vrijdag 15 april 2011

Mme Zsazsa multitaskt hobby's

Zomaar een vrijdagmiddag

16 opmerkingen:

  1. Anoniem15.4.11

    redelijk ordelijk ivm hier maar wat is dat rode vogelding linksonder?
    (over uw gevogel hebben hier anders nog niet veel vernomen,houden zo!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem15.4.11

    oeps, excuseer, tis een gekantelde nijntjebuggy zie ik nu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem15.4.11

    Ziet er heel bekend uit :-)
    Met het verschil dat gij daar nog een tafeltje voor hebt en bij mij gewoon alles op de grond in de living staat :-s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zier er leuk en fleurig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ingeborg15.4.11

    oh, en duplo doe je er ook nog bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dit soort hoekjes om dingen te creëren..I luv je old-school-lamp by the way. En heel handig..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He dat is onze fototas! Wat doet gij met onze fototas?! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat stelt de tulle voor? Een outfit om de French Cancan in te dansen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook zeer geïntrigeerd door dat tulen geval op de tafel. Je moet ergens nog een geheime hobby hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem15.4.11

    Een tutu? Madamme Zsa Zsa aan de ballet? Ennn plié!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is op verplaatsing, dat had ik er mss moeten bijzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De combinatie van de botten en de tulle is grandioos, het prikkelt mijn fantasie en eigelijk mijn lachspieren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ongelooflijk, ik heb dezelfde botten als MmeZsaZsa. Nu nog het naaitalent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. krijgen we dan ook een foto waarin ge al die dingen gelijk draagt, doet en combineert??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ja!
    Binnenkort in de gazet! :)

    BeantwoordenVerwijderen