woensdag 13 april 2011

Zaadzakjes, 20 meerbepaald

De zakjes

20 zakjes Nieuw-Zeelands spinaziezaad met elk minstens 10 zaadjes, waarvan je er maximum 3 nodig hebt en je vanaf dan elk jaar spinazie in de tuin hebt omdat de plant zichzelf uitzaait. Dat wil dan zeggen dat -als je niet wint- je bij een van de winnaars moet zijn, ah ja, ik vind dat wel!


winnaars zaad4 Ilse - 6 Evita - 9 Oontje - 21 Anoniem An - 23 Home swiet Home - 25 Wij plukken de dag - 26 Vrouwenhand - 30 Madame Mouton - 32 i - 42 Katrien - 43 Stien - 61 Spookjes - 79 Miranda - 86 Els - 91 Mama Ilse - 96 K8theen - 99 Annelies V - 107 Inge - 108 Camomille
Jullie adres zou handig zijn, mail mij!
En zijt een beeteken lief voor de niet-winnaars.

Als er iemand van de winnende Nederlanders/in Nederland wonende Belgen zo lief zou willen zijn om al de Nederlandse pakjes door te sturen, dan zou dat fantastisch zijn.


ZaadzakjesEn voor degene die niet gewonnen hebben en van geen enkele winnaar ook maar één zaadje krijgen heb ik dit, afprintbare zaadzakjes om helemaal op uw eentje zaad te gaan verzamelen, wedden dat u binnen de kortste keren wel vrienden hebt!

24 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nu echt spijtig se! Enfin t is zo en uw random nummers zijn nu eenmaal random. Maar Mme, als je ipv die winnaars aanspreekt dat ze moeten delen (aja samen spelen samen delen eh!) gewoon die zakjes herverdeeld en ons allemaal gewoon 3 zaadjes geeft.. zou dat geen goed idee zijn?
    Ik wil u zelfs komen helpen om te herverdelen, ik ben daar keigoe in ! In ieder geval ben ik toch superblij met uw schoon moestuinplan! Mijne wederhelft dacht dat ik zelf op dat lumineus idee gekomen was maar ere wie ere toekomt en heb dan maar bekend dat gij het Meester-Mme-brein zijt. Ik kijk al uit naar uw volgende verdeeldingens en uiteraard meer info over de moestuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem14.4.11

    Heb de vorige blog gemist, maar als ik de foto daar zag, dacht ik "tiens, dat is de spinazie van de moe en de va" (de grootouders van mijn vriend)
    Wij krijgen daar elke zomer gigantisch veel van, inderdaad een plant die makkelijk opkweekt. En lekker, gestoofd of in een lasagne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem14.4.11

    Hoera, ik heb eens met iets gewonnen. Lap zeg, nu win ik hier en dan kreeg ik dit weekend net zaadjes van een vriendin voor deze Nieuw-Zeelandse spinazie. Aangezien mijn moestuin niet al te groot is en ik nog plaats moet houden voor boontjes, courgettes en pompoenen, ... wil ik graag mijn gewonnen prijs aan iemand anders schenken!
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jiihaaaa ik ben er bij !!
    en ik deel met zus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh...geen geluk gehad...maar An?! An, wat lees ik daar? Met de helft zou ik al blij zijn om mijn kempische zandgrond te bezaaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Evita14.4.11

    Yoepiiii,
    Er gaan er enkele in onze tuin en dan gaan er al enkele naar vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sniff, k zit er ook niet bij, dus als iemand met mij wil delen, graag :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had de 'boot'toch al gemist maar wacht gewoon op vlogend jaar;)
    dan zijn er zoveel die zaadjes hebben en uit kunnen delen dan is mijn kansje ook wat groter.;)
    voor de genen die in de prijzen zijn gevallen; "smakelijk eten"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad: Smakelijk eten!

    Het is jammer, wij zullen op een andere manier onze Popeye-spieren moeten kweken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, nu heb ik zo'n zakje zaad gewonnen, kan ik niet mailen!!!

    Mailt gij mij op Annettepuntdegrootattelenetpuntbe ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kristien14.4.11

    'zaadzakjes' :) Klinkt wel 'speciaal' eigenlijk als ik er eens goed over nadenk...Maar ik heb er ook geentje gewonnen, zelfs geen drie kleine zaadjes (hoe zien ze eruit eigenlijk? ) - en ik zou heeel blij zijn met een overschottendeelster!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem! Ge kunt uw zakske verdelen over een paar andere! Laten we zeggen dat ik kandidaat ben ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Seg Madame, had gij dan ook al in gedachten hoe dat moest? Delen zonder dat er hier gepitst of aan haren getrokken wordt?

    Pakt dat ik wil delen met de eerstvolgende die hier na mij een reactie plaatst die begint met "Ik wil..."

    Vervolgens moogt ge uw adres doormailen naar schrijfselkes at yahoo punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awel ja, zoiets hé, print al maar zo'n enveloppeke af!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil wel een beetje van uw zaad! (amai dat klinkt appeteitelijk!) Katrien, dat vind ik ontzettend sympatiek van u... Ik mail u mijn adres door.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. welwel15.4.11

    Ik wil ook wel Katrien ... ik mail je mijn adres ... en dan zie je maar ... ik heb het zaad hier gezocht maar tot nu toe niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem15.4.11

    Ik wil ook graag wat zaad van een winnaar (klinkt ook goed he), want boehoehoe ik ben niet bij de gewonnen randomers nochtans dacht ik met het mooie nr° honderd echt een kans te maken en mijne tuin in de verre zuiden (sicilia) is echt klaar voor Nieuw-Zeelandse spinazie..... Misschien wisselen tegen iets van hier????????

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Da's toch straf, en ik die random niet vertrouwde... tsss! Maar ik ben héél content met mijn gewonnen zaad!! De mama en papa en schoonmama en bomma zullen er ook héél content mee zijn! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kristien15.4.11

    Ik wil ook wel erg graag spinaziezaad...maar ik ben al weer niet de volgende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jihaa, gewonnen !
    Wat een weekje offline al eens kan doen zie :-) De mail is onderweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat ik heb gewonnen!

    Heb je mijn mail met adres ontvangen?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geen idee, stuur nog maar eens.
    Dinsdag stuur ik ze op.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zaadjes goed toegekomen. Gedeeld met de buren. Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen