woensdag 3 november 2010

Zsazsa, een sprookje

Nimsa
Foto: www.nimsa.be

Er was eens een meisje dat draagdoeken maakte. Ze noemde ze "zsazsas", dat bedacht ze helemaal zelf. Nu was dat meisje nogal aan de luie kant, dus na een tijdje mokte ze: "Ik heb hier geen zin meer in".
Ze nam pen en papier, schreef een handleiding, tekende het patroon op het blaadje papier en sprak de woorden: "Hier, dat ze het zelf doen".

En zo geschiedde, honderden mensen kochten het patroon en maakten hun eigen zsazsa, sommigen waren al wat extremer in het kleurgebruik dan anderen maar allemaal maakten ze er iets leuks van.


...

Nog een beetje later was dat verwende meisje weer ontevreden. Waar moest ze al die gespen, banden en patronen bewaren in dat ieniemieniehuisje van haar, en af en toe vergat ze zelfs een pakketje op te sturen. Het zou niet lang meer duren voor mensen met modder gingen gooien naar dat mooie kleedje van haar.
Er moest een oplossing gezocht worden en ze riep haar raadsheren bij zich. Na dagenlang beraad stelden ze Mevrouw Koekepeertje aan als Exclusieve-Aan-De-Man-Brengster. Zij zou alles weer op het rechte spoor krijgen en de pakketjes behandelen met de liefde en aandacht die ze verdienen.


Omdat zowel het meisje als de Mevrouw zeer tevreden waren met de beslissing van de raadsheren besloten ze om ten minste één iemand te laten meegenieten. En het wordt nog beter, lieve lezertjes, die één iemand kan niemand minder dan u zijn! Post hieronder een berichtje en de wijze raadsheren zullen ergens volgende week samen tot een besluit komen.



Het pakket

Het zsazsapakket, vanaf nu te koop bij Koekepeertje
Meer info: Een sprookje
Meer foto's: Anderen die u voorgingen

129 opmerkingen:

  1. zeg, maar nu is het nog niet duidelijk wát ik hier ga winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh waauww, dat is echt een droom. Ik heb toch echt altijd al een Zsazsa willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh een echte Zsazsa voor mijn lieve kleine (pleeg)jongen...

    Ik doe zeker mee.

    hier mijn berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen échte zsazsa hé mennenkes, gewoon een pakket, niet té enthousiast zijn dus! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toeval wil dat ik net deze week informatie heb gevraagd! Over een Zsazsa! En dat Mevrouw Koekepeertje mij zeer vriendelijk te woord stond! Toevallig! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jannes zegt: eupuuu aaai hiiii.
    Volgens mij wil dat zeggen: ik wil ook een zsazsa(pakket)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. femke3.11.10

    ik durf de uitdaging van het naaien van een zsazsa wel aan hoor! kom maar op...!!
    winnen..winnen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaha, dat zou ik heel graag willen winnen!

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste raadsheren,

    gelieve bij deze mijn kandidaatsstelling te willen registeren.

    Bij voorbaat dank.

    Met onwaarschijnlijk hoogachtende groeten
    Sarah Zegt Hallo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat wil ik ook eens proberen. ik moet toch wel enkele kadotjes maken voor geboortes. Groeten Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa, dat wil ik ook wel winnen!! Daarvoor heb ik immers ooit mijn oude Singer gekocht, met het oog op een eigen draagdoek te maken... maar 't is er nog niet van gekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn kinderen ( grootste 1m83) passen hier al lang niet meer in, maar ik vind het zo leuk geschreven dat ik iedereen veel plezier wil wensen met het dromen van een Zsasapakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ook mijn kleine prins zou nog wel in zo een zsazsa passen. en er ooit misschien nog wel een ienimienie prins(ses)je bijkomt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook heel graag mee natuurlijk... ben benieuwd of ik mijn reus-in-wording hiermee een beetje comfortabel kan dragen... (7,5 kg schoon aan de haak inmiddels!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als ik erin slaag een ZsaZsa ineen te steken, zegt dat dan iets over mijn hormonen madame...?
    Aan minimensjes hier geen gebrek, dus ik ga de uitdaging aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Barbara3.11.10

    Mme Zsazsa, vandaag heb ik fijn bericht van de gynacoloog. Na een moeilijke zwangerschap gaat hij gaat ons mini-mensje 19 november op deze wondere wereld zetten. En dan vandaag ook uw actie, wat zou er mooier zijn dan samen rondwandelen in een echte zsazsa. Er is nog net tijd genoeg om achter de naaimachine te kruipen.
    Ik meld me aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tuurlijk wil ik meedoen! Zo'n kans laten we niet liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn stiekmachine draait al door,
    de stofkes vlieg mij om het oor,
    en alsof dat nog niet volstaat,
    zit vriendin 's baby al paraat,
    dus kort en krachig, kameraad:

    hopelijk eindig ik in deze zsazsa pretpaket wedstrijd helemaal van voor!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het kind: check!
    De Bernina: check!
    De naaigoesting: check!
    De draagdoekenliefde: check!

    Nu nog zo'n mooi Zsazsapakket... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een leuke wedstrijd! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Omdat ik als kersverse vroedvrouw de draagdoeken alleen maar kan toejuichen! Hopelijk kan ik binnenkort ook met zo'n kijk-ik-kan-het-bijna-helemaal-zelf-exemplaar rondflaneren. En dankzij het hoge besmettingsgehalte van de zsazsa's kunnen misschien binnenkort alle kinnekes dicht bij hun mama of papa rondhobbelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een superleuke weggever!

    Zo'n superleuk sprookje, ons sprookje bestaat nu al uit 3 grote dromen die zijn uitgekomen, namelijk 3 flinke kapoenen, en zo'n draagdoek zou natuurlijk nog bij meer mooie dromen kunnen helpen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dAt zou nog eens een schoon volgend naaiprojectje zijn...zElf een zsazsa maken. ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem3.11.10

    Nog helemaal met een schone lei wat draagdoeken betreft, en nog een onbesmet zieltje achter de stikmachien, ... met een project als het zsazsapakket zet ik meteen twee stappen vooruit (allé zoals in twee vliegen in één klap, ...)

    Retromeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, daar droom ik echt van! Ze zijn al wel wat groter, mijn schatten, maar die gaan daar in kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Raadsheren/dames,
    Ook ik ding graag mee naar deze schitterende prijs! Dat zou echt een goede reden zijn om terug achter het naaimachine te gaan zitten.

    Kies mij kies mij kies mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ook liever lui dan moe.. en ergens ben ik nog niet overtuigd dat ik met mijn smalle lijf (alhoewel mme zsa zsa zelf ook niet de dikste is.. ) daar geschikt voor ben. Maar heb wel een lief jongetje van net 1 dat natuurlijk nog graag gedragen wordt. Dus met andere woorden: ik wil wel zo'n zsazsa winnen!Graag zelfs.

    Oh lees net een pakket. Moet ik mezelf toch een schop onder mn kont geven mocht ik m winnen. Maar daar kan ik me vast ook wel toezetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Daar gaan we voor! 'k denk dat ideaal is, als je zo twee kleine spruitjes hebt! Eentje in de zsazsa en eentje op den buik!
    Dat zou nu nog eens een mooi kraamcadeautje zijn, voor de komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. als ik win, maak ik prompt nog een kindje (maar dan moet ik mijn lief wel nog inlichten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anoniem3.11.10

    ... en toen...
    Toevallig, op zo ongeveer hetzelfde moment dat het meisje en de Mevrouw tot deze prachtige samenwerking kwamen én het idee kregen dit te vieren met een weggeefpakket, ontdekte ergens... helemaal op een andere plek, toevallig of niet een ander meisje dat er in haar buik een minimensje langzaam vorm kreeg: een nieuw sprookje!!
    Een nieuw mensje onderweg, als dat niet de moeite is om met warmte en zachte stof te ontvangen en de dragen en koesteren in een echte zsazsa....

    het andere meisje

    ps: ssst!! buiten de man van het andere meisje weet nog niemand het!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ok, doe mij dan maar zo een gratis pakket, want mijn zsazsa is te klein aan het worden, maar ik ben te gierig om een nieuw pakket te kopen, erg he? maar wel een goeie reden om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha, ik doe mee. Voor mijn zwangere vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Handenvrij bellen (in de wagen) is verplicht, zegt mijn meneer. En die kan het weten want die werkt bij het BIVV.

    Handenvrij babydragen (overal behalve in de wagen) is een recht, zeg ik. En ik kan het weten want ik heb met die baby de handen vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoewel ik al duizend en een verschillende manieren heb geprobeerd om mijn kleine man op mijn rug te dragen, moet ik met schaamrood op de wangen vertellen dat er nog geen zsa zsa van onder mijn machine is gerold. Hogen tijd dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooh een Zsazsa voor onze spruit! Het kind moet wel nog 10 (help, nog maar zo weinig!) weken wachten voor het enig daglicht zal/mag zien maar kom... Een voorbereide vrouw is er minstens 3 waard he!
    En ik voel aan mijn vruchtwater dat ik voor één keer eens iets ga winnen, nah! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hmm, nu ik er aan denk: als ik win, kan ik misschien een kersenpittenkussen in de zsazsa doen... Tijdens de weeën he... Ahja want ik ga dat allemaal geweldig doen zonder epidurale! *nu-nog-stoer*

    BeantwoordenVerwijderen
  38. moh, zo super, een zsazsa-koekepeertje prijs, dat spreekt mij wel aan!
    I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh! ik wil ook wel een patroontje winnen! ik heb een handige schoonmoeder en nog wel een paar schoonzussen met ieniminie baby'tjes (op komst)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk.. het zou mijn eerste echte patroon worden :)
    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bon, ik wil ook welmeedingen naar zo'n pakket. Een zsazsa mankeer ik nog on mijn draagdoekarsenaal. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. volgens mij vind ik wel een leuke bestemming voor ene homemade zsazsa !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oooh jaaaaa graag... Mijn kubeba blijft onaangeroerd, wegens rat-af versleten.. ik heb dringend nood aan een nieuwe... ZsaZsa wel te verstaand !!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Joepiiii ik doe mee!! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe mee! Omdat ik een kleine mini-me verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. nu mijn kleine spruit al wat groter wordt, zou een zsazsa niet misstaan. Mijn zelfgemaakte mai-tai blijkt nu toch niet meer zo handig, tijd voor een nieuw soort draagdoek dus !!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. BieBie3.11.10

    Ook ik doe graag mee, de draagdoeken liggen hier al klaar voor onze eerste spruit ... maar een zsazsa ontbreekt nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik sluit graag aan in de rij! Dit is vast het teken dat ik mijn grenzen moet gaan verleggen naar een Zsazsa. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oooh, ik wil ook meedoen! Binnen 2 weken wordt mijn petekindje geboren, 't zou een ideaal cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. OOOH, een eigen Zsazsa maken, nu Piep zich na drie maandjes vrolijk genesteld heeft en de vermoeidheid wegebt; zijn de naaikriebels helemaal terug! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. pcomama3.11.10

    Allez hup, 't is niet voor mij, 't is voor mijn toekomstig achter-achterneefje/nichtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat heb je er een super mooi verhaal van gemaakt.
    Ik kan het goed begrijpen dat je soms even door de bomen het bos niet meer ziet als je zoveel verschillende dingen in een pakketje zal moeten stoppen.

    En een zsazsadrager is top. Zal onze foto's ook eens naar je moeten sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Yessss!! Ik waag m'n kans. De naaimachine staat startklaar om een zsazsa tevoorschijn te stikken! En kleine Silas zal zalig tevreden zijn met een nieuwe draagdoek! Ennn de mama zal vooral glunderen van contentement met de vangst!

    Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. tedju he, ik ben al in het trotse bezit van een zsazsa, een pakket om der ene te maken én een extra set riemen. tedju tedju.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mijn Minimannen zijn helaas te maxi voor je mooie Zsazsa's, maar laat ik nou een enorm lieve collega hebben die zojuist mama is geworden voor de eerste keer van een prinsesje met de naam Nikki.
    Ik doe mee, Nikki, vingertjes gekruist hihihi :-)
    Zal ook een linkje plaatsen op mijn blog :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ja, ja, ja, ja, ...
    Ik, ik, ik, ik, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe graag mee want verwacht baby's in de nabije omgeving en lijkt me een super leuk cado om te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Pick me! Pick me!! Ik wil dolgraag een Zsazsa!!!
    Ik beloof dat ik er wat goeds mee doe als ik uitgedragen ben. Echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Je hebt gewoon teveel lezers, zo wordt de kans wel heen klein dat ik win... maar ik hoop het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. We doen mee! En proficiat é, das is toch ook gepast?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Tinne3.11.10

    Er was eens een meisje dat fan was van de draagdoekenmaakster en uren verspeelde aan het lezen van haar blog. Er was eens een meisje dat al lezend fan werd van naaien en uren verspeelde achter haar naaimachine, en fortuinen aan stof. Er was eens een man van het meisje die dolgelukkig zou zijn dat deze nieuwe hobby toch nog eens iets zou opleveren ook...
    De kleine spruit wordt pas verwacht in juni 2011, maar een pakket zouden we al dolgraag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ik doe ook mee! mijn kleine Julia zou het super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoppaa, ik doe ook mee. Niet voor mij, wel voor een vriendin die een pasgeborene gekocht heeft. En is er een beter cadeau dan een Zsazsa?

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Geweldig! Wie wil dat nu niet winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jaaaaaaa, een écht zsazsapakket!
    Daar kan ik zeker wel een draagzakminnend vrouwmens blij mee maken. En dan kan ik zelf ook nog eens achter mijn naaimachien kruipen!
    Ik doe keihard mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik doe ook mee!!
    En wie weet, WIE weet, kan dat wel de aanleiding geven om mijne vent over de streep te trekken voor 'nen derde bengel'. En kan ik mijn eigenste sprookske schrijven, met de zsazsa in de hoofrol,...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. spitsvogel3.11.10

    Beste Mme,
    Ik lees kijk en inspireer me hier vaak. Reageren doe ik wat minder, maar dit is misschien wel mijn moment. Ik ben nog een snotneus van 23, heb sinds kort een naaimachien, en binnenkort wordt ik meter. Uiteraard kan ik een zsazsa dan goed gebruiken om met m'n verse doopkind (en m'n naaikunsten) te pronken. Alvast veel succes met de beraadslagingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ellen3.11.10

    Binnen een jaar of twee word ik eindelijk mama van een lief , klein, Ethiopisch prinsje of prinsesje.En prinsjes of prinsesjes hebben nood aan veel lichaamswarmte, geborgenheid en veiligheid. Zich veilig voelen is een noodzaak om zich goed te kunnen hechten. In een zsazsa heb je , volgens mij, het ultieme veiligheidsgevoel. Dus hopelijk winnen we.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh, wat wil ik dat pakketje graag ... Niet voor mezelf, wel voor een lieve vriendin die zwanger is van een heel speciaal boeleke ... En voor nog andere vriendinnen ... Geen origineler kraamcadeau dan een zelfgemaakt kunstwerkje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi, ik zou er wel eentje willen - mijn zusje moet bevallen eind van 't jaar ! Lijkt me een super verrassing !
    groetjes,
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Waw! Leuke actie. En met een nieuw boeleke onderweg nog heel erg handig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Jazeker, die wil ik ook!!!! Graag doe ik dus mee met deze mooie Give away... Nu maar duimpjes draaien met z'n allen

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Yep ik doe ook nog eens mee. Voor de kleinkinderen hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Voor onze drie bengels is zo'n zsazsadraagdoek helaas niet meer bruikbaar, maar het fascineert me om het eens zelf te proberen te maken en die dan aan binnen een half jaar aan de pasgeborene van mijn zwangere vriendin te kunnen geven. Dat zou echt tof zijn! Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Beste Mme,

    Ik wil graag voor mijn lieve kleine jochie en zijn grote papa een zsazsa maken, aangezien papa niet kan wennen aan de losse doeken die mama gebruikt.

    Sandra Robben

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Madelief!4.11.10

    Super, ook ik doe mee!!
    Bij wind en regen enne ... cross op den tv dan is er niks leukers dan een pakketje in elkaar steken!!

    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ohw, wow jaaaaa!!!!! Voor mijn lieve vriendin!!! Natuurlijk. Kindjes op je lijf dragen,zelfs nu ze groter zijn van mijzelf is dat nog steeds het grootste genot!

    I'm in!!!
    Thanx!

    Groetjes Hannie HAMAWI

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe ook graag mee. Onze Abel zal wel te groot zijn voor de zsazsa maar er zijn nog wat zwangere vriendinnen, voor hun wil ik er wel een pakket winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe zeker mee! Een zsazsa, daar droom ik van!
    (Maar ik stel een bestelling van een pakket steeds uit omdat ik geen tijd heb om te naaien momenteel ... maar als ik het pakketje hier zou liggen hebben zou ik er wel tijd voor maken sè)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Manlief ziet niet in waarom ik tijd zou steken in nóg een draagdoek. Maar zeg, een echte Zsazsa... Als ik hem nou gewoon voor een voldongen feit zou kunnen zetten.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik wil me graag eens wagen aan zo een pakket voor mijn metekindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik ben ook KEI hard kandidaat! Ik draag mijn dochter graag rond en ik zoek nog een reden om achter een naaimachine te kruipen...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Graag doe ik mee! We verwachten in april ons 1e, 2e, 3e, 4e, kindje, en het is er maar 1, rara, hoe kant dat?
    Jaja, mooi raadseltje he... ;-)
    (Op mijn blog het antwoord overigens, en hoe meer volgers hoe blijer dit mens wordt)
    Een zsazsapakket winnen zou dus erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh.. dat zou ik ook wel heeel graag willen.. Mag ik mee doen aan de verloting aub???

    BeantwoordenVerwijderen
  86. mamavan84.11.10

    iemand ervaring met een Zsaza en bekkeninstabiliteit?? wellicht kan ik dan ook mijn mannetje zelf tegen me aan houden! ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  87. oh wat leuk! dan kan ik een eigengemaakt kadootje geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Kaatje4.11.10

    Kijk zie, dat zou ik nu wel willen winnen om mijn kleinkind in te dragen die vanaf volgende week elke dag komt omdat mama moet beginnen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ook ik wil graag een Zsazsa pakket winnen, een kadootje voor Emiliano!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Een zsa zsa pakket winnen is volgens mij altijd leuk!!! Ik doe dus ook hééél graag mee om hopelijk eens te kunnen winnen. Vingers kruisen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Mme Zsazsa, wijze raadsheren, wat moet ik nog zeggen met deze waslijst aan reacties? Ssszzzzpannend heur. Ik zat even hiervoor al met mijn neus tegen het beeldscherm gedrukt om den foto te bestuderen.
    Onder uw leiding wil ik natuurlijk wel wat fraais fabriceren. En als zwanger kipje wordt elke aanleiding nu met beide handen aangegrepen om te nestelen, te tutten en te frutselen...De ultieme smoes :D
    En dan sluit ik nu mijn verhaal af met het wijze woordverificatie-woord om deze reactie te posten: psymon

    BeantwoordenVerwijderen
  92. We hebben nog geen kleine, maar als we hem winnen gaan we er een voor proberen te maken! (en dan nog 9 maanden te tijd om te naaien - die Zsa Zsa dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoor ik daar winnen? Dan doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hoera! Een echte Zsazsa te winnen.. Ik doe graag mee.. Mijn naaimachientje staat nu al te ronken in afwachting op al het moois dat ie zal mogen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Count me in! De vorige die ik cadeau gekregen heb, was niet op mijn formaat... met kind erin en dikke boobies, ging de gesp helaas niet dicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. ik doe ook mee, met een babytje op komst komt zo'n zsazsa zeker van pas! (ssst, nog niet verder vertellen hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Is het ook geschikt om manlief ermee op het bed binden?
    Dan zal ik er na 9 maanden toch zeker wel normaal gebruik van kunnen maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  98. awel zie, dàt zie ik ook wel zitten!
    onze Kleine Kadee groeit als kool en is niet meer zo makkelijk "gewoon" te dragen, en door zijn beperking ziet het er jammer genoeg naar uit dat ik hem nog wel een paar jaren zal moeten/mogen dragen.
    en dan is daar Mme Zsazsa... in een geweldig gulle bui :)
    is 't al duidelijk? ik-wil-winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik zag zopas dat jouw zsazsa te koop wordt aangeboden op een site waar ze ook inbakerdoeken verkopen. Dat is ook geen reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh, ik wil! Daar kan ik iemand heel erg blij mee maken (met de Zsazsa dus, niet het pakket). En ik word blij van naaien, dus dat van 2 vliegen en een klap gaat hier wel op geloof ik :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Kom, ik ga ervoor. Wie weet zet zo'n zakske wel wat in beweging, ge weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Anoniem5.11.10

    alhier die handel!
    niet voor mij maar voor mijn zwangere schoonzus
    aldaar die handel!

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Nochtans moet ik het ook eens proberen. Ik heb er eentje van 9 maanden die ik met 11,5 kilo overal moet sjouwen. Jawel, 11,5 kilo... en het is er maar eentje. Ze heeft begot nog geen idee wat te doen met haar benen maar lacht de hele dag en schud nee bij alles wat ik zeg. Het wordt tijd dat ik ze in een echte zsa zsa ga dragen zodat het voor ons allebei gezellig wordt tijdens de wandel....

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Oh! Ik!
    Zwanger van ons eerste kindje, wat zou het leuk zijn om een zsa-zsadraagdoek te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik doe ook mee! Wil heel graag leren torsodragen, kan wel een beetje naaien, dus perfect voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Veronique5.11.10

    Dat pakket zie ik helemaal zitten!!! (als de wedstrijd nog loopt)
    Het zou ideaal zijn voor mijn jongste spruit die (na een weekje ziekenhuis) voortdurend op mijn arm wil hangen (en mijn eerste draagdoek is uitgeleend aan mijn pas bevallen nicht)
    Armen tekort hier dus lang leve de draagdoeken (en zo'n Zsazsa zie ik zeker zitten, nu heb ik een excuus!)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Helena5.11.10

    Een peutertje in huis + winterboreling op komst + verbouwen + Zsazsa-pakket = alles op rolletjes. Ik doe mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wow, wat een toffe give away
    Wat zou ik die graag willen!
    Hopelijk dat ik win...
    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  109. janneke6.11.10

    Wow wat zou ik die graag willen
    Een droom
    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ja!!!! een zsazsa voor ons klein meneertje koekepeertje, dat zien we wel zitten. En als we niets winnen moeten we dus langs bij mevrouwtje koekepeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. een zsazsa-pakket
    mijn drie kindjes reuzeblij
    en mama erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Anoniem6.11.10

    Ik doe mee, miss. voor mijn eerste kleinkind dan !

    BeantwoordenVerwijderen
  113. JudithG6.11.10

    En mevrouw Koekepeertje zal dat zeker met veel zorg doen!
    Ik doe absoluut mee, want een zsaza moet je in huis hebben.
    Al heb ik meer geluk in de liefde dan in het spel!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Annelies6.11.10

    O! Een Zsazsapakket! Daar zou ik ontzettend blij mee zijn!
    Geen rondcrossende en alles vastpakkende kindjes meer in de winkel: ééntje aan de hand, en ééntje in de zsazsa! Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Anoniem6.11.10

    Ben ik nog op tijd? Ik hoop het zo!
    Sarah_PG

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Helemaal leuk Zsaza! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. met een 2de onderweg kunnen wij hier ook een zsazsapakket goed gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. sanne6.11.10

    oh lala! dat zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. 'k ben wel heel benieuwd om er eens eentje uit te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Zsa, zsa est fanzsastique!!! Mijn mini-man ziet zsa volledig zitten. En de mama zsal die wel ineenflansen. Denkt ze. Hoopt ze. Hum. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. mama van 2 toffe meisjes7.11.10

    Ooh, super, hier wil ik ook voor meedingen. Hierbij mijn kandidatuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. aha, de zsazsa's om zelf te maken! Laat ik me er dan toch maar aan wagen, het vermoeden is groot dat wij daar wel eens heel veel plezier van kunnen gaan hebben. Ik doe dus mee!

    Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Hi, Did you ever make English instructions? Thankfully our trip last summer was canceled so I didn't need it. But I would still be interested in trying the pattern. Especially if I was able to print it at home and avoid the huge shipping fee (I have buckles and webbing already).
    Thanks for considering!

    BeantwoordenVerwijderen