donderdag 30 juni 2011

baai baai zwaai zwaai

Afscheidskadootjes JefJef stopt ermee en zo heb ik tijdelijk geen kleuter meer in huis.
Een écht afscheid want volgend jaar gaat hij naar een nieuwe school, een beslissing die op een, twee, drie was genomen, soms vallen alle puzzelstukjes knal op hun plaats.
Ik wou dat afscheid wel een beetje leuk maken (niet dat wijle zo'n emofamilie zijn) dus voorzag ik voor elk kindje een kadootje.
Jef wou "iets met Lego" geven en ik wou zelf iets maken, dus werd het dit.

Lego sleutelhangerLegosleutelhangers, ah ja, dat is evident!
Een familieproject, de puber bouwde, de peuter brak af, de kleuter commandeerde, de vader boorde en vees en de moeder stikte zakskes van papier en plastiek.

Voor juffrouw AnnDe juf kreeg er nog een extra bedankje bovenop in de vorm van een pennenzak. Een idee dat helemaal van hier komt en dat niet alleen hier gekopieerd werd, Vink is geweldig!

En nu ... vakantie!!!

Lees ook: Hoe overleef ik de zomervakantie?

22 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik in Jef zn klas zat. Ik zou wel graag zo 'n lego-bloempje krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie voor jou en de kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wijs, die legosleutelhangers! En wat een teamwork zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zulke leuke ideeën! Mijn Leon gaat na de zomervakantie ook naar een andere school, dus ook trakteren. Voor de juffies dus zeker zo'n leuke etui! Enne, komt er nog een patroon van die leuke halterjurk? Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk hoor!!heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke traktatie. Hebben jullie de gaatjes zelf in de legosteentjes geboord? Wat een precisiewerkje.
    Fijne vakantie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat iedereen zijn 'lego'steentje kon bijdragen.
    Veel plezier in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als juf zie ik vele bedankjes voorbij komen, maar dit is wel erg creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed!!!!!Idee!!!! Echt een topper!!!
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan .... die zakjes moet ik onthouden topper ...

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldige zakjes voor de juf, maar nog beter sleutelhangers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die sleutelhangers, zo maak ik er vast een voor aan de sleutels van m'n eigen klas!
    En mocht ik jef's juf zijn, superblij met zo'n pennenzakje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er geweldig leuk uit ! Vooral de etui is een hebbeding ! Héél mooi ! Leuk voor op onze website :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Susie1.7.11

    Ja, zo maak je het wel weer moeilijk voor ons niet-creatieve-en-luie moeders hé! Kom ik daar aan met mn bellenblazers...dat vinden ze straks helemaal niet leuk meer na zulke cadeautjes =)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Ge hebt toevallig ni zo'n sleutelhangers over? Die pinguins zijn waanzinnig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zakjes zijn zo tof! Onthoud ik (lees Pin i(k)(t)).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof! Kijk eens op mijnblokje.be -> vond die sleutelhangers wel leuk maar te duur. Die van u zijn dan wel schooner ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mag ik vragen waar je de hangertjes vandaan hebt? (bedoel dus het ijzeren gedeelte van de sleutelhanger) Vind ze echt helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een superidee! en graag hadden wij zoiets gedaan als geboortesuiker, maar nu vinden wij nergens zo'n mini ringschroefogen...wel de hangers enzo. Kan je mij aub laten weten waar we dit ergens kunnen kopen? Alvast ne dikken merci ;)

    BeantwoordenVerwijderen