zaterdag 17 september 2011

Dames en heren, ons geheim!

Allemaal rokjes
Het begon allemaal met dit.
Een lege cornflakesdoos.

Allemaal rokjes
Ik dacht ... ik maak nog eens een boekske.

Allemaal rokjes
Iets over rokskes misschien, zo voor alle leeftijden, niet weer iets voor alleen kinderen.
En laat ik dat meteen goed aanpakken door dat samen met Elza D. te doen met een professionele fotoshoot op een geweldige locatie en een uitgever en al, zo voor echt.


Allemaal rokjes
De uitgever was zo gevonden, wel eigenlijk vonden zij ons.

Maar toen was er een klein probleem.
Allee 't is te zeggen, begin deze week verzuchtte de uitgever: "Dit heb ik in de 26 jaar dat ik boeken uitgeef nog nooit meegemaakt" en besloten we onderling om er de brui aan te geven, want waarom zouden we toegevingen doen terwijl we weten dat het gewoon keihard rocks?

Een klein probleempje dus.
Wel een boek, geen uitgever.

Allemaal rokjes
Maar het is wel compleet naar ons goesting, dat wel.

193 opmerkingen:

  1. En nu? Ik wil dat boekje wel...! Het ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!
    En uitgeven in eigen beheer is misschien een leuke optie? Of printing on demand? Ach, er meldt zich wel weer een uitgever, gok ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. boeken met een kaft van cornflakesdozen zijn de beste boeken; uitgever of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem17.9.11

    serieus? Ik dacht echt dat u een rondtrekkend folklorisch cirkus of zoget ging oprichten...
    En nog eens, serieus? Wat een überachterlijke uitgever hebt u wel niet uitgekozen, of in uw geval, wat voor een überachterlijke uitgever heeft u wel niet uitgekozen?!
    Dat ziet er toch mega-goed uit, volgens mij zouden zelfs mensen die niet naaien dat kopen om er enkel maar van te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PoolVOS17.9.11

    Dat boek willen we ook in Nederland! Nu hebben we NOG een uitgever nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet zeker dat diezelfden uitgever binnen een paar weken zich de haren uit het hoofd rukt met een "hoe kon ik nu zo stom zijn"...dat boekske gaat een geweldig succes zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai, die uitgever weet niet wat 'm mist,daar ben ik zeker van! Misschien zit er hier een uitgever onder je lezers? Ik hoop het want dat boekje zie ik helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Print dat boekje, open een etsy-shop en ik ben de eerste klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vraag mij nu toch luidop af wat dat dan wel was, dat die uitgever nog nooit meegemaakt had.
    Of was het een visionair, en heeft hij nog nooit meegemaakt dat hij een boek niet gaat uitgeven dat binnen de kortste keren een culthit is?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hebben hebben hebben!!!! Uitgeven, printen, doormailen, ... ik koop het, hoe je het aan de man/vrouw brengt, speelt geen rol!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu wou ik dat ik een uitgever was zie... Ik zou het wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige idee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonder uitgever kan dat niet? En alle sociale mediakanalen gebruiken die er zijn om dat ding bekendheid te geven? Signeersessies in de FNAC, op VK, in alle boekenwinkels, in naaiwinkels, in de caravan die ge zelf pimpt en het land mee rondtrekt. Een homesale in de Kempen. Verkoop in de PB boetiek. Dat komt in orde. Volgens mij is daar gewoon geen uitgever voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze hadden het nog nooit meegemaakt dat iemand liever geen boek maakte dan een boek met keiveel toegevingen.
    Ze vonden bv het circusidee niet goed en wilden liever foto's in een park.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. verdikke dat wil ik ook! Met cornflakes-kaft enal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Park is ook goed voor mij ook. Ik ben niet moeilijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Uitgeven in eigen beheer? Ik twijfel nu eigenlijk ook niet echt aan de verkoopbaarheid ervan, dus het is het risico misschien wel waard?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil ook een exemplaar, maakt niet uit door wie, hoe of wat uitgegeven. en doe er maar meteen een stuk of vijf, dan heb ik ook al wat leuke eindejaarscadeautjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze weten niet wat ze missen. Ik plaats hier ook alvast mijn bestelling want ik ben ervan overtuigd dat je alsnog een uitgever vindt die helemaal gelooft in jouw/jullie concept en dat dat zal lopen zoals een trein! Nog even geduld...

    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe dom kunt ge eigenlijk zijn?
    (den uitgever, hè)
    In eigen beheer dan maar. In alle geval: DOEN-DOEN-DOEN!
    (en daarna een boekske voor jongensmama's)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dragen jongensmama's geen rokken dan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Angelique18.9.11

    Ik vind dat je uitgeverij Snor in NL moet proberen! Jullie concept past helemaal in het Snor-straatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wacht wacht wacht! Ik snap er weer nikske van. Jullie organiseren op eigen houtje een circustent met een frietkot en toebehoren in een megazaal ergens en daarna zegt een uitgever dat dat geen goeie locatie was? Spreek je zoiets niet op voorhand af en wat liep er behalve datte dan mis?
    En vooral : ik kan niet naaien en ik draag geen rokken. Kunt ge geen oorbellen maken ofzo?
    Legt het nu nog eens tegoei uit.

    Als iedereen die hier nu zo enthousiast als een kieken loopt te kakelen dat ze dat boekske kopen, nu eens €25 betalen en dan naait gij dat ding weer zo schots en scheef in mekaar (x 150 ofzo) en dan is iedereen content en een beetje rijk. Behalve ik, want, zei ik dat al? Ik kan niet naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anoniem18.9.11

    Misschien eens kijken op www.blurb.com, daar kan je zelf boeken maken, en zelfs verkopen! Al verschillende goede reviews gelezen, misschien de oplossing voor u! (je kan ook gewoon pdf's en zo daarin opnemen, als ge daar wat handig in zijt tenminste!)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil dat boekje! Maakt mij niet uit wie het uitgeeft en hoe en wat en waar en waarom... Die onnozele uitgever zal het zich nog wel beklagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Belangrijker voor uzelf is dat het naar uw goesting is. En nu de blogpost nog doorsturen naar verschillende uitgevers.
    Dedju! Het boek is al helemaal af; 't hoeft alleen nog gedrukt en verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een GE-WEL-DIG idee, zet mij dus ook al maar sebiet op de 'wachtlijst van mensen die het boekske willen' !!! En de boom in met die uitgever, groot gelijk van niet toe te geven, parkfoto's zijn zooooo mainstream ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kijk eens aan hoeveel klanten je al hebt om dat boekje te kopen.
    Ik wil 't ook! Hebben! Hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, we zijn al in vervoering, het klopt gewoon allemaal zoals ik het nu zie! We hebben een jaar rond het oude circus gewerkt en jullie brengen helemaal de juiste sfeer, dat boekje daar kijken we met plezier naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die wil ik hebbe, hebbe..... Word al blij van de kaft;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Naar de maan met die uitgevers. Zet mij maar op de bestellijst. Zeker nu ik na twee jongens in januari een meisje verwacht.
    En wat zijn jullie een stoere dames om je eigen koers te varen! Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ziet r super uit, k zou t direct wille kopen! super goe van elle da ge nie wilt meedraaien in t gewone commerciele circuit ... chapeau!!! maar dan zit ge wel met een serieus probleem hee, misschien toch enkele "vrijwillige" goede zielen optrommelen!!! veel succes in ieder geval!!! groetjes, mimi xxx ( ben bereid om cornflakes dozen in stukken te knippen, da's al een begin hee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil dat boekje ook kopen ..!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Misschien eens polsen bij de mensen van momedia of uitgeverij snor?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou dat boek ook wel kunnen/willen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tis al gezegd, maar neem vooral even op met SNOR in Nederland of met de redactie van Flow. Die staan echt open voor dit soort initiatieven. Mocht je eraan denken om het liever in eigen beheer uit te geven, vergeet dat niet om dit mét ISBN code te doen, dan kunnen boekhandels het boekje ook inkopen.
    Mocht ik kunnen helpen, mail me gerust hoor!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik wil dat boekje ook wel !
    Al eens gaan kijken bij www.unibook.com ?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat er niemand eerder aan zo een boekske heeft gedacht, zet me maar op de klantenlijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh, dat ziet er erg mooi uit. Jammer van die uitgever want volgens mij kon dit wel eens iets worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, ik wil dat boekje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. 't Is ook compleet mijn goesting.

    Domme, domme uitgever. They will regret the day they let you go.

    Succes met de zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En allé gij...foto's in een park. Zottekes.
    Het cirusconcept is top. En die foto's zo schoon...hoe kan iemand daar nu geen oog voor hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik hoop dat het boekje alsnog op de markt komt! Want dan ga ik het voor mezelf kopen en kado geven aan alle vriendinnen!!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super! Dit komt zeker op mijn verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zou ook graag een boekje van u hebben, dus ik hoop dat er een uitgever met verstand van zaken meeleest. Waar is is de intekenlijst?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Waarom verkoop je het niet via de site als PDF bestand? Of dit: http://tenpages.com/. Ik ben de eerste die aandelen zou kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. na 26 jaar zit die uitegver gewoon keihard vastgeroest in zijn ivoren toren. Net als die stoffen agent die na veel nee's van mij na winnie de poeh en beertje paddingtonsstoffen, aanhoorde wat ik wou en zei: maar meiske, dat verkoopt niet... Tiens.
    Go for your ding young!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. blurb.com wou ik ook aanraken, fantastische boeken kan je daar maken. Proberen, iedereen kent Madame Zsazsa en dat boek is zo verkocht. Ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. lena lina18.9.11

    de max, ik zou het zeker kopen en ik kan niet eens met een naaimachine overweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mor seg, ik ben daar nu al kweetnie hoe lang naar aan t uitkijken! Ik snap niet wat er mis is met een circus! Da's toch kweetnie hoe tof. Een opark: een park dat zien we elke dag! T Zien er zo'n gezellig kleurrijk boek uit! Seg! Tof dat je geen toegevingen wil doen! Jeuj! Dat komt wel in orde, dat boek! Op de een of andere manier. Gij zijt toch creatief genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Pracht idee zo'n boek, doe mij er ook één.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat dat boekske er maar snel komt! en liefst nog helemaal zonder aanpassingen van een of andere uitgeverij. F*ck die uitgever, ik ben nu al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. zet mij ook maar op je klantenlijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Blurb is heel goed om zo iets te doen...Wij maken er onze fotoboeken van de zoon mee en het resultaat is fantastisch!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Awel chapeau! Dat is pas karakter. geen sell-out Het zal ze leren die bobo's. Geen zin om u met de organisatie van de Ronde van Vlaanderen te gaan moeien? Ze kunnen nog iets opsteken van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Boekscout of free musketeers zijn ook Printing on Demand uitgeverijen. Mogelijkeheden genoeg tegenwoordig. Je moet de marketing dan wel helemaal zelf doen, als je in een fonds van een uitgever zit wordt dat deels voor u gedaan he. Maar dat gaat ook, ge neemt uw kroost mee naar de boekhandel en ge zet u te signeren. Liefst met zo wat demomateriaal bij, dat trekt volk, en wat nog meer volk trekt, is als er al volk staat. Dus neem wat vrijwilligers mee als ge op tocht gaat en dat komt in orde. Valt het op dat ik bij een boekhandel werk? :) uitgeverij Snor is trouwens inderdaad heel geschikt van sfeer etc, ook een beetje quirky-contreir zoals gij :) maar hoe het zit met voorwaarden en hoe soepel ze zijn om u uw goesting te laten doen, weet ik niet natuurlijk. Alleszins: het lukt wel! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. sodade18.9.11

    Zou de uitgever niet van gedacht veranderen als hij deze reacties ziet?
    Geen idee wat de minimum oplage is, maar als je dat weet haal je die misschien al uit je eigen achterban hier. Het enthousiasme ervoor is in ieder geval aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Super boek en zoveel werk erin gestoken! Ik heb geen meisjes, maar ken mama's met dochters die dit boek zeker zouden apprecieren - mooi kerst cadeautje. Die uitgeverij krijgt er nog spijt van... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Schitterend boek! Ik ben alvast fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. En die uitgever had zeker in de laatste jaren de boekskes niet meer gelezen? Wist hij überhaupt wel wie je was verdorie?

    En foto's in het park? Zo passé ... Ik vind de foto's die ik al gezien heb gewoonweg fantastisch! Dikke pluim aan Elza D.!

    Nog wat meer reclame maken hier op 't net en er duikt zeker en vast een uitgever op.

    Ik zie je op de boekenbeurs Mme ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een domme, domme, domme uitgever!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat weet die uitgever nu van uitgeven alé! ;-) Da loopt hier storm voor dat prachtige boekske en het is er nog niet eens!
    't Park.... tsssssss, wat een gedacht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. ik hoop dat je een oplossing vindt! die uitgever gaat zich echt voor de kop slaan! ongelooflijk eigenlijk hoe kortzichtig uitgevers kunnen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik koop er één. Zowieso. Dat circus is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Reactie genoeg maar ik wil dat boekje ook dus het moet er gewoon komen. Mijn vriend heeft net zelf een boek uitgegeven, laten printen bij www.bestenzet.nl Ziet er goed uit en niet zo duur. Dan je laten registereren als uitgever, dat is geloof ik 50 euro, dan kun je ISBN nummer aanvragen en voila! U heeft dan zelf een uitgeverij, een boek, en kopers genoeg! Zet het op bol.com, en u loopt binnen! Wel natuurlijk netjes delen met Elza D. he!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Die uitgever snapt er niks van! Uitgeven die handel, het wordt zeker een vast een groot succes :) het ziet er alvast super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Waauw! Hebbe hebbe! Wat een kiekens zijn me dat! Hopelijk vind je snel een uitgever MET gezond verstand want ik kan alvast niet wachten om zo'n fantastisch exemplaar aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Allé, dat ziet er toch kweenieoegoe uit? Ik doe ook mee. Cornflakes zullen ze eten, die kinderen van ulle!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dames dit ziet er echt geweldig uit! Laat dit prachtige idee niet varen en ga er voor! Dit moet toch kunnen lukken eh!
    Go go go!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. En trouwens... als je het wil doen, moet je het goed doen! Niet van jullie idee af stappen! Op je strepen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie het toch op wat voor manier dan ook gaan uitgeven, want dat boekje móet ik hebben. Compleet met de circus foto's en al. Zó mooi! Gat in de markt...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Eentje voor mijne kerstmis, eentje voor mijn zus, en nog wa reclaam op de Facebook (ik heb minstens nog 4 vriendinnen die ook naaien en uwe stijl weten te appreciëren)? Gaan met die banaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Yudu.com, in't engels by Etsy, ... het komt vanzelf goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. EINDELIJK is dat geheim ontsluierd !
    Maar kom, doe dat toch gewoon zonder uitgever ! Ik wil dat boek kopen, zo SNEL mogelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  76. gewoon uitgeven in eigen beheer al de uitgevers niet willen, als iedereen die hier reageert reclame maakt op zijn blog en er zelf een koopt, ben je al aan een herdruk toe volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Domme uitgever!! Doe mij ook maar zo'n boekske!! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik vroeg mij al af wanneer ge een boek zou maken! Ziet er schitterend uit! Het park? waar halen ze het... Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Alvast mijn grootste bewondering omdat jullie op je strepen zijn blijven staan en niet hebben toegegeven aan zo'n patserig mannetje.
    Er zijn al suggesties genoeg gedaan qua uitgeven, ik zou gaan voor de eerste cover, de balancerende voetjes, heel mooi!
    Ik koop het hoor, ook als het de andere cover is. Al één zorg minder qua kerstcadeau, ik kijk hier zo naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Zet mij maar ook op klantenlijst! zo'n geweldig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Jullie vinden wel een top uitgever!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oké, dit is natuurlijk onzin! Het boek móet er komen! Ik ga NU een oproep op Twitter doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Geen uitgever nodig toch?
    Wie wil dit boekje nu niet!
    Er gaat iemand heel erg spijt krijgen en jullie zij dat niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Werd hier al gemeld hoe dom die uitgever is? :)
    Blijven zoeken... paden zijn altijd open voor creatief denkende mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Klinkt alsof jullie zowiezo bij de foute uitgever zaten... zo klassiek (een park!) dat past toch niet bij jullie? Dat boek komt er, daar twijfel ik niet aan. En de spijt bij die uitgeverij ook. En krijgen we dan volgend jaar een broekjesversie a.u.b.?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Erynn18.9.11

    Ooh, ik wil dat boekje ook! En troost u: J.K.Rowling kon aanvankelijk ook geen uitgever vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Nou, mij kun je alvast meetellen als koper. En inderdaad, J.K. Rowling is nu lekker 'binnen'. Díe uitgever zal toch zeker wat slapeloze nachtjes gehad hebben (achteraf gezien dan hè).Succes, en ik lees wel waar ik me kan intekenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Dat ziet er top uit! Een heel leuk boekie! Wil ik ook.Ik hoop dat je een uitgever vind. Gr. Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. hebben !!!!!!!!!!
    en ik wil dat kado kunnen doen !!!
    aan iemand die in januari jarig is!

    dus rap een beetje meneer of mervouw de uitgever !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. en ZONDER toegevingen ! wasmedanu !

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Lotte18.9.11

    Oooh, dat wil ik ook, zo'n boekje! Heel graag zelfs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw! ik koop het meteen vanaf de dag dat je een goede uitgever vindt. En die zullen er toch wel moeten zijn, want wie hier niks in ziet?! tssss...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Oh oh oh ik wil dat ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik heb nog plaats in mijn kast... Laat dat boekje maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Kaatje18.9.11

    Ik ben ook verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. nooit toegevingen doen! zeker niet zo'n toegevingen!
    volgens mij ga je zeker een andere uitgever vinden als je wat doorzoekt.
    een park. ze zijn te bang, die uitgevers. liever braaf en middelmaat dan een streepje risico en iets dat er echt uitspringt.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. biancab18.9.11

    Als ik uitgever was, zou ik 't wel weten -> wordt een hit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Jacomien18.9.11

    Dames, ik vind jullie keistoer!
    En ik wil ook graag inschrijven als dat efkes kan. Straks is die eerste oplage zo weer uitverkocht, want dat boek komt er zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wed dat je al een andere uitgever gevonden hebt na dit bericht, het is zo tof dat boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik zou het mij zeker aanschaffen, zoveel is zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Kun je het niet zelf uitgeven als ebook tegen betaling?

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Het enige dat een 'uitgever' hoeft te doen is 1000 pakken cornflakes te verslinden... het boek is al uitverkocht!
    Wat een schoonheid, van Rokje tot Fotografie!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Madame, al eens gepolst bij Borgerhoff & Lamberigts? Vrij jonge uitgeverij.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Demand is er genoeg! Printen die hap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Anoniem18.9.11

    Wat een aardappel die uitgever, duw hem al deze reacties nog maar eens onder zijn neus!

    Ik wil er dus sowieso ook een.

    Veel succes, Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Uitgeverij SNOR! Echt wel. Gewoon mailen die mensen, ze zijn echt aardig.

    Ik kan niet naaien, maar ik zou het kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat dom van die uitgever, ga voor een ander want ik WIL dat boekje! Voor mij en mijn winkel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. volgens mij is die uitgever die ik meende te ontwaren op uw voorblad meer van het "winnie-de-poeh-lakentjes-vrouwen"-type. Die vrouwen zetten hun kinderen ook twee keer per dag in bad, dus daarom slaat zo'n cover daar ook niet aan. Absoluut : andere uitgever zoeken of zelf doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Als jullie nu eerst geld gaan vragen voor het aantal aanmeldingen die het boekje willen hebben dan kan het waarschijnlijk wel al gemaakt worden! Ik wil er alvast wel een.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. We kopen er gewoon allemaal een voordat je het laat printen en dan heb je het geld verzamelt om het te kunnen printen. Althans, zo doen wij het met ons projekt, gewoon tegoegbonnen verkopen. Als je 100 bonnen heb verkocht kun je naar de drukker.
    T' ziet erzo leuk uit!!

    Groetjes
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Circus of geen circus, ik wil er een. Jullie hebben al zo veel aanvragen dat het op voorhand al betaald is! En die uitgever, is ie geboren in de middeleeuwen, ook leuk wellicht geen circus maar kastelen, spreekt 'm misschien wel aan, haha. Vooral doen. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. En... uitgeverij snor, vind ik ook wel passen bij je stijl. Is dan wel nederlands... Maar we gaan hier toch alle grensen over, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  113. zet mij maar op de lijst! wat stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Geef het uit in eigen beheer. Probeer een NL uitgever. Maar ik wil dat boekje wel hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Mamchien18.9.11

    vraag het anders Flow magazine eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Anoniem18.9.11

    DIt boek zou ik dus zeker heel graag willen kopen.
    Er moet vast een uitgever zijn die dit wil uitgeven.

    UItgeverij Snor (NL) ??????????


    Echt helemaal tof! Ga er voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hebt ge dan eigenlijk nen uitgever nodig?? Kunt ge ullie niet vermommen (dat lukt zeker aan de foto's te zien...), de boekenbeurs binnesluipen en een tafel hacken (die van Herman Brusselmans of zo - dat kan niet moeilijk zijn om die mens met iets anders af te leiden... een jobke voor die assistente misschien?) en dan uw boekskes signeren en gelijk verkopen aan al dat volk ...? Lijkt me een strak plan...!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Anoniem18.9.11

    Misschien die uitgever even de link van dit forum doorsturen (kwestie van zeker te zijn van zijn beslissing he).

    Als er een petitie moet getekend worden... let me know!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Heeft er iemand al gezegd dat het idee van een boek geweldig is? Geweldig dus! Dit had ik niet achter het geheim verwacht.
    Ik hoop dat je het voor kerstmis in de boekwinkels krijgt, en dan denk ik dat uw boek heel veel onder de kerstboom gaat liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik bestel! Zet mij dus ook maar op de lijst en uitgeven zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Alleen al de vele reacties op je blog zijn zoveel reclame dat er toch zeker wel een uitgever moet zijn die zich eens achter de oren krabt en jullie gaat contacteren om jullie vervolgens te contracteren?
    Ik vind kleding naaien niet leuk dus aan mij is het boekje wat dat betreft niet besteed maar alleen al om het verhaal er omheen en de enorme lol die ik altijd heb aan het lezen van je blog (ik vind de Vlaamse taal al zo leuk!) zou ik het boekje kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik vind het Gé-wel-dig, en niet alleen omdat gij goei rokskes kunt maken (among other things) of omdat ik Elza uit een vorig leven ken, ik vind het gewoon een keileuk idee, maar kunnen we dat bij voorbeeld ook met een Special K-aft maken, ik moet wat op mijn lijn letten.... ;-)
    I buy!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Allez, hoeveel boekskes moeten er verkocht worden om uit de kosten te geraken. Voor mij tel ik al zeker 99 kopers, ikzelf erbij: 100, dat lijkt me al ferm, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Anoniem18.9.11

    het ziet er een fantastisch boekje uit! ik wil er wel zo eentje!
    evelyne
    www.bloggen.be/quiltlien

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Oei ! 't Zou nochtans geweldig veel succes hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hoi Mme Zsazsa! Het ziet er een fantastisch project uit! Bij deze zou ik alvast 2 exemplaren willen reserveren. Hopelijk vinden jullie een oplossing!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Blondje*18.9.11

    Wat een geweldig idee, dat boekske van u! Mij moogt ge ook bij op uw lijstje van klanten zetten en net als velen voor mij zou ik er met kerst ook een paar mensen erg blij mee maken! Ik vind trouwens ook dat ge gerust al moogt beginnen aan een boekske voor babies (allé, ge snapt mij wel he, met allemaal dingen voor babies), kleedjes, broekskes, zakskes enzo... Ik ben echt grote fan!

    Go Mme ZsaZsa & Enza D. !
    (hoja, en boeh aan de uitgever!)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. kei goe!! grellig he die uitgevers (dewelken was't trouwens?), maar eum toch ook niet erg interessant die procenten enzo... kunde niet zelf drukken en inbinden en verkopen op uwen blog persberichtjes uitsturen naar al uw magazines waar ge ooit in stond... (nen uitgever is juist heel handig om 'overal' in de winkels te ligggen, dat wel, maar ik peins dat steeds meer mensen veel via internet bestellen) of kunde nie ergens een rubriek krijgen in een of ander magazine waar ge dan elke week een pagina of patroon uit uwen boek kunt publiceren, of eum blijven zoeken want ik vind een boeksken naast mijn naaimachien toch net iets handigers dan den laptop. enne maakt meteen ook iets van uw kookboeksken, dan bestellen we er gelijk twee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. http://www.kidsdinge.com18.9.11

    Geweldig leuk & origineel boek !

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Snor is de uitgever voor u zou ik denken! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. ine de vis18.9.11

    zo een boekje zie ik wel zitten!!
    Zelfs zonder uitgever!!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Willemien19.9.11

    Wat leuk...
    prachtige foto's en mooie rokjes- helemaal goed!
    Zet mij maar op de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. zo leuk.
    Dat zou ik ook wel willen.En weet inderdaad al wat mensen die daar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met zouden zijn.
    Ik wacht in ongeduld !!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. ei! ik wil dat boekske gewoon keihard hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. maar ja zeg, stikt wat cornflakesdozenkaften en dan willen wij dat boekje ook allemaal kopen. Wij hebben geen uitgever nodig. Hoe schoon is dat zeg! elza en zsazsa rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Binnenkort mama van twee19.9.11

    Ik wil dat boek ook !
    Heb dringend nood aan begrijpbare rokpatronen. EN dan ken ik maar één adres : Mme Zsazsa !!!
    Dus ik wacht vol ongeduld tot je boek toch ergens verschijnt.

    Misschien kan je het gewoon uitbrengen als e-book ? Ideaal in deze moderne digitale tijden.
    Hoewel ik moet toegeven dat dit boek precies liever zou kopen in papieren versie: de preview ziet er alvast veel belovend uit !!

    Laat de moed niet zakken en GA VOOR DAT BOEK !

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Als ik het zo lees: gaan met die banaan.
    Alles is zoals het moet. Van mij ook al een bestellingske.
    Nu hopen dat de standaard of een andere boekhandel het binnenkort toch in zijne winkel heeft liggen.
    Een gat in de markt kan gedicht worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Lenavdm19.9.11

    en doe er nog maar een boekske bij!
    uitgeven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik wil ook zo'n prachtig, vrolijk boekje. Uren plezier! Eerst kijken naar de prentjes, dan vloeken op het naaien en dan genieten van het paraderen in een zsazsa'rokske!
    boooooeeeeh uitgever die niet wil uitgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Eeeh maat. Zijn die zot of wa? Ik wil dat boekje ook, en als ik moet kiezen tussen saaie foto's in een park en keicoole foto's in een circus, dan kies ik voor het circus. Allee, het oog wil ook wel wat hé zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik denk dat hier stilaan het wereldrecord comments op één post zal verbroken worden. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  142. @Photo-copy zei...

    Ik denk dat hier stilaan het wereldrecord comments op één post zal verbroken worden. :D

    Hihi, als de helft van degenen die hier reageren ook eens bij mij zou komen kijken, dan zou ik daar ook eens een record mee breken. :D
    Ik ben helemaal jaloers. Maar ja, ik verzin ook niet zulke toffe projecten als Mme Zsa Zsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. biancab19.9.11

    En, hoeveel uitgevers hebben zich nu inmiddels gemeld?
    Ik ben na het 1ste bezoekje aan je blog helemaal verslaafd aan je schrijfstijl, taalgebruik, patronen en duidelijke uitleg...
    Volgens mij heb je inmiddels al 145 kopers! En dat zijn alleen nog maar je blogvolgers!!
    Ik zeg: moet lukken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Maar allez zeg! Domme bange uitgever... Hopelijk komt er snel op een of andere manier een publicatie.

    Je hebt nog exact 3 maanden en één dag tot mijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Dat het er mar snel komt, dat boekje, dat ziet er zo'n hebbeding uit om naar te verlangen, te koesteren als je het hebt en nog heel veel van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Anoniem19.9.11

    Ik geloof dat die uitgever het huidige aanbod aan naailiteratuur niet kent. Uw blog steekt er met overschot bovenuit, en als uw boekvoorstel naar het voorbeeld van uw blog is, dan moet die uitgever gauw gaan beseffen dat hij hier een gat in de markt heeft laten schieten. Ik hoop alvast dat u het boek toch nog uitbrengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Anoniem19.9.11

    ik wil er ook dolgraag zo eentje! Prachtig! Niet opgeven!
    Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  148. misschien kan die uitgever uw blog is effe volgen? en de reacties hier?
    enfin een park, zo met een zwaan erbij en al of wa?

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik zat hier al zo content. Yes, eindelijk. Waar kan ik klikken om te bestellen?
    Een nieuwe uitgever gaat vlotjes lukken volgens mij, want dat ziet er een ongelooklijk plezant rokjesboekje uit.

    (En dan kan je beginnen aan een broekjesboek he :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Anoniem19.9.11

    ik ga er maar meteen 10 van kopen,als ze er zijn, want ik ken vééél mensen die dat zeer graag als verjaardagscadeautje zouden krijgen! En maar hopen dat er ook nog snel een nieuw boekske komt, of heel vlaanderen loopt volgende maand met dezelfde rokskes rond!:d

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Maakt ge niet gewoon een intekenlijst? Voor hen die dat boek al in hun kast willen hebben staan, nog voor het uiverkocht is???? Ik wil alvast op de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Circus Rocks. Of roks. Jullie ook.
    Misschien is de circusdochter des huizes ditmaal wél te vermurwen tot het dragen der rok. Met zo'n boek kán het niet anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Marlies19.9.11

    bon, ge kopieert hier nu dus de commentaren, mailt dat door naar dien uitgever en je zegt: "Lees dit maar eens"! Ben benieuwd! Ter info, ik zou het kopen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Anoniem19.9.11

    ook emme! En ja, geen toegevingen doen, zeker niet wb dat circusconcept, helemaal jij en heel origineel, het zal van de rekken vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. ingrid.19.9.11

    Zelfs je volgers die anders niets van zich laten horen: DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Da was nu echt waar ik op zat te wachten, zo'n boekje en dan willen ze gewoon niet meewerken! Het komt wel goed zo kennen we je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Anoniem19.9.11

    hallo, ik ben uitgever. en ik zie hier wel een tof boek(je) in... als je wil, kan je mij contacteren op sophie@borgerhoff-lamberigts.be
    groetjes,
    s.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Met bovenstaande reactie, hoop ik dat nu alles nog goed goed.
    Succes ermee

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Maar allé!!! Dat boekje ziet er gewoon geweldig uit! En als er al 162 mensen voor mij hetzelfde zeggen zal het toch wel waar zijn... Wij willen circus, geen park! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Borgerhoff en Lamberigts, die zijn van Gent, madam. Veel naaisters daar. Ook een groot tekort aan rokskes voor boven de botjes.
    Doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. mathilde20.9.11

    Mme Z en E.D.: "dit is ons boekje."
    Uitgever: "Prachtig, maar kan dat ook in het park? En kunt u ze niet haken of breien ipv naaien? of doe toch maar zonder die rokskes maar met broekskes. En daar waar u foto's gebruikt beter tekeningen en daar waar u tekeningen gebruikt beter de uitleg in foto's. Kunt u er ook recepten bij doen, bijv. van cornflakesrecepten maar dan wel met de foto's van Photocopy en verhalen van Roos en stempels van Daan. Maar verder vinden wij het een heel aardig boekske"

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Awel ja, wat al de rest zegt. En nog een kleine opmerking dat die uitgever vermoedelijk de pain in zijn own ass is. Of zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Als dit boekje wordt uitgegeven dan wil ik het gegarandeerd!
    Inderdaad it rocks big time

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Anoniem20.9.11

    Wow, zekers een leuk boekie en helemaal hip en origineel. Mocht je een uitgever vinden of het onder eigen beheer uitbrengen, denk dan ook zeker aan NL of online verkoop, want dan kan ik er tenminste ook eentje of meerdere bestellen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gerealiseerd kan/zal worden en kijk uit naar de eerste druk.

    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Sharonsky20.9.11

    wil ik ook, amai zo'n hip concept! Goed gedaan en niet opgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Hier nog één dat in de rij staat om het boekje te kunnen kopen ! En het te kunnen kopen als geschenk (de feestdagen komen er aan hé) Komaan er moet een oplossing zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Anoniem21.9.11

    Super cool Blog!!
    Tip: www.bbms.nl voor enorme keuze aan stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. En wat ik me ook nog bedacht: een circus is toch ook een (pret)park?
    Die uitgevers toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Anoniem22.9.11

    Eindelijk mystery solved! Ik wil dat boek ook, KEI hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ik wil dus ook echt zo'n boekje!! Vandaar dat ik deze link van je blog ook heb doorgespeeld aan een vriend van mij in de business. Hopelijk komt er iets van!!
    Ik vind het zo'n superkaftje!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Anoniem22.9.11

    Ik wil het, ik wil het ik wil het! Ik woon in Nederland dus hier 2 leuke nederlandse uitgeverijen:

    uitgeverij snor en mo'media


    Succes, en ik hoop het gauw in de winkel te kunnen kopen, ik kan niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Aan de massale reacties te zien hoef je zeker niet te twijfelen. IEDEREEN wil dat boek! Uitgeven die handel! Zet mij maar vast op de lijst voor een exemplaar of 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ik werk als redacteur in een uitgeverij, maar spijtig genoeg heb ik daar niets te zeggen én bovendien zit ik op de afdeling fiscale uitgaven. Uw boek in druk geven zou nogal een verademing zijn! Misschien dat ik binnen een jaar of tien wél die macht heb, maar tegen dan zit gij al aan boek nummer 4 denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  175. nu heb ik toch nog een vraagje...'t zijn toch niet alleen rokskes ? want ge hebt ons in het verleden ook foto's getoond van kleedjes met verwijzing naar het geheime el zsazsa project ! Of waren die al voor het volgende boek ?

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Vol bewondering voor het mooie boekje, de foto's van de shoot én het feit dat jullie voet bij stuk hielden en het alleen in jullie stijl willen! Maar er zijn zeker mensen die voor jullie stijl open staan en het kunnen publiceren, d'r zijn hier al genoeg suggesties gedaan op dat vlak. Dus, you & het circusidee rock! En wanneer het te koop is ben ik één van de velen die ervoor in rij zullen staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. wat zij allemaal zeiden!!!

    gogogo mme zsazsa, dat boek moet er komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Anoniem26.9.11

    Ik zou even op www.tenpages.com kijken, zo te zien zijn er genoeg donateurs/aandeelhouders om het met crowdfunding te proberen.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Anoniem27.9.11

    Absoluut - die uitgever weet niet waar hij mee bezig is!
    Dat boekje komt er wel, one way or another!

    BeantwoordenVerwijderen
  181. 'k Lees hier al lang stiekem mee, maar nu moet er toch een reactietje af: uitgeven dat boekske! Parkm'nvoeten. Circus heeft alles. Melancholie, kleur, ambiance...Ik heb het boekskje alvast besteld bij mijne halve trouwboek, als laat verjaardagskado ofzo.
    Goforit!
    Katinka
    die blijkbaar mama is op dezelfde school als gij - uw Abeltje zal bij 1 van mijn kinders in de klas terecht komen, ocharme.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Anoniem3.10.11

    Ik zou ook Blurb.com aanraden. Ik heb daar al enkele persoonlijke fotoboeken mee gemaakt en die zijn echt van goede kwaliteit. Het kost je geen investering en al deze lieve mensen kunnen meteen een boek bestellen. Uitgevers worden toch verleden tijd door dit soort webtoepassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  183. kan me niet schelen, hoe ik er aan kan komen, mail het, zet het in de krant, op internet, of laat het op het journaal komen... ik wil je boekje hebben!!!!
    Ik zie mezelf al helemaal in je leuke patroontjes lopen..zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Anoniem14.10.11

    Voor mij mag je er ook eentje bestellen.

    En voor de damesrokken: A-lijn in verschillende soorten stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Anoniem19.10.11

    beste mme zsazsa,

    ik vind je mailadres nergens, kan je mij eens contacteren ajb? m.veerle@yahoo.com ivm het boekje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Katrien20.12.11

    hoe is het nu nog met het grote boekenplan? Hier alvast een koper (heb aan schoonmama een mooie "tegoedbon" gevraagd voor onder de kerstboom)

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Wat hebben jullie dat goed ingeschat. Zou de uitgever niet een beetje spijt hebben nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Ook ik vraag me af of de vorige uitgever nu niet al zijn haren uittrekt van frustratie :D

    BeantwoordenVerwijderen