zondag 25 september 2011

De Kempische Zandgrond

Kempische zandgrond Geel
We begonnen de ochtend op Geelse Zandgrond, met koffiekoeken en koffie met melk uit een thermos.

Bomen
De rest van de dag brachten we afwisselend door op Balense zandgrond en in Balense bomen op het terrein van Fiesta Mundial.

Hoog in de bomen
Hoog in de bomen.

Ijsjes
Met een ijsje in de hand.

Een tip, wanneer je een gsmnr neerpent op uw kind, zorg dan ook dat uw telefoon niet op stil staat of de mensen van het secretariaat gaan na een half uur wachten en herhaaldelijk bellen denken dat ge uw kind niet meer moet.

Kempische zandgrond Balen

Kempische zandgrond Balen
Maar dat is vooralsnog niet het geval.

22 opmerkingen:

  1. Dat ziet er een zalige dag uit. Ruikt zo goed hè, die zandgrond in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan die zon op dat zand...mmm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...denken dat ge uw kind niet meer moet... Ooooh! Bedankt voor die tip! Ik heb er hardop om moeten lachen..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lol! ik kwam er zaterdag in de efteling achter dat ik mijn mobiel, waarvan ik het nummer ook op de armen gezet had, in de auto had laten liggen..
    gelukkig niemand kwijtgeraakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem26.9.11

    Ha, dat was er eentje van u die daar van een berg gerold kwam op fiesta mundial!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die geur van zon op Kempense zandgrond, dat flitst mij meteen twintig jaar terug in de tijd!

    En lol om de gsm! Dan toch eerder ebay of kapaza, dan verdien je er nog iets aan he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was de tekst van die strenge wijzende vinger?

    "Abel, ik heb je nu net klem gezet achter die tak in de boom, nu mag je niet meer bewegen tot de foto getrokken is, want de mama heeft wat lezers te ontroeren."

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voila daar moet ge dus zijn zie - op de kempische zandgrond met zo'n schoon weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas kon ik er niet naar toe naar Fiesta Mundial ....teveel mensen...en ik had vandaag mijn laatste chemokuur....dus ik mocht me niet tussen veel mensen begeven....wel jammer met dat schitterende weer ......

    Prachtige fotoos ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tippi26.9.11

    Dat deel op de Geelse zandbodem, is dat de Kalvarieberg??? Of is er nog zo'n eerder ongerept plekje hier in de buurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De wijzende vinger was van een passant, ik zat gewoon lui op mijn krent.

    Tippi, ik de buurt denk ik, dat heet daar Kapucienenberg ofzo, dat zal daar wel zijn zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Buip. Kalvarieberg ligt in Oosterlo. Kapucienenberg in Bel. Maar allebei veel bomen en zand, ge kunt uw kindjes thuis best uitkleden buiten in de zandbak, dan wordt die weer aangevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha voila sé, weer iets bijgeleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ge begint die hipstamatic wel onder de knie te krijgen he. uw koppigheid rendeert! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héhé ja, de foto's zijn schoon hé, ik zoek alleen nog een fijnere film, die bruine randjes vind ik maar niks en die vuile kapotte ook niet en dit is te breed.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tippi27.9.11

    Lol, Ik was al bijna aan't denken dat de Kalvarieberg gegroeid was sinds den tijd dat ik daar geregeld kwam :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In diezelfde klimbomen op de Capuncienenberg heb ik heel wat vel van mijn knietjes achtergelaten. Leve de kindertijd. Nadien werd er op die takken gekust en gesmost dat het een lieve lust was ( ik stond dan voor de vriendinnen op de uitkijk natuurlijk hihi) Nu gebruik ik de takken voor schoon foto's. Hang gelijk welk kind in die bomen en je scoort bij alle grootouders...Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. als ik mij niet vergis ben ik daar al 2 keer op kamp geweest (in Geel) en ik veronderstel dat in geel daar geen 10 van die strandjes zijn ... Dat zand en de omgeving was gewoonweg fantastisch!! Leuk om dit nog eens terug te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. these photos are so great!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amai, terug in de tijd, inderdaad... toen ik 20 jaar geleden met mijn grootouders naar de Kasterleese Kabouterkesberg of de Keiheuvel in Balen trok. Schoon herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke, kleine boomklimmers.
    Wat wil je nog meer dan zo´n uitzicht op links en rechts..

    BeantwoordenVerwijderen