donderdag 31 maart 2011

Gewoon om te zeggen ...

Goe gerief
1. Dat dit dé beste zwarte stiftjes ter wereld zijn, en dat voor maar 2,99 in den Ava.

Goe gerief
2. Dat dit ook geweldig gerief is, iets duurder weliswaar maar onmisbaar als ge al eens iets tekent of bewerkt in photoshop.

Goe gerief
3. Dit het beste potlood is, gevuld met HB 0,5, ook een pluim voor de gom.

4. En dat ik morgen een stoomcursus fotografie krijg van Elza en Ann, en als u hier dan nog donkere, overbelichte of gewoon slechte foto's tegenkomt het hun schuld is, ah ja.

Meer moet ik voorlopig niet kwijt en anders hoort u het wel.

21 opmerkingen:

  1. heb net de zelfde bamboo en zou ook niet meer zonder kunnen :)

    groetjes Dietlinde van bij lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, mijn lief zweert ook bij die stiftjes! Heeft er denk ik ook al eens over geblogd :-) Dat moet echt goed gerief zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja serieus, fijn, dan ben ik zeker zeker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt vast heel gezellig! Ik ben benieuwd of ik het verschil in je foto's kan zien! Fijne dag morgen
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. At last! Een antwoord op mijn zeer dringend wordende vraag naar Het Ideale Stiftje! Ik heb er hier nog één liggen, zo'n ideaal geval, maar dat kocht ik in de Velpia in Leuven en die is nu al enige tijd weg...
    Op naar den Ava dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Bamboo heb ik ook al, inmiddels met slijtplekken door anderhalf jaar non-stop gebruik. Gekke mensen die met muizen werken... Goed tegen rsi, dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, heeft den Ava u betaald voor dees reclame? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neen, ik ga later een factuur sturen hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of, goed gereedschap is het halve werk. En om foto's te bewerken ik kan me al niet meer voorstellen hoe ik het zonder deed... het gaat nu zoveel sneller en véél mooier. En alle kneepjes ken ik nog niet eens...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, dat zijn ABSOLUUT de beste stiftjes ter wereld. En ik vind die nergens meer... In de AVA, zegt ge? Ik vlieg al!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, met zo'n masterclass én die Bamboo zijn de verwachtingen natuurlijk wel hooggespannen ;-) We gaan het zien...
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jullie ook een velleke papier bovenop de bamboo ? (spaart 'stiftekes' en het semi-schuurpapier van de bamboos), ik gebruik de mijne veel om in te kleuren en dan komt er nogal wat sleet op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die stiftjes krijg ik ook op mijn werk :-)
    Ik zie dat je dat stokpaardje ook gevonden hebt, goed he, stond op mijn lijst voor een verjaardagsfeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem1.4.11

    Ik ben altijd wel geinteresseerd in goeie stiftjes. De enige andere manier is trial and error. Binnenkort eens uittesten dus.
    Is dat een speciale BAMBOO? Ik heb al een gewone wacom, en dat is wel fijn.

    Ilse. (Redpurls)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijt ge aan het tekenen met al dat goed gerief, Madame? Patroontjes voor kleedjes voor grote meisjes? Ongeduldig? Ikke?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wou bij deze madam z. bedanken voor haar wonderbaarlijke kodak. En ik wil u ook op de hoogte brengen van mijn spontane verhuis vandaag. Uwen hubby zal mij dus helaas niet thuis weten te vinden maandag.

    Muhahahahahaaaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah bon, dan zal ik de tijdbom moeten laten afgaan.
    Sorry 10, 9, 8, 7, 6, .....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lol voor Jef en de dode mus!
    En inderdaad, de beste stiftjes ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem2.4.11

    Ik zou diene foto een bikke 'control-t'jen',
    mss nog een bikke anders kadreren?...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem4.4.11

    Efkes zeggen dat ge dezelfde stiftjes , die even goed schrijven, voor 0.59 cent bij de hema vind =D
    DAT is pas super =D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amai super chic! kei leuk mss moet ik maar eens photoshop klas volgen! deze blog geeft mij zoveel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen