maandag 22 augustus 2011

DU #2

2/9
VOOR


2/9
NA

15 opmerkingen:

  1. en de rok is oook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon paspelkleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jo, dat is dan de eerste keer dat gij dat woord typt veronderstel ik. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi Mme!! vraagje: uw geheimzinnige project, is dat voor kleine of voor grote meisjes? (ik wil voor mezelf een ZsaZsa-rokje binnenkort) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige rok!
    Ik hoop ook dat 't eentje is voor grote meisjes, want dit is echt een heel leuk model waar ik mijzelf ook nog in zou zien rond lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon! Ik vraag mij, met al dat ge-app, wel af wat de échte kleur van die stof is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie gedaan.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is heel erg mooi!! De paspel erbij is ook super, ik kijk al uit naar het patroontje (of ik hoop toch dat dat er komt):)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stof, ik neem aan een rokje voor jezelf? Wanneer krijgen we de foto's te zien dat je de rok draagt???

    BeantwoordenVerwijderen