vrijdag 27 augustus 2010

Hemmekes

Handen omhoog

Ik laat u snel iets zien voor u denkt dat ik weer zwanger ben.
Een van de vier hemdjes die ik de afgelopen week in elkaar stak, één omdat er aan de rest nog geen knopen staan, maar u heeft ze van mij te goed.
Misschien wel in een hemdjesspecial want naar het schijnt zijn daar nogal veel vragen over.
Ik zou zo niet weten wat te vertellen over een hemdje, dus zet hieronder uw vraag en ik zal mijn best doen om er op te antwoorden in Hemmekes, deel twee.

Mein kampf
Ik zal dan nu over iets anders praten.
Achter Jef ziet u zijn kamp, allee 't is te zeggen, plots stond er een kamp in het bos over onze deur, maar cowboys voelen zich overal thuis dus noemen wij dat gewoon ons kamp.

Blij?
Hier ziet u hoe blij wij zijn met dat kamp.

Kijk eens naar het poesje
En hier ziet u hoogstwaarschijnlijk Tony Hugo omdat Sabrina niet zo sociaal is en maar één vriendin heeft nl. Blanche (U weet wel, de Teckel)

Sabrina Tony HugoMoest u nu denken dat ik niet weet wie wie is bent u fout, want links hebben we Sabrina en rechts Tony H.
Bovenstaande zijn uit elkaar te houden door drie verschillen, ten eerste heeft Sabrina één blauw oog en Tony H. heeft twee bruine ogen, ten tweede heeft Sabrina al weken een grote zwarte vlek op haar pels en ten slotte ten derde is Tony H. -we moeten daar eerlijk in zijn- gewoon veel mooier dan zijn zus, Tony H. is een tijger en Sabrina is een vuile kat.
Zo zit dat.

29 opmerkingen:

  1. Schoon hemmeke! Een zelfgetekend patroon? En wat een sjiek kamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai hij is er schoon mee!
    Tony Hugo is precies meer geliefd dan Sabrina ten huize Zsazsa?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zalige cowboyhouding op die laatste foto van Jef! Klaar om een fikkie te stoken en een blik bonen in tomatensaus op te warmen, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och ja da's waar, als je lang niets post denken de mensen dat je zwanger bent, 'k zal dan maar gauw iets posten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haalt me de woorden uit de mond!!
    Ik dacht net, zou ze zwanger zijn dat ze zo magertjes post..
    Druk met andere dingen enzo.

    Maar leuke foto's hoor! Je hebt twee prachtige kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sandra-die-liever-caroline-had-geheten27.8.10

    Geachte Mme Zsazsa,
    Gezien gij veel weet,veel skeune dingen maakt en daarenboven nog heeel skeune fotto's trekt...ga ik u mijn levensvraag van de momment stelle ? Wat zouk nu het best kopen om ook zo'n ffotto's te kunnen trekke : een compact digitaal fottotoestelleke of zo'n ffottotoestel van 350cm³ waarvoor ge altijd een extra kabas moet meehebben ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's! Heerlijk ventje!
    Ik ben helemaal verliefd op zijn cowboy laarzen, al tijden op zoek naar laarzen voor mijn oudste Miniman! Goed om te zien dat ze dus wel te verkrijgen zijn ineen kleine maat! Zo stoer!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sabrina haar naam is ook net iets ranziger dan die van Tony H. Volgens mij doet zo'n H achter een naam altijd wonderen.
    Verder nog: mooi hemdje, mooi stofke, grappig Jefke.
    Geniet nog van de laatste dagen verlof tesamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hemdje, en die foto van Jef-met-kat is echt tof!
    (En de vraag voor Hemmekes Deel Twee: hoe krijg je die kraag er nou zo mooi aan??)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schoon hemdje en schoon ventje!!
    Ik wil trouwens wel wat meer uitleg over hemdjes. Ik zit hier al een paar dagen hemdjes te bestuderen (ik ben een hemdjes leek vandaar :). Wat ik wil weten? Hoe je begint aan een kraag en een manchet. Gisteren heb ik u 'hoe-maak-ik-een-mouw' uitleg bekeken en er veel van opgestoken. Merci alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Caroline euh Sandra, een reflexcamera is natuurlijk beter, maar loodzwaar om mee te sleuren, ik zou dus opteren voor reflexcamera mét man.
    Moest dat niet mogelijk zijn, reflexcamera voor thuis en dingske voor in uw sjakosch.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kei chique dinges!!
    Als ge dat patroon zelf getekend hebt uit de losse pols, gelieve dat dan uit de doeken te doen in 'hemmekes 2'. Zoniet, welk patroon is het dan wel? Mijn zoon verdient ook zo'n hip hemdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat wel griezelig, hoe sexy jef eruit ziet op die tak met sabrina.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi hemdje, superstofje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de hemmekesvragen werden gesteld, wat mij betreft. en dan nog wat slimme trukken, zoals we van u gewoon zijn, die ons denken: allee ja, dat zal dan wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. met zo ne naam 'Sabrina(h)' kunt ge alleen geliefd zijn als ge in uwe clip (pré-nineties) een pré-nipplegate hebt en er nog mee wegkomt ook...
    ocharme da bichke, das goe voor een levenslang trauma...tssss Mme...:D
    maar wel héééél schoon hemmekes...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die van mij wil geen hemmekes dragen want die kraag moet of helemaal dicht of eraf..... maar ik ben wel benieuwd naar die zwarte vlek... Jef zich uitgeleefd met nen alcoolstift?

    en om u nog te overladen met complimenten aangaande uw knappe zoon: man die zijn haar is zoooooooooooooooooooooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOOL Naais!!
    Zou dat niet zijn omdat cowboys altijd een beeteken sexy zijn?


    De zwarte plek komt van smeer of zoiets, "os Sabrina" zit liefst onder de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hemmekes/bloeskes-special...altijd welkom. De kraag indeed is een heikel punt.
    En tips and tricks die voor een 'aha erlebnis' zullen zorgen, vond ik ook wel een goed idee.

    Dit terzijde. Uw zoon ziet er magnifiek uit in dat hemmeke. Geweldige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ja wadde, wat is ie stoer uwe cowboy met zn ruitenhemmeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet Jef er weer prachtig uit met z'n hemdje! En qua vragen, volgens mij zijn ze allemaal al gesteld. Maar mss iets over een ruitenstofje: Hoe krijg je ze zo mooi samen overlopend? Bij mij zit er altijd een verschil in. Nu ja, altijd, in dat half jar dat ik nu naai, heb ik me 1 keer gewaagd aan een ruitjesstof.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind cowboys doorgaans niet sexy, tenzij ze homo zijn :), of tenzij het zo van die artistieke, gevoelige - eigenlijk non-cowboys - zijn. Volgens mij ligt het aan die jeansbroek. En de jef zijn brede schouders! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. witte katinnen met twee verschillende ogen..
    Wil die combinatie niet heel dikwijls zeggen dat ze doof zijn?


    opgezocht: "Van die witte katten met één of twee blauwe ogen, is 60-80% doof; 20-40% heeft een normaal gehoor"
    http://www.kattenplaza.nl/page/infowitdoof.php

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele mooie foto's! Ik heb mij ooit 1 keer gewaagd aan een bloeske voor Stella en dat was niet mijn meest geslaagde project, ahum. Het venijn zit 'm in de kraag. Ik snap begot niet hoe dat aan de rest van het hemmeke moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super hemd en wat een lief knulletje toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ziet er goed uit dat hemd en de foto's zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha, ik ben ook bezig met die gilet. Helaas heb ik nogal last met lastigen biais (gelukkig weet ik nu ook dat er verschillende soorten biais zijn en dat ik volgende keer de gemakkelijke moet kopen...)
    Verder is de Jef de max als cowboy!

    BeantwoordenVerwijderen