vrijdag 24 december 2010

Agenda 2011

Agenda 2011
Ik ga elk jaar op zoek naar een agenda met dat ietsje meer, al twee jaar op rij gebruik ik een Moleskine, ik slaag dus niet echt in mijn opzet.
Dit jaar ging ik er weer volledig voor, toen ik bij Goed Vandoen dit boekske zag en van Vermiljoen hoorde dat ze zelf een agenda aan het maken was dacht ik: Goed, ik combineer dat!
Toen het eerste enthousiasme wegebde bedacht ik mij dat ik sinds midden dit jaar iCal gebruik, Moleskine 2010 wordt enkel nog gebruikt om notities te nemen.
Ha, dacht ik: Ik combineer dat!
Een notitieboek met een klein stukske agenda.
Omdat ik toch iets zelfgemaakts wou doen bedrukte ik de voorkant met mijn logo.


Prutswerk
Niet gemakkelijk met al dat gepruts.

Agenda 2011
Het stukske agenda werd dit, een zsazsalmanak op A5-formaat.

Agenda 2011En het notitiedeel dit, met voor alle soorten notities een papiersoort, gelijnd, geruit of blanco.

Agenda 2011
Dit alles verdeeld in dingens, allee dingens hé door tabbladen, zo gevouwen dat er dingens in gestoken kunnen worden.

Agenda 2011Zo gevouwen zei ik al.

Mme Zsazsalmanak in gebruikEn de Zsalmanak zelve hangt ook al omhoog.

Hoe goed georganiseerd is dat wel niet?

19 opmerkingen:

  1. Zie ik dat goed? De enige echte Energiekalender van het VEA hangt volgens mij onder de zsazsalmanak. Dat is pas echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat logo van jou is toch zó schoon he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden!
    Ik heb zelf een andere methode voor agenda maken. Ik koop een kant en klare binnenkant voor navulbare agenda's en daar maak ik alles om heen...
    Dit jaar heel lui een agenda gekocht...

    http://goitske.nl/include.php?pagina=onlineworkshopagenda

    Misschien heb je er iets aan!

    Groetjes
    Goits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem24.12.10

    goed georganiseerd?
    amaai nog nie!!
    en zo bedrijvig!!
    sjonge sjonge (je hebt nog wat voornemens in te lossen of wat?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat uitsnijden het logo, daar ben ik zeker van onder de indruk!
    ik heb dit jaar een heeeeele leuke agenda gekocht (heb hm pas 3 dagen in huis dus ben nog heul enthousiast)
    hij is van sukie en ik heb hm via 'een nieuw avontuur'.
    met allemaal vakjes en helemaal te personaliseren.
    kijk maar: http://www.eennieuwavontuur.com/a-13717662/agendas/city-year-round-agenda-sukie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw…ben onder de indruk.
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En 2011 is pas binnen een week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een goed georganiseerd typje ben jij zeg!
    fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Respect!

    (en ja, heb jij dat logo zelf uitgesneden?? zo goed!)

    (en ja, ik wacht ook nog altijd op de ideale agenda maar 't is er -weer- een van hema geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nu nog een apart tabblad voor het weekmenuten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waauuww! (meer kan ik ni zeggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Caroline, idd!
    Ik dacht dat Ellen het had opgestuurd maar het bleek aangevraagd te zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Go ZsaZsa, heel goed!

    en zo goed gepriegeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier zijn wij ook goed georganiseerd zunne. Ik maak een kalender met links de dagen van de maand en bovenaan één kolom per persoon en nog een extra voor 'allerlei'. Zo krijg je een praktisch overzicht van wie wat moet doen op welke dag. Vooral BIJZONDER handig voor de mannelijke helft van het gezin. Die structuur helpt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Seg, duizendpoot. Dat ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk al een maand 'ik moet dringend een agenda voor 2011', maar nu zit ik hier nog steeds zonder agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik stalk niet Madame Zsazsa ;-).
    Maar we kunnen altijd een energiekalender 2011 opsturen als ge dat wilt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig !!

    ik ga nog even agendaloos door het leven.. vorige jaren heb ik er altijd eentje opgedrongen gehad

    maar als de afspraken komen, lijkt me dit een heel tof knutsel idee (eentje zonder naaimachine !! ;-) )

    en ik vind ook je lichtknop versieringen heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend leuk, als ik wat tijd over heb ga ik het ook eens proberen!
    Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen