dinsdag 23 augustus 2011

DU #3

3/9

Gisterennacht deed ik nog een poging om een arsenaal slingers bij elkaar te stikken. Een nachtje slaap deed me inzien dat ik het niet meer voor elkaar krijg voor maandag as. dus kijk ik smekend naar u voor de volgende oproep:

Mayday mayday, slingers gezocht, in alle kleuren en formaten!

Wie wil zijn (zelfgemaakte) slingers uitlenen aan een keigoed doel (ttz. Elza d. en mezelve)?
We beloven er met liefde voor te zorgen en ze ten laatste eind volgende week weer terug te zenden?

Een unieke kans, stuur uw slingers op reis en laat ze professioneel fotograferen door een fotograaf met wereldklasse.
Die kans komt nooit meer terug!


Mail mij of Elza d.
Dankuwel!

27 opmerkingen:

  1. moest ik nu een zelfgemaakte slinger hebben, deed ik het direkt. Maar die staat nog op mijn to do lijstje.
    Succes!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 7m kunt ge krijgen... Tenzij mijn zus hier haar 100m (ik weet niet hoeveel...) komt aanbieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anneke23.8.11

    Ik heb een leuk bolletjes-exemplaar gemaakt van zo'n 10 meter lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze: http://www.engelpunt.com/webwinkels/webwinkel-particulier/producten/product-detail/cat/slingers/pr/fresh-apple/
    11,5m lang alstublieft.
    Ik heb ze zelf wel zondag as nodig in Riemst (Eco&Zo), maar als je wil, mag je ze daar komen halen. Je hebt toch een moteurken op je fiets, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb je net gemaild, ik hoop dat die is aangekomen, ik heb nl 2 slingers voor je te leen. Volgens mij 2X7m.

    Ik hoor het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb er ook keimooie, maar ik vertrouw u precies nie, hoe krijg ik die dan terug? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je een mailtje gestuurd.. groetjes, Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er eentje gemaakt voor het klasje van mijn dochter. (ne meter of zes, denk ik) Een fotootje staat op mijn blog. Wil ik vragen of die even mag geleend worden? 't Scholeke is toch nog nie bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb er ook één (zelf gemaakt).
    Je kan hem zien onder vlaggetjes op tantemije.blogspot.com.
    Hij is een meter of 8.

    Ik wil hem opsturen maar dan heb ik je adres nodig.

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem23.8.11

    verdikke,moest ik nu geen zo'n luie doos zijn ge mocht die van mij hebben maar ze zijn nog niet eens geknipt!!
    even denken of ik nog iets gefikst krijg (onder druk presteer ik namemijk beter)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ewel Mme, omdat ge het zo wanhopig vraagt, wil ik voor u wel eens een extra efforke leveren vanavond en een vilten veelkleurige vlaggenlijn maken. Dan komt het er eindelijk eens van ! Ik mail u nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je zo ver woont, anders had ik 100 meter vlagjes voor jou liggen.
    Vorig jaar gemaakt voor een huwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als de nood nog steeds hoog is kun je die uit mijn etsy shop wel lenen, zie: http://www.etsy.com/shop/ZiezoDesigns voor de mogelijkheden1

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb twee zelfgemaakte slingers die je mag lenen!

    Greetz!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem23.8.11

    Volgens mij heb je ondertussen al een meter of 500 bij elkaar...
    Moest dat nog niet genoeg zijn, wij wonen in de oevelse kempen en hebben verschillende stoffen slingers: handgemaakt door hema, casa, xenos en andere fijne zaakjes...
    sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lol, zo te zien is de zelfgemaakte vlaggenlijn-markt al redelijk verzadigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie zonnige vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 'k Heb nog wel je adres nodig uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. euhm - met al die slingers misschien even heel belgië versieren????

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moest ik zelfgemaakte slingers (te over) hebben, je krijgt ze met veel plezier! Jammer genoeg ben ik zelf nog aan het sparen voor slingermomenten dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anoniem24.8.11

    http://tetterendetiretten.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zie je berichtje nu pas... mocht het nog nodig zijn... mail me dan gaan ze morgen op de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och, ik lees dit te laat. Dat gaat niet meer op tijd lukken. Anders had ik er een gestuurd. In een slinger zit meer tijd dan je eraan afziet ja..
    succes er mee!

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik heb er ook keimooie, maar ik vertrouw u precies nie, hoe krijg ik die dan terug? ;)

    BeantwoordenVerwijderen