Dames en heren, ons geheim!

Allemaal rokjes
Het begon allemaal met dit.
Een lege cornflakesdoos.

Allemaal rokjes
Ik dacht ... ik maak nog eens een boekske.

Allemaal rokjes
Iets over rokskes misschien, zo voor alle leeftijden, niet weer iets voor alleen kinderen.
En laat ik dat meteen goed aanpakken door dat samen met Elza D. te doen met een professionele fotoshoot op een geweldige locatie en een uitgever en al, zo voor echt.


Allemaal rokjes
De uitgever was zo gevonden, wel eigenlijk vonden zij ons.

Maar toen was er een klein probleem.
Allee 't is te zeggen, begin deze week verzuchtte de uitgever: "Dit heb ik in de 26 jaar dat ik boeken uitgeef nog nooit meegemaakt" en besloten we onderling om er de brui aan te geven, want waarom zouden we toegevingen doen terwijl we weten dat het gewoon keihard rocks?

Een klein probleempje dus.
Wel een boek, geen uitgever.

Allemaal rokjes
Maar het is wel compleet naar ons goesting, dat wel.