maandag 30 augustus 2010

Sponsen cowboy

Howdy
Ondertussen speelt hij al lang niet meer cowboy, hij ìs cowboy, Billie the Kid meerbepaald want kent u één cowboy die Jef heet? Ik dacht het niet.
Omdat zelfs cowboys niet elke dag hetzelfde aandoen breidde ik zijn garderobe gisteren uit met een vesteken, in spons meerbepaald, om nog exacter te zijn een zsazsazilet uit een handdoek die ik kreeg van Klasse, zo'n schone handdoek dat ik er altijd zonde van maakte om hem te gebruiken.
Et voila, de sponsen zilet was born.

Het sponske mèt ster
Aan de binnenkant het stofje van het hemdje van vrijdag ll, een biaiske er rond en klaar, ha neen, toch niet want ik had niet genoeg gele biais en uiteraard was net die kleur niet verkrijgbaar.
Blauw dan maar en we doen alsof het de bedoeling is.


Baai

20 opmerkingen:

  1. en daar is zijn ster! post gehad vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap!! hij zal er wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, hebt ge tijdens het maken ook overal in huis badstofploechkes gehad? Wel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zalig vesteken. Ideaal voor de wat frissere dagen op de prairie! Hij is wel helemaal AF nu hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon! Is het omkeerbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt de schoonste cowboy die ik ooit zag!
    Als gij nooit moeder van de eeuw wordt (gedeelde eerste plaats met die van mij ;) ), dan weet ik het ook niet meer!
    Ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Waar haal jij toch altijd die geweldige ideeën... Hier zijn een mama en zoon jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat vest maakt 't helemaal af is 't niet? Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak jij toch prachtige originele dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zeg! Nu die zsazsazilets in mijn vingers zitten ook maar vlug de verkleedkoffer aanvullen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee voor handdoeken, ga ik onthouden.
    Gaat hij nu ook te paard naar school?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amaai, echt knap (en dat vat samen wat ik hier al blogposten lang zit te denken)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig idee, en wat een stoere cowboy zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk! en wat een mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zalig.
    Mijn broer en ik deden vroeger ook van 'kobboj & indiejaan'.
    Mijn ma heeft daar ooit in een creatieve beu twee lederen (lees: sky) vestjes voor gemaakt, eigenlijk zsa zsa giletjes avant-la-lettre, met friemeltjes erop en eraan. We hebben daar heel lang mee gespeeld.
    En raad eens wie de indiaan was, en wie de cowboy?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat stoer!!!
    Zondagmiddag heb ik ook zo'n lekker schaapje gemaakt voor mijn dochter. Ik heb er drukknopen op gezet, zie maar op mijn blog.
    Nog bedankt voor de inspiratie en het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankzij jou, Mme, ben ik blij dat ik nu ook een zoon heb. Ik kijk al uit naar de dag dat hij cowboy wil zijn...

    BeantwoordenVerwijderen