maandag 22 augustus 2011

Dagelijkse update #1

Testers

Geen tijd om iets te vertellen deze week, druk druk druk, ik zei dat al.
Ik zal u misschien op de hoogte houden met een dagelijkse foto als dat ook goed is voor u.

Vandaag ziet u Abel en Roan, mijn testers!
Terwijl Roan verrukt was over het plotse vrije gevoel zag Abel vooral de voordelen van een rok met rekker in.


Tussen die foto en dit verslag heb ik mij wel voor 1 dollar 99 de Hipstamaticapp aangeschaft, om vanaf morgen hopelijk een toch iets meerderwaardig verslag te kunnen brengen.

Tot dan!

14 opmerkingen:

  1. Ze zien er zo gelukkig uit.Ik zwaii jongesn uit Nieuw Zelland.Mama zal uitleggen waar het is;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die Hipstamatic lijkt me ook wel interessant...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. manne in rokskes, fantastisch! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dingske22.8.11

    Wow, ge hebt een mini Al Bundy in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Abel gaat daar later zoooo vies om zijn. Geweldig schone modellen. Dat wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja het hangt ervoor zeggen wij hier altijd ...... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu nog een doedelzak erbij en ze kunnen voor schotten door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héérlijk, op deze leeftijd mag je gewoon ongegeneerd aan je eigen zitten en een rok dragen. (Ik had graag het commentaar van Jef gehoord...) ;) Doe maar lekker rustig aan hoor , het is genieten van deze foto's van de 'mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben al blij dat ik niet de enige ben die haar zoon in rokjes laat poseren ;) (ik heb ook een paspopje nodig af en toe, dus ja) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zie een klein Joke en e klein Kimmeke
    kei lief die 2!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moh LittleBe, da's verschieten. Ik wist niet dat jij ook blogde?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fantastish, k heb u & uw schone kinders daarnet vluchtig ontmoet in een lokale Kempische naaiwinkel, k heb u niet direct bij de arm getrokken & uw handtekening gevraagd uit respect! ondertss zijn hier al heel wat "ZsaZsa" creaties in elkaar geprutst, maar toch nen dikke mercie voor u & uw hersenspinsels! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moh!

    Respect lol, het was weer de moeite anders.

    Ik dacht het nog hoor dat ik u nog ging horen vandaag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Terwijl Roan verrukt was over het plotse vrije gevoel zag Abel vooral de voordelen van een rok met rekker in.

    BeantwoordenVerwijderen