dinsdag 9 november 2010

Zes voor zes

Wat hoog!

Vorige week kwamen Elza en ik nog eens samen, op zaterdag, niet op woensdag. We worden zelf wat zenuwachtig van ons geheim dus we hadden nood aan een tussendoortje.
En dat zat in deze stapel dozen.

Applaus
*Tromgeroffel*

Uw kerstkaarten van 2010!
Applaus!
In elkaar geknutseld door onzelve en gedrukt door een echte drukkerij, op FSC-papier met vegetale inkt, moest u dat iets zeggen.


De collectie, zes unieke voorkanten, drie verschillende achterkanten.

6voor6

Zes stuks, in een zakske, voor zes euro, want we gaan die niet allemaal zelf opsturen, ah neen, u moet die kopen, uiteraard.
Want dan hebben wij weer geld om knoopkes en lintjes en stof te kopen voor ons woensdagproject en zeg niet dat u daar niet op zit te wachten!

XsneeuwmanXwanten


Dus, haal uw bankkaart boven en bestel bij een van onze vrinden of kom langs op Stiel en Stijl en krijg er een kus van Elza bovenop!

De vrinden:
Goed Vandoen - Kiddiffit - Koekepeertje - Ienemienemo - Pepatino - De Krullevaar - Moon - Puur Speel Goed (Nederland) - Lola Life Lines - Vermiljoen - Baboezel
Something Strange


Werkendag

Kaart op kaart, in een zakske, plakkerke erop en klaar.

27 opmerkingen:

  1. OoooZsaZSa, ze zijn TOF! Gaat dat bestellen ook makkelijk naar NL? Of ik een Vlaams moeder van ons schoolke aan de staart trekken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Puur Speel Goed is uit Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOII!!
    Ik heb een link geplaats op mijn blog, is dat ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JudithG10.11.10

    toftoftof! Vooral omdat er kleine patroontjes op staan!
    Super!
    Kunnen we nu niet chanteren? We kopen pas als we het geheim mogen weten?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JudithG10.11.10

    en ik weet plots hoe onze eerste kerstboom er zal uitzien!
    Mercikes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze al gekregen en ze zijn inderdaad mooi! Dus, bestellen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja maar allé, voor wanneer is dat grote geheim nu ? Ik word er ook zenuwachtig van !
    Zit ik dus echt te denken dat de onthulling nabij is, en 't is weer niks.
    Allé, maar kaarten kopen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die kaarten zijn echt geweldig, super gedaan! En ook nog op FSC papier en met milieuvriendelijke inkt, dat zouden meer mensen (en bedrijven) moeten doen! Zou ik zo nieuwsgierig mogen zijn om te vragen bij welke drukkerij dit is gebeurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. itisi leclerc10.11.10

    Iel schoon, echt waar! Ik ga eens beginnen tellen hoeveel ik er nodig heb.

    Mor madam, wordt ge zenuwachtig van uw geheim? Dat doet zeer aan mijn harteke als ik dat lees zenne. Kom, kom, vertelt mij uw geheim eens, dat gaat u opluchten, hoor! Alles voor uw (mentale) gezondheid, hè. En ik, ik kan zwijgen als een graf, hoor, wist ge dat al?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Zeer leuk zelfs! En precies bij zwartopwit.be gedrukt, ik herken de dozen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het probleem met die kaarten is wel dat die véél te mooi zijn om op te sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet wat ik ga kopen op Stiel en Stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net besloten dat ik stop met kerstkaarten versturen...nu twijfel ik dus weer...
    Ze zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schoon die kaartjes, ik wil ze ook maar gewoon voor mezelf, ik wil ze niet afgeven. Allé, ik zal dan gewoon een extra pakske kopen zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus als ik het goed begrijp kunnen jullie maar voort met het grote geheim, waar wij allemaal héél nieuwsgierig naar zijn, als we kaartjes kopen? Klinkt als een vorm van chantage. Of lichte druk, zo u wilt. Gelukkig zijn het heel mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi! Ik wil alvast een pakje bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knap zeg! Alleen... Ik verstuur geen nieuwjaarskaartjes. Als er een verjaardags- en geboorteversie komt ben ik de eerste koper.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat mooi! ik stuur nooit nieuwjaars kaartjes, maar ik kan ze vast en zeker (of zeker en vast) ergens anders voor gebruiken, bijvoorbeeld postcrossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha! Jullie zijn toch echte snoodaards hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooo tuurlijk bij Jane!! Supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hop naar stiel en stijl dan maar

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Trotse en blije bezitter van! Ze zijn mooi, zó mooi ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jaaaa zag ze net bij kiddifit!
    supers!! ...eindelijk eens een fatsoenlijke kerstkaart :)

    BeantwoordenVerwijderen