmerkingen:

  1. wat ne schone witte muur. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohjee... gaat de ontknoping van die kleedjes eraan komen??? spannend. En ne blote rug is natuurlijk ook altijd spannend hé ( haha)

    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. donders, nee; mag dat óók?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar allé! jij kunt er toch ferm de spanning inhouden... ik ben toch zo zo zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gok dat ge nen boek aan 't maken zijt met patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dorine_michiel@hotmail.com20.5.10

    ik weet 't! een nieuwe boodschappentas!!! wel een heeeeeel sexy exemplaar dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben zo curieus!!! Laat maar rap komen die handel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. eerst allemaal in het paars, nu in blauw ... Is dit misschien een andere maat ? Wanneer gaan we iets weten ? Dan moet ik er 's nachts niet meer van wakker liggen...want zo bedacht ik ineens ('s nachts dus) - ja het ligt voor de hand natuurlijk - mme zsazsa gaat internationaal, dat is natuurlijk voor haar kleedjespatronen... - vergroting van de afzetmarkt...ja hier zit duidelijk een heel business-plan achter !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waar gaat dat naartoe met de zeden hier op mme hare blog? eerst een blote kabouter, daarna een blote rug?
    en die kleedjes, ik heb het dus opgezocht, dat is hier nu al van 29 december aan de gang, ge hebt ons nu lang genoeg in spanning gehouden zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mme Zsazsa een eigen kindercollectie ofwat ? :)
    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik spring altijd van mijn stoel op als de kleedjes-saga haar ontknoping blijkt te kennen. Maar ... nee nee, die is nog niet in zicht.

    BeantwoordenVerwijderen