zondag 13 februari 2011

Gewonnen x 4

winnaars
Vaststelling 1, ge zijt daar efkes mee bezig om vier winnaars te trekken uit 341 antwoorden.
Vaststelling 2, er zijn blijkbaar nogal wat Sarahs die hier komen lezen, ik hoop elke keer weer dat er geen Sarah wint want dan moet ik gaan zoeken welke Sarah en aarrgg en al.
Sorry hé Sarah!
Vaststelling 3, een anonieme reactie is mogelijks nog verwarrender.
Vaststelling 4, kleedje vier -mijn favoriet- was niet populair, er waren ochottekes maar 18 mensen die het wouden (wouwen/wilden?) winnen, en dan zaten er nog (eerlijk toegegeven) berekende gokken tussen, want 1 kans op 18 is groter dan 1 kans op 131.
Er waren zelfs mensen die het niet moesten hebben zelfs al kregen ze het, geregeld werd kleedje 4 gewoon niet vermeld.
Schoon is dat!
Ik ben er zeker van dat er van de 18 een paar tussen zaten die de strik er bruut gingen afknippen.
Allee hopelijk smaakt Verne van Nimsa zijn nieuw kleedje, ik zit zeker te wachten op de foto!
Vaststelling 5, Marijs van Lieve gaat de zomer in met het blauwe no-nonsense kleedje, om Meijra in haar kleedje te krijgen gaat het proppen worden en de draagster van het bloemenkleedje heeft nog geen naam, ofwel Daan?

22 opmerkingen:

  1. jeetje wat een lijst. Hopelijk is iedereen blij met haar jurkje (en moet ik maar zelf wat gaan knutselen voor dochter).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een extra reden om zelf aan de knutsel te gaan (zat er maar net naast zag ik). En dat de lijst zo lang is? Tsja, je maakt nu eenmaal leuke dingen met een schijnbaar gemak van heb ik jou daar. Zo snel en mooi kan ik het - denk ik- echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en dan zijn er nog die niet meedoen, omdat de dochter al niet meer in de maat past :)
    ik zou voor 't bloemenstofke gegaan zijn, gewoon voor 't stofke :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht "hé, leuk, ik ken twee van de vier winnaars" maar dat is natuurlijk niet waar, ik ken hun blog.
    Aaaah, blogland, wat een gezellig grote familie. Gnini.

    En fijn voor die winnaars. En eigenlijk toch tof om te weten dat je, uit vierhonderdenzoveel aanbidders, nog steeds de origineelste smaak hebt, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het vierde kleedje was echt wel een prachtexemplaar, maar ik heb het derde eerst gezet omdat ik nog nét ietsje meer voor bloemetjes ben. Vreemd dat het 4e niet populair was...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me inderdaad nogal een opgaven om uit heel die bende een winnaar te trekken. Van één meisje denk ik dat ik dat kleedje nog ga terugzien (op den blog).

    Ik vond het allemaal toffe kleedjes zenne,maar ik koos het gewoon 't allermooiste.

    Groet, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer niks gewonne, en ik heette zelfs geen Sarah, wat weer aantoont dat het echt random gaat.
    En ik weet denk ik wel waarom niet veel mensen voor kleedje 4 kozen: je zette in je blog dat het 4e kleedje al weg was: 'Allee vier van de vijf toch, het vierde is al van eigenaar gewisseld.'
    Ik heb dus als 'lot' nummer vier niet ingevuld maar nummer 5:
    3-1-2-5.
    Toch maar zelf ana de slag dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja is een gokje als op de lotto zo te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaaah, wat een geluk heeft ons meisje nu al!!
    Het wordt even wachten op een foto maar die gaat er zeker komen!
    En een naam is er al wel maar daar moet u nog even op wachten.

    Dankdankdank, lieve Zsazsa, woooohoee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow, indrukwekkend, je zondag was vast goed gevuld zo!
    Ooooh, Daan, wat is dat leuk voor jou! Kan mij in het rijtje prachtige kleertjes dat al klaar hangt voor het kleine zusje.
    Enne...ik hoop natuurlijk dat volgende keer alle Sarah's winnen en zet er bij de volgende give away wel "uit de kempen" op. Of "van op den buiten".

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleedje 4 was wel mooi...als je dat nu voor jongens had gemaakt, had ik zeker meegedaan!!!

    Dus...nu iets voor de jongens!!!

    Groetjes,

    MaMa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ela! Waarom is mijn naam doorstreept? Boehoe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohla? Huh? Wadismeda? Meijra staat vermeld!! Het kleedje zou voor zus Amber zijn die nu 10 maandjes oud is. Kan Amber dat kleedje binnenkort eens passen?? Mijn hart klopt weliswaar in mijn keel en mijn benen lijken van lood!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. och wat een leuke meisjes zullen dat zijn! kijk nu al uit naar de foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vond nummer 4 nochtans het schoonste van allemaal !!

    en krijgen we binnenkort een handleiding voor het strikske .. please ????? !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het had zowaar niets te maken met die clownsstrik :) Paars is echt mijn kleur niet, ik word er helegans ongedurig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem14.2.11

    Jurk 4 die had geen succes omdat ze er kreukerig uitzag. Denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOL! Ik beloof je een foto van Verne in zijn kleed. Ik vind het een tegendraads kleed, en daarom zo schoon.
    Merci merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn dochters en ik vreugdedansen mee, merci! Zoonlief is minder enthousiast: "Als Marijs een prijs wint, waarom krijgt ze dan geen beker?"

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Evelyne, je stond in het verkeerde rijtje. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vond het strikske nochtans behoorlijk fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen