dinsdag 20 maart 2012

De zonen op een vrije dag

Uitje Antwerpen
Gisterenochtend kon ik nog net op tijd uit bed spurten of Mr. Zsazsa had Jef op een leeg schoolplein gedropt.
Vrije dagen, ik zal er nooit goed in worden.
Omdat het moeilijkste van de dag toen al achter de rug was besloten we er het beste van te maken en samen (de kinders en ik) naar de Grote Stad te gaan.

Uitje Antwerpen
En voor de een of andere reden denkt Jef dat hij een pak knapper is wanneer hij knipoogt.

Uitje Antwerpen
Onze dorst en honger werd ruimschoots gestild en toen was het tijd voor een wandeling.

Uitje Antwerpen
We wandelenden steeds verder...

Uitje Antwerpen
en verder ...

Uitje Antwerpen
en verder een lange tunnel in.

Uitje Antwerpen
Om hetzelfde te zien van de andere kant, waar we ook weer zeer aantrekkelijk poseerden.

Uitje Antwerpen
Soms is een achterkant zoveel mooier.

Uitje Antwerpen
Nog even langs de Fnac om plaats te maken voor een geweldig nieuw boek.

Uitje Antwerpen
En dan naar huis!

Zonen zijn zalig!

26 opmerkingen:

  1. Die knipoog! Hahahahahaha subliem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uitje met de heren

    Wat een mooie pop heeft Abel toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk die zonen - en inderdaad zo'n knipoog waar de helft van je gezicht bij meedoet is toch dé beste pose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dieje Jef is me nogal een patet. En Abel zijn tongetje is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die knipoogfoto is geweldig. En wat een coole poncho heeft Abeltje aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL!! Zoals mijn oom altijd al zei: mensen die knipogen moeten naar de dokter: slechts één oog doet het! ;-)
    Niks Fnac (ik maf budgettair gezien even niet naar de Fnac), maar heb gelukkig per e-mail uw boek al vastgelegd!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zonen zijn zalig. Ken je het einde van 'the world according to Garp?' (het boek) waar de dochter alle boekenwinkels langsgaat om het boek van haar vader te bestellen en nooit op te halen = om zeker te zijn dat zijn boeken voor altijd in de etalages liggen..
    Misschien kan je dat eens opdragen aan je zonen (als ze wat ouder zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat was ik vergeten!
      Goeie tip!

      Verwijderen
  8. Zonen zijn zalig. Dat is gewoon zo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. charmant! ik leen hem bij de volgende knipoog-act ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En de foto's van uw zonen zijn ook zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOL! En al zo snel terug naar 't stad, jom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik moest die botten dan toch hebben :)

      Verwijderen
  12. Jef is een Mme ZsaZsa int mini
    Prachtige kids!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En? Opnieuw de tram op? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij moet nog wat oefenen met dat knipogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die abel heeft toch maar een zo-zo pop vast me dunkt;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mor ja seg, mijn kinderen zijn zot van knuffels, zoveel te mottiger zoveel te beter.

      Verwijderen
  16. Ik zie zakken hangen aan die buggy....toch geen kleren gekocht voor jezelf hé? I am watching you....! En ook al vind ik het een zeer triest plan en ik zou een beetje doodgaan als ik een jaar geen nieuwe kleren mag van mezelf wil ik je toch een deal/uitdaging voorstellen... Post wekelijks een outfit. Zoals het weekmenu...ik post op woensdag..voor de grap "what I wore on wednesday"
    Wa peis je...durf je?
    (O ja...is mijn boek al verzonden???)
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen gij, de Fnac, dat mag nog hé! :)

      Mss moet ik dat van die "what I wore on ..." wel eens doen ja!

      Verwijderen
  17. Awel, deal...de mijnen staat erop voor vande week. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt geweldig zo'n ne familie uitstap daar gan ze later mee veel vreugde op terug kijk, allez da doe ik nu toch :D
    PS kan nie wacten ot het volgende week payday is en ik uw geweldig boek kan kopen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hoor. Ik denk alleen dat je jongste over een jaartje of 10 niet meer zo blij is met hoe hij op de onderste foto staat. ;-)
    Maar nu is het nog schattig.

    BeantwoordenVerwijderen