maandag 14 juni 2010

Over namen doen wijle niet moeilijk.

De kat'n

Zo, ik ben er weer, het was hier wat drukskes, ge kent dat wel, katten eten geven, kinderen eten geven, katten drinken geven, kinderen drinken geven, katten uit de drinkbak halen, kinderen uit de drinkbak halen, katten in de kattenbak zetten, kinderen uit de kattenbak zetten, kinderen citroensap te drinken geven op aanraden van het anti-gifcentrum, bellen met dokters en dierenartsen, staaltjes binnenbrengen, katten ontwormen, kinderen ontwormen, enfin the usual dus, niks nieuws onder de zon.

De namen dus, een van de twee is het meiske en dat is ons Sabrina, de andere is de jongen en daar hebben we een consensus bereikt ttz ik wou Hugo en Jef wou Tony, dus vanaf spreken we van Sabrina en Tony Hugo, zoals Victor Hugo en niet Hugo Matthysen die ons inspireerde voor de meisjesnaam.

Zo, daar zijn we vanaf, morgen wat interessanter nieuws.



Ah ja, de linkse kat is nat omdat Blanche heel de tijd met die katten rondsleurt en er dan liefst gaat opliggen.
Adoptie door dieren, dat kan hier allemaal, wijle doen daar niet moeilijk over.

26 opmerkingen:

  1. 's gemakkelijk, kan Blanche ne keer de snot van hun neuzekes wassen ;P
    dat staat beter voor de foto he...
    toffe namen Mme!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tony Hugo, dat is waarlijk aan adellijke naam!
    Net als Sabrina, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echt geweldige katjes, met leuke namen!! Ze lijken al helemaal thuis bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die namen doen mij niet zoveel......
    als 't katteke maar ne naam heeft
    maar de broekskes zijn er terug! hoezee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er zeer ontspannen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem15.6.10

    Nicole & Hugo had anders ook nog leuk geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och zie ze daar zo schattig wezen! Kvind Tony Hugo geweldig leuk gevonden en sabrina doet me denken aan die serie van vreoger: sabrina, the teenage witch en die had een supercoole kat die kon praten! Leuke namen voor leuke katten dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En gij gaat serieus kunnen blijven als ge ze roept?
    Ik zie't zo voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schoon poezen. Al vind ik nancy een toffer lieke, maar kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben een kitten sinds een drietal weken en ik weet sindsdien hoeveel werk een kat vraagt. :)
    Maar jouw katjes zien er precies nog wel erg jong uit. Zijn die eigenlijk al gespeend ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige namen, nix meer aan doen!! ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtige katjes, kan er nog steeds niet over uit dat iemand ze in een doos langs de weg heeft gedropt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij hebben het opgegeven met de kattennamen. We komen NIET overeen en het is blijven haperen op Zwartje en Rostje - we moeten toch weten over wie we het hebben, hé... Gelukkig hebben die van mij een andere kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Els, ze eten brokjes en zijn zindelijk, ik snap er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, Nele, het kon dus erger, hé.
    Bijvoorbeeld Fernand en Esmeralda of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, dus abel heeft geen wormen, dan. Chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Neen, er zat een parasiet in maar die is niet schadelijk voor de mens, voor alle zekerheid moet ik nog twee keer een staal binnendoen.

    Zucht seg.

    Maar allee, gisteren was hij regenwater aan het drinken, dus mss kan ik hem beter wekelijks laten testen ipv de katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 'ons sabrina' haha, ik hoor u al vertellen aan de buurvrouw over 'ons sabrina'

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha, goei namen zijn dat!
    En met "Tony" hebt ge toch nog een link naar Hugo Mattysen. Wel hopen dat Tony Hugo niet zo ziekelijk is als zijn gehoefde naamgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mor allé! Nu draaien ze toch wel juist "Sabrina" op Radio 1 zekerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja ik was ook aan het meezingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tony Hugo! Fantastisch!
    Die oudste van jou heeft ook goede ideëen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal geweldig dat jullie de poezels hebben opgenomen in jullie gezin. Zo te zien komt het helemaal goed :) En de namen?? Geweldig :)

    gr Alette
    www.letje.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem16.6.10

    Ik vind Jef geweldig ! Tony, waar haalt hij het !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat grappig! Het is zo'n mooie beessie, ik voel me bijna vereerd met dezelfde naam! :D

    En dat liedje.. die kende ik nog niet! Weer wat wijzer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och die arme schatjes...Mogen ze nu bij U blijven??Dat zou ik super van je vinden. Wij hadden recent een nestje Maine Coons met daarin 3 witte jongens. Hun namen waren Polar Bear, Arctic Fox en Beluga Whale.
    Ons witte poesje dat gestorven is heette Moonflower en vroeger hebben we nog een witte poes en een kater gehad en de poes heette Domino en de kater Chi. Je ziet, ik heb wel iets met witte katten.En dan vergeet ik m'n witte coondame nog die naar de naam Caitlin luisterd en dat betekend de zuivere. Ze verwacht binnen 4 weekjes kittens.
    Ik vind mooie namen heel belangrijk voor m'n katten.

    BeantwoordenVerwijderen