woensdag 18 mei 2011

Mme Zsazsa in de plooi

Mme Zsazsa in de boom
Twee weken geleden toen het zomerde zocht ik diep in mijn kast naar iets gepast voor het warme weer, dit kwam tevoorschijn, ik dacht: "Ach, ik moet toch niet buiten"
In een jolige bui showde ik 'mijn tent' op facebook en blijkbaar viel dat wel in de smaak, ge hebt natuurlijk mensen die met alles staan *kucht*
In dezelfde jolige bui duwde ik Mr Zsazsa een kodak in de handen en ging wat jolig hangen wezen in een boom. Dit allemaal om u de testversie van een kleedje te laten zien dat ik eigenlijk al vergeten was. Het zit zo, tijdens mijn zwangerschap van Abel droeg ik alleen tenten, mijn gat vergroot nl. evenredig met mijn buik en dat is echt niet flatterend in een schoon spannend dingske van fragile, tenten dus, tenten die doen vermoeden dat er in het kleed een schoon rank iemand huist. Dat was er in dit geval schromelijk nevenst, hier was geen ruimte meer voor de suggestie, ge kon goed merken dat er twee personen in dat kleed zaten. Maar ... een van de twee has left the tent en eigenlijk valt het nu weer mee.

Hangende plooien
Meer nog, ik vind het zelfs een 'plezant' kleedje, valt dat even mee als je toch al in een jolige bui bent.
Ondertussen is er al een bandje afgescheurd en ligt het ergens in een hoek te wachten om deftig afgewerkt te worden, op testversies ben ik niet zo precies.

Mme Zsazsa in de plooi
Zo gebruikte ik ipv een beleg gewoon een biasoverschotteke, dat rap rap wordt vastgestikt en dan uiteraard komt piepen.

Typisch Abel
En omzomen dat gebeurt al helemaal niet, wie ziet dat uiteindelijk hé?!

21 opmerkingen:

  1. kan abel nu al okselscheten maken? wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL indeed! Met zijn vingers in zijn neus! Allez, pols in zijn mond.

    Maar 't heeft wel wat, plooikes. Luchtig enzo. En ik wandelde laatst door deninno en daar vindt men omzomen ook niet nodig. Ik wel. Eigenlijk. Sorry hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ga ik toch niet maken peisk. Veel te weinig model in, daar lijk ik minstens 100 kg mee. Maar gij staat er wel mee, gij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef Riet gelijk... ik ben 'n luie naaister, maar nu ook niet zo lui :-p.... omzomen geeft nu toch wel net dat ietsje meer.. dus bij 'n volgende versie zou ik 't toch maar omzomen als ik van jou was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lien, ge moet idd laten zien waar ergens uw taille zit :)
    Of voor kindjes hé, die wegen max 60 kilo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie zo in een boom kan hangen verdient een toffe jurk :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol, die Abel, zeg!

    En ja, no comment on de draagbaarheid van uw schoon dingske.. Ik wil dat wel eens in uw tuin komen dragen, op voorwaarde dat ge geen foto trekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het geslaagd en zou het durven dragen, al dan niet met een riem erin. In een kortere versie zie ik er ook een topje in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja, een topje, zeker!
    Daar gaat een tof ontwerpje uitkomen!...<>

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als het in de boom hangt lijkt het net een bloesje. Maar het is echt super schoon als je het aanhebt. Komt er een werkbeschrijving? Zalig lijkt het me voor op het strand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeel leuke foto, zo in die boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaëlle - fabriccity.be18.5.11

    Gij zotte trees gij! zo leuke foto's! Zo'n kleedje dat zie ik ook wel zitten, ideaal om zo hop over mijn bikini te trekken als mijn buurmannen of vrouwen buitenkomen (wij hebben nog geen volgroeide haag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. inderdaad een neig schoon kleedje en het felle groene kleurtje oogt echt zomers! Maar.... niet omzomen? Gaat dat dan echt niet rafelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jolige kleurcombinatie! En jolig figuurtje, als ik dat aandeed zou je denken dat ik een zevenling verwacht. En is mij gat niet te dik in dees kleed, dat valt bij u precies ook nog goed mee:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ge moet ook ne keer tips geven over hoe dat ge die man zo goed opgevoed hebt gekregen ?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jij hebt een geel golfje aan waar ik al heel lang naar op zoek ben. Mag ik weten waar je dat gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een combinatie van Tarzoon en Jane Bond? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie mezelf ook al flaneren in deze jurk onder de Italiaanse zon ... de summerdress ala Zsazsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben wel fan! ik zou dat precies nog is maken;)
    alhoewel dat ik het nu ook al zou willen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Huperdepuup en Gienepien in de we!

    BeantwoordenVerwijderen