vrijdag 3 december 2010

En u, wat wenst u ons?

Site

Voila!
Elza en ik stellen u met veel vreugde ons pasgeboren pagina voor!

Dat we grote plannen hebben is duidelijk, er is potentieel, ge ziet dat meteen.
Maar voorlopig houden we het nog even op kerstkaartjes, tegen Pasen komen we misschien met iets nieuws.

Om dit heuglijk feit te vieren geven we een kadooke, wat zeg ik, zes kadookes!
Post hier of bij Elza d uw kerstwens voor ons, en wij kiezen volgende week de zes tofste, leukste of aangrijpendste wensen er uit en u verstuurt dit jaar eens schoon kaartjes.

Aardige deal zo ik zo zeggen zo.

39 opmerkingen:

  1. Lieve Mme Zsazsa, voor u en de uwen een jaar vol rust en harmonie! Dat kunnen we allemaal goed gebruiken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn wens voor jullie is een jaar zonder wensen. Aanvaard en omarm wat op je weg komt. Geef geen oordeel maar aanschouw en onderga.

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Bent Van Looy jullie persoonlijk zijn nummer komt geven! En de rest van het to do-lijstje als vanzelve afgevinkt kan worden.... (dat wens ik ons, volgers, ook toe- en zo is iedereen weer een jaar content)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn wens : dat jullie site een gigantisch succes wordt en dat jullie supercreatief zijn in 2011!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wens jullie (en iedereen trouwens) alles wat je nodig hebt om gelukkig te zijn ( behalve als het andere mensen zeer doet ) en af en toe een minder dagske om nog eens extra goed te kunnen voelen hoe gelukkig je anders eigenlijk wel bent ;)

    En : ik blijf dat wensen, ook als ik niks krijg :-) Lief hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicole A.4.12.10

    Ik wens voor mijn zoon dat hij nog 4 jaar op de school mag blijven waar hij nu zit. Vanwege zijn leerstoornis is dat niet evident. Hij voelt zich, ondanks dit alles, goed in zijn huidige sociale omgeving en dat is het enige wat mij interesseert. Hij gaat graag naar school en hij wordt goed opgevangen. Laat dit aub zo verdergaan, of hij nu leert rekenen en lezen of niet.
    Happinez!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie schoon stofkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens Abel nog veel tanden, Jef nog veel Armeense-pooierfrakskes en Mme&Mr Zsazsa nog heel veel hilarische 'jefkes' en wie weet ook wel enkele 'abeltjes' in 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicole A.4.12.10

    Oh, het was een wens voor jullie?
    Te snel gereageerd.
    Ik wens Mme Zsazsa en Elza ook schoon stofkes, inspiratie en veel tijd toe achter eender welk machien. Computer, naaimachine, overlock, whatever.
    Zo genieten wij daar nl. ook een beetje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar enkel kerstkaartjes verkopen...? Wat zijn die foto's dan van al jullie mysterieuze woensdagnamiddagen??? Al die vrolijke, fleurige stofjes ???

    Ik wens enkel mezelf iets toe...dat mijn mama de kerst goed doorkomt. En voor 2011...een wondermiddel tegen kanker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jullie beide een jaar vol creativiteit, originele ideeën, leuke vondsten, ... en veel El Zsazsa-succes natuurlijk!

    Groetjes
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg veel creativiteit en medeleven met ons zodat we nog veel van jullie mogen leren door al jullie ideeën!!!
    En natuurlijk een supergoeie samenwerking!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ewel Mme Zsazsa, 2011 kan de boom in! Mooi in de kerstboom welteverstaan!
    En dat al jullie wensen en dromen in het nieuwe jaar uit mogen komen!

    En voor mezelf wens ik wat meer tijd, want ik zou zo graag al die leuke dingen die je post ook eens proberen maar heb totaal de tijd niet... snif

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love, peace and happiness!

    Mijn kerstwens staat op mijn blog
    in de vorm van een doe het zelf kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jullie 2000 en elfjes, die elfjes staan dan voor jullie dromen. En voor mezelf zou ik nog graag eens stiekem voor de tweede maal trouwen met mijn eigen manlief en ideetjes plukken op jullie nieuwe spetterende blog, Olé!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens te weten wat jullie nu precies uitsteken. Ah nee, da's een wens voor mezelf, dat telt niet zeker. Dan wens ik jullie veel tijd. Daarmee krijgen jullie alles gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kaartjes heb ik al in huis. Nu nog de gelukzakken uitkiezen die er ééntje in de bus gaan krijgen :). Kreeg er zelf wel al ééntje dus mag mij ook een gelukzak noemen of niet soms?

    Dat telefoonnummer: dat wens ik jullie zeker toe.

    En verder nog wensen voor jullie:
    dat jullie nog veel meer ideekes delen met ons in het nieuwe jaar (of is dat eerder een wens voor mij: ik weet het niet meer)

    Groet, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik wens jullie alleen maar een goeie gezondheid toe, want uiteindelijk is dat het kostbaarste dat ge hebt. en met een goeie gezondheid, volgt alles vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wens jullie nog meer creapret en hoop dat jullie dat zo veel mogelijk met ons delen!En ik ook ben ook erg nieuwsgierig naar die patroontjes en die jurkjes en het hele mysterie er om heen, net als vele anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens jullie toe dat al jullie wensen, dromen en verlangens uit mogen komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anoniem4.12.10

    ik wens jullie al wat jullie willen want gelukkige jullie zijn gelukkige ons (die de blog volgen)!!!
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anoniem4.12.10

    Veel zsuccus met zsalles wat jullie zsondernemen. En voor de rest wat zsalige vriendschappen, veel plezier met de zsoons en de dochters, en veel liefde van jullie zsondersteunende en liefhebben de zsechtgenoten!

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik wens u een kap waar de wind niet in vliegt als ge ze ophebt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens voor ieder van jullie een hele horde kaboutertjes die koken, poetsen, wassen en strijken, zodat jullie tij te over hebben om creatief bezig te zijn ( en ons te entertainen op jullie blogs )!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anoniem4.12.10

    De nobelprijs voor:
    het meedelen van -patronen
    -werkwijzen
    -foto's
    -ideeën
    -...
    kortom: ik wens jullie de nobelprijs voor de creatiefste engels op aarde!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. voor ieder van jullie en ieder die jullie lief is een goed jaar en dat er een wens mag uitkomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mme Zsazsa, mijn wens voor u persoonlijk: dat ge in 2011 een 'Abeltjes'-tabblad moogt aanmaken met minstens even krankzinnige verbale uitspattingen als in de 'Jefkes'.

    En in het algemeen: nog meer creatieve ontspruitingen aan jullie breinen, zo ga ik immers ook een fijn en boeiend nieuw jaar tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens Elza D. en Mme ZsaZsa een goede gezondheid toe, voor hen en voor hun gezin.
    Het is niet bijster origineel, maar wel essentieel in het leven. De creativiteit en talenten zijn jullie al in overvloed aanwezig dus ook in 2011 komt alles wel goed.
    Veel succes met jullie project!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wens jullie beiden in 2011

    Een kopkussen dat ligt als wol
    een schatkist vol met vintage 'brol'
    een etentje in 't Patershol
    geen blote voeten in nen drol
    een heel goe lief dat plakt als col
    de vreugde van een rollebol
    een winter zonder aerosol
    een ritje op een boerenknol
    een vliegtuigticket naar Tirol
    een kapsel met een schone krol
    de zoete smaak van een oliebol
    een dikke sjaal van schapenwol
    een adem zo fris als een doos menthol
    maar bovenal heel liefdevol
    een jaar gevuld met massa 's lol!

    Veetje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een dochter he, want daar vraagt ge nu zo al lang achter! ;)

    Verder wens ik u en iedereen een fantastisch jaar met de mensen om u heen die ge graag ziet en die u gelukkig maken, om een hoop mooie herinneringen bij te maken, geluk om kleine dingen, meer gelach dan tranen, een goede gezondheid (cliché, maar uw eigen goed voelen doet toch heel veel he), lekker eten en creatieve uitspattingen naar hartelust!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wens jullie een jaar lang een 'k-voel-me-goed-in-m'n-vel-gevoel zodat alles vanzelf komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat geen van jullie "overstroomt dit jaar en alle volgende.
    Nu da'k weet wat het allemaal meebrengt, mijn beste wens voor iedereen dit jaar.
    Ha, eindelijk iets positief aan de overstromingen.... eindejaarswensen waren nog nooit zo gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wel... ik weet het niet wat ik jullie kan wensen...(om dan origineel te blijven)
    geluk en liefde en veel gezondheid en veel creativiteit enzovoort enzoverder... dat is hier allemaal gezegd... ik sluit me daar dan maar bij aan... want jammer genoeg kan ik niets origineler bedenken... Ik blijf trouw elke dag een kijkje nemen... en vind het geweldig hoe jij de woorden (en je creatieve uitspattingen) op je blog tovert...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wens jullie een jaar vol wensen, wensen die uitkomen, wensen die ontstaan, wensen die worden uitgesproken, wensen waar jullie stiekem van dromen...

    Verder nog een jaar vol liefde, vriendschap, creativiteit, veel stofkes, veel ideeën, creatieve uitspattingen, nog meer fans,...
    maar vooral: een gezellige tijd!

    (als jullie dat wensen natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wens jullie: koude wangetjes na het sneeuwballen gooien, warme choco om weer op te warmen, luieren onder de bloesems in mei, veel verse groentjes uit de tuin, zalige appelcakemomenten, een zingend en swingend naaimasjien, meer ideeën dan ooit tevoren, ... Kortom veel kleurrijke momenten en alle tijd van de wereld om ervan te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mijn wens voor u beiden is
    PRODUCTIVITEIT
    aan jullie creativiteit en inspiratie ligt het niet...dat is duidelijk , en dus hoop ik dat jullie heeeeeel veeel maken
    succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig! Mme zsazsa.
    Ik heb de kerstkaarten bestelt en deels verzonden en deels opgehangen in mijn naaikamer, ter inspiratie.
    Hopelijk volgend jaar weer een jaar vol inspiratie.
    Bedankt dat je de mens moed geeft, gewoon te beginnen met naaien en het tot iets wonderlijks moois kunt maken.
    Bedankt voor alle mooie, lieve berichten en alle goeds en goede gezondheid gewenst voor u, uw man en uw kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen