Mme Zsazsa in de plooi

Mme Zsazsa in de boom
Twee weken geleden toen het zomerde zocht ik diep in mijn kast naar iets gepast voor het warme weer, dit kwam tevoorschijn, ik dacht: "Ach, ik moet toch niet buiten"
In een jolige bui showde ik 'mijn tent' op facebook en blijkbaar viel dat wel in de smaak, ge hebt natuurlijk mensen die met alles staan *kucht*
In dezelfde jolige bui duwde ik Mr Zsazsa een kodak in de handen en ging wat jolig hangen wezen in een boom. Dit allemaal om u de testversie van een kleedje te laten zien dat ik eigenlijk al vergeten was. Het zit zo, tijdens mijn zwangerschap van Abel droeg ik alleen tenten, mijn gat vergroot nl. evenredig met mijn buik en dat is echt niet flatterend in een schoon spannend dingske van fragile, tenten dus, tenten die doen vermoeden dat er in het kleed een schoon rank iemand huist. Dat was er in dit geval schromelijk nevenst, hier was geen ruimte meer voor de suggestie, ge kon goed merken dat er twee personen in dat kleed zaten. Maar ... een van de twee has left the tent en eigenlijk valt het nu weer mee.

Hangende plooien
Meer nog, ik vind het zelfs een 'plezant' kleedje, valt dat even mee als je toch al in een jolige bui bent.
Ondertussen is er al een bandje afgescheurd en ligt het ergens in een hoek te wachten om deftig afgewerkt te worden, op testversies ben ik niet zo precies.

Mme Zsazsa in de plooi
Zo gebruikte ik ipv een beleg gewoon een biasoverschotteke, dat rap rap wordt vastgestikt en dan uiteraard komt piepen.

Typisch Abel
En omzomen dat gebeurt al helemaal niet, wie ziet dat uiteindelijk hé?!