donderdag 14 juli 2011

een kleedje

U vraagt, wij draaien!
Het patroon voor hét halterjurkje, vanaf NU verkrijgbaar in de shop van Van Katoen voor het belachelijk lage bedrag van 5 euro dat ook nog eens integraal naar Annick for Kenya gaat.

Dat kunt ge niet laten liggen mensen, dat koopt ge uit sympathie alleen al!

Voor degenen die nog twijfelen toon ik wat details.

Patroon halterjurkje

Patroon halterjurkje

Patroon halterjurkje

Patroon halterjurkje

Patroon halterjurkje

Patroon halterjurkje

Voila, dat koopt u toch gewoon zeker.

Edit: Het patroon is ondertussen hier gratis te downloaden.

44 opmerkingen:

  1. het word zeker heel veel verkocht ( het komt van mme zsa zsa é )
    tuurlijk dat dat een succes wordt !
    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kopen we zeker ! Net wat ik nodig had, want ik moet binnenkort naar een "saterday night fever"-feestje, kocht al een glitterstofje en had nog een patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook voor kindertjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker en vast! Wauw, daar zat ik echt op te wachten! Volgende stop den VanKatoen-webshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe ik. Jammer genoeg geen tijd meer om het ineen te steken voor ik op reis vertrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal wel zijn. Zegt mijn man.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk ga ik het kopen. Een super leuk halterjurkje kunnen maken en ook nog eens een goed doel steunen? Ik zeg DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Eén vraagske: welke borstvoedingsbh past daaronder?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen idee, ik draag dat al lang niet meer (maar geef nog wel borstvoeding) ik draag van die mouchen gevallen van de Hema en die blijven vanzelf rechtstaan, zonder bandje in de nek of over de schouders.
    En ik heb van de slag ook meteen een cup meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onlangs vroeg iemand nog na bij Boobs'nBurps of dat bestaat, een borstvoedingshalterBH. Pas na de zomer, was het antwoord, maar in tussentijd kan dit mss helpen:

    http://bymiek.blogspot.com/2009/08/halter-bh.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaa superfijn Madame, ik was stiekem aan het hopen dat dat halterjurkpatroontje hier nog zou opduiken, et voila mijn wensen worden hier al verhoord, en dat dan nog voor het goede doel ook! Dus bij deze: gekocht en betaald! =)
    Nog één vraagje wel: Denkt u dat het ook te doen zou zijn om het met een rits en wat extra naadwaarde in een katoentje te maken ipv tricot? Alvast merci voor uw antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Neen want die borstflappen gaan nooit mooi aanpassen, de welving van een borst heeft iets rekkends of een neep nodig en die is er niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gekocht!

    Ai, tricot, de laatste ervaring daarmee was niet al te positief. Op hoop van zegen dat het met een Mme ZsaZsa patoon op magische wijze beter lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Besteld! En straks tricot gaan halen, hopelijk heb ik het patroontje dan snel in mijn bezit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Past dat ook voor madammen met een grote cupmaat? Is dat met andere woorden aan de borsten aanpasbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel pistolee, ik ben uw borsten eens gaan zoeken maar ik vond ze niet, ik vond wel uw benen en aan de hand van uw benen denk ik dat uw borsten er wel gaan inpassen.

    Mss wat meer naad aan de borststukken nemen zodat je het nog kan aanpassen moesten ze er bijna uitvallen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een cup meer, dat is nu niet mijn ambitie. hier dus geen mouchen gevallen maar iets met steun dat op het juiste niveau blijft
    @riet: merci vr de link, ik bekijk het eens

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tis al besteld zie. Tx!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem14.7.11

    prachtig! Tot welke maat is het patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh tof! Dat koop ik zeker, hoewel... was dat dat waarin ze u proficiat wensten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. aha, het zwangerschapsjurkje ;-) Jaja, dat ga ik zeker kopen. Helaas ga ik volgende week naar de regen op vakantie :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah tof, heb wel nog geen ervaring met tricot, maar voor alles is een eerste keer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bestelling geplaatst, 5 euro overgeschreven ... het wordt nipt maar dit kleedje 'gaat' mee op vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gekocht, ziet er netjes uit!! zsazsapatronen zijn de enige waar ik iets van begrijp...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoeveel stof heb ik nodig voor maat 38?Dan kan ik vandaag nog stof bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem14.7.11

    een fantastisch doel! het patroon heb ik al besteld! nu nog zoeken naar een leuk stofje en hopen op mooi weer!

    evelyne
    www.bloggen.be/quiltlien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik zag daar op een van de foto's 'ook voor beginners' en dan kopen wijle dat, ahja!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Merci! Ik zat erop te hopen, en kijk, niet voor niets, hoera.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. verkocht !!

    hoe weet ik nu welke maat ik heb ?
    mag ik de boobs een andere maat nemen dan de onderkant ?

    kan ik mijn taille opmeten en rekenen ?

    PS ik heb je ge'pin'd :
    http://re.pn/b/j3Ea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dus voor de groten? Super!
    Gij zijt écht wel een rappe.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Voila, heb het patroon in mijn bezit... Nu vraag ik mij af... zou het ook zo kunnen dat het bovenstuk in tricot is en dat het 'rokdeel' in een katoentje is? Of zou dat trekken en blazen en lelijk zijn???

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb het kleedje juist gemaakt in een proefstofje en ik ben heel blij met het resultaat! Het kleedje past perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nu de site van Van Katoen niet meer bestaat, kunnen we het halterjurkje nog via een andere weg bestellen??

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En inderdaad... nu het patroon nog. Ik vind het echt een prachtig jurkje (heb 'm inmiddels via diverse sites in 'levende lijve' morgen aanschouwe)n. En ik wil mijn oude naaimachine nu wel onder het stof vandaan halen om aan de slag te gaan, maar ja... Vankatoen 'doet het niet meer'.
    Lukt het nog op een andere wijze???

    BeantwoordenVerwijderen