maandag 4 juli 2011

Hoe Mr Zsazsa vandaag niet platgereden werd

Abel slaapt na voorspellende gaven
Vanmorgend rond den elven bevonden Mr Zsazsa en mezelve ons bij de huisarts, samen met onze jongste telg, die ook meteen de reden was van ons bezoek. Een onverklaarbare huilbui die ingezet werd rond tien uur en een uur later nog niet opgehouden was was de reden ons bezoek.
Diagnose: euhm een viruske?

In de wagen naar huis hoorden we dat er een dodelijk ongeval gebeurd was op de plaats waar Mr Zsazsa zich op dat eigentlijke moment zou bevonden hebben moest hij niet mee naar de huisarts zijn gegaan.
Thuisgekomen viel hij als een blok in slaap om vier!! uur later weer wakker te worden alsof er niets aan de hand was.

U kan onzen Abel vanaf nu inhuren om u te behoeden voor accidenten en andere ongemakken.
Het gebleir zult er er wel moeten bijnemen.

Abel slaapt lang
De hangmat wordt voor een meerprijs bijgeleverd.

33 opmerkingen:

  1. Staat daar een volumeknopke op?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach de schat kijk hem nou lekker liggen totaal onschuldig om jaloers op te worden ....
    UH overnemen met hangmat ? dan moeten er ook 2 bomen bij om tussen te hangen ...

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tukken ze toch altijd lekker in die hangmat he.
    En nee ik hoef geen kleintjes meer in tehuren. Hebben nu 4 kleinkinderen vind ik wel genoeg. Nu heerlijk rust hier zijn allemaal op vakantie. Wat wil oma nog meer.?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, die ligt zálig te tukken in de hangmat... Lijkt me heerlijk, ik heb alleen geen bomen om het er tussen te hangen... en de schutting... zou ik maar niet uitproberen, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, toevallig schrijf ik net een stukje op mijn blog over hangmatten. Als er een huilend kind komt bij een hangmat, twee bomen en dat alles in mijn eigenste achtertuin, hebben we een deal. Dan moet het Abeltje wel op de bank slapen of iets dergelijks, want dan mag ik in de hangmat!
    Mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er enorm ontspannen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vreselijk, dat ongeval...wat slaapt hij daar toch lief...erg lief...maar je mag hem toch houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie dat kind nu eens helemaal knock-out zijn. Ik zou willen dat ik zó kon slapen, zo heerlijk in coma ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder .....verhaal, lief kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus uw lief gaat gewoon mee met u naar de dokter? En uwe klein is ziek om 10 uur en om 11 uur kunt gij naar uw huisdokter? Damn, ik moet dringend naar de Kempen verhuizen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zeg altijd maar ... kinderen huilen niet voor niks ;-)
    Wat een zalig plaatje. Ik neem hem zo van je over, met of zonder hangmat maar wel graag slapend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat dat toch is ? Ik zou het gelijk willen delen maar ben helaas ook in de onwetendheid van huilbuien die spontaan op komen zetten en soms ook spontaan weer over lijken (na een lekker dutje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En Abel had niets aan zijn oortjes? Dat is hier dan meestal de oorzaak van een uur krijsen ... Maar goed, alles is inorde nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handig zo'ne kleine.. in alle opzichten..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie 'bescherm(b)engeltje' dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Da's een verleidelijk aanbod, maar zo eentje hebben wij er hier thuis zelf ook al ;). Die brulde de eerste maanden dusdanig regelmatig dat ik het huis amper uitdurfde, en dus in elk geval ook niet in ongelukken verzeild raakte (hoewel: de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis he!).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en hoeveel mag da kosten?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Juist vandaag heb ik dit geweldig weblog ontdekt. Ik ben maar een Hollandse maar ik weet wel leuke dingen op prijs te stellen.
    Ach wat een schatje dat Abeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahw, dat luierkontje! Heeerlijk! Maar even zo goed achteraf toch schrikken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil ook!
    Zo hangmatten enzo hè. Dat met dat wenen laat ik aan Abel. Eerlijk verdeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anoniem5.7.11

    mss heeft hij dat ongeval voelen aankomen en toen het gebeurd was was hij gerust (dat het zijn papa niet was é)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tippi5.7.11

    Die ligt daar als God in...de Kempen :) Moest Mr. Zsazsa vandaag ook die richting uit? Want helaas, opnieuw een dodelijk ongeval richting Antwerpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zeer mooie blog heb je, mooie tas heb je gemaakt.

    Mvg Sarah

    www.borduurwerkensarah.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem5.7.11

    ben een trouwe lezer van je blog. ik herken me vaak in jouw manier van 'in het leven staan'. Ik moest wel even slikken toen ik dit bericht las. Het slachtoffer van het dodelijk ongeval ken ik persoonlijk, een jonge toffe meid van 23 jaar... Iemand met een bijzonder enthousiaste 'manier van in het leven staan'...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Abel is jullie geluksbengel!
    Lekker hangen, slapen en binnen een paar dagen weer alles vergeten, de huilbui inbegrepen.

    BeantwoordenVerwijderen